چه شکلی از مبل راحتی برای شما متناسب تر است؟

چه شکلی از مبل راحتی برای شما متناسب تر است؟

همانطور که انتخاب مبل راحتی متناسب با زیبایی محیط شما مهم است، تعیین نحوه مناسب بودن آن با چیدمان اتاق نشیمن شما نیز قبل از خرید بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر از گرفتن مهمانی و دیدن فیلم با دوستان لذت می برید، ممکن است یک کاناپه بزرگ برای این مهمانی ها نیاز داشته باشید. اما اگر دوست دارید مبل های مخملی مدرن را انتخاب کنید که مهمانان رو به روی هم باشند، وضع فرق می کند. فقط می توان گفت، صرف نظر از اندازه اتاق نشیمن شما، نحوه چیدمان و انتخاب مبلمان شما باید بر اساس سبک زندگی شما باشد.

در این مطلب قصد داریم به بحث و بررسی در خصوص این که چه شکلی از مبل راحتی برای شما متناسب تر است، بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

برای یک فضای کوچک

در اتاق های نشیمن کوچک، اندازه مناسب صندلی در مکان مناسب برای جریان فضای شما ضروری است. در اینجا دو ترتیب وجود دارد که حداکثر مساحت مربع را افزایش می دهد.

 

اگر فضای شما بیشتر مخصوص شماست:

این طرح ایده مناسب برای یک نفر است. یک مبل راحتی باید در این اتاق کوچک قرار گیرد و در واقع مرکز اصلی این نشیمن را تشکیل می دهد، جایی که ایده آل برای استراحت و تماشای برنامه ها و فیلم های مورد علاقه شما در شب است. از آنجا که این منطقه اصلی برای استراحت است، مبلمان راحتی کوچک و جمع و جور اما راحت را انتخاب کنید. مبلمان ال انتخاب مناسبی است، چون فضای کمتری را نیز اشغال می کنند. حتی می توانید از مبلمان همه کاره استفاده کنید. انتخاب یک کاناپه یکسره برای فضا های کوچک گزینه بسیار مناسبی است.

مبل راحتی برای فضای متوسط

برای یک فضای متوسط

هنگام طراحی یک اتاق نشیمن متوسط، به یاد داشته باشید که ابعاد فضای خود را اندازه گیری کرده و یک مبل را امتحان کنید که تقریباً دو سوم عرض دیوار پشت را پوشش می دهد. یک صندلی عاشقانه یا یک صندلی دو یا سه نفره می تواند برای اتاق شما مناسب باشد. افزودن فرش نیز به بهتر شدن این فضا کمک می کند.

سعی کنید از مبلمان راحتی که اندازه بزرگی دارند، برای قرار گرفتن در این فضا خودداری کنید. به جای ان از مبلمان راحتی اسپورت و ساده با اندازه کوچکتر استفاده کنید.

مبلمان مناسب برای فضای رسمی و بزرگ

برای یک اتاق نشیمن رسمی تر و مناسب برای مهمانی با تعداد افراد بیشتر، می توانید از مبلمان راحتی بزرگتر استفاده کنید. این نوع مبلمان را می توانید در فضا هایی دور هم بچینید و حتی می توانید از مبلمان تخت شو به دلیل اندازه بزرگتری که دارند استفاده نمایید.

منبع:آستیاژ

مطالب مرتبط