مدل آژند

سرویس مبلمان مدل آژند با توجه به ظرافت در طراحی و همچنین کیفیت در ساخت یکی از برترین مدل های گروه تولیدی مبلمان آستیاژ می باشد. این مبل در سه حالت یک نفره، دو نفره و سه نفره طراحی شده و شما می توانید بنا بر فضا و دکوراسیون منزلتان از ترکیب چند نفره این مبل بهره ببرید. برای زیبا تر شدن دکوراسیون منزل خود می توانید از ترکیب چند رنگ پارچه در مبلمان استفاده کنید تا حق انتخاب برای چیدمان دکوراسیون منزلتان بیشتر باشد. پیشنهاد ما به شما انتخاب دو رنگ متضاد با کوسن های مخالف است.

عمق نشیمنگاه این محصول به صورتی است که فضای بسیار خوب و راحتی را برای نشستن های طولانی و یا در هنگام تماشای تلویزیون بر روی این مبل ایجاد خواهد کرد. ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که در هنگام استفاده از این محصول شما تجربه ی یک خرید بی نظیر و با کیفیت را به همراه خواهید داشت.

یک مبل راحتی با ظاهری منحصر بفرد و طراحی جدید و مدرن می تواند پیشنهاد مناسبی برای خانه های شما عزیزان باشد. گاهی مبلمان هایی با ظاهر زیبا وجود دارند که بعد از یک مدت کوتاه که مورد استفاده قرار می گیرند به سرعت کیفیت خود را از دست داده و اسفنج کف و یا پشت آن ها دچار فرو رفتگی می شود. به همین دلیل ما در این مجموعه همیشه در تلاشیم تا بهترین محصولات را با کیفیت بالا تهیه و تولید نماییم و هیچگاه کیفیت را فدا نخواهیم نمود.

یکی از مواردی که می تواند در کیفیت نقش بسزایی داشته باشد. داشتن دوخت تمیز پارچه ی روکش مبل است که به همین دلیل ما از ماهرترین خیاط ها در بخش خیاطی این مجموعه استفاده می کنیم تا ایراد ظاهری بر روی روکش وجود نداشته و محصول نهایی به زیبایی هر چه تمام تر به دست شما عزیزان برسد.

در طراحی این محصول از ترکیب چوب و پارچه استفاده شده است. همانطور که می دانید این ماده طبیعی احساسی منحصر بفرد را از طبیعت می تواند وارد منزل شما کرده و زیبایی بسیاری را در فضای شما ایجاد نماید. استفاده از چوب می تواند در تمامی قسمت های منزل و یا قسمتی ترکیبی باشد. به همین منظور ما با ترکیب چوب در طراحی این محصول این اختیار را به شما داده ایم تا دکوراسیون خود را به یک ترکیب بی نقص تبدیل نمایید.

مطالب مرتبط