خرید مبلمان اداری مناسب چگونه است
خرید مبلمان اداری مناسب چگونه است
خرید مبلمان اداری
خرید مبلمان اداری مناسب بیشتر از آنچه که تصور میکنید در راهاندازی کسب و کار نقش دارد. کارمندان برای انجام وظایف خود به شکلی مفید به مبلمان راحت و ارگونومیک در محیط کار خود نیاز دارند. انتخاب موارد مناسب میتواند تفاوت چشمگیری در سطح رضایت و سلامتی طولانی مدت آنها ایجاد کند. برای انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب باید این سوالات را از خود بپرسید:
آیا آنها نشستن یا ایستادن پشت میز اداری و کار خود را ترجیح میدهند؟
آیا برای هر کارمند یا گروهی از کارمندان دفاتر جداگانهای وجود دارد؟
در هر دفتر چند میز و صندلی نیاز دارید؟
آیا شما همچنین نیاز به تهیه صندلی اتاق انتظار، میز کنفرانس، میز و صندلی اتاق استراحت و موارد دیگر دارید؟
در مورد روشنایی و نور و همچنین فایل ذخیرهسازی نظیر کابینت و کمد چطور؟
کدام ویژگیها در خرید مبلمان اداری مناسب مهم هستند؟
به نظر میرسد انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب یک قسمت طاقت فرسای از قبل دلهرهآور راه اندازی یک دفتر کار جدید باشد. و در عین حال یکی از مواردی است که نمیخواهید از آن غافل شوید. زیرا مبلمانی که انتخاب میکنید فرصتی برای ایجاد تأثیرات عالی و مثبت در مشتریان و کارمندان احتمالی است. این راهنما به شما کمک میکند مبلمان اداری مورد علاقه مشتریان و کارمندان خود را انتخاب کنید.
مبلمان اداری درباره شرکت شما چه میگوید
خود را به عنوان مشتری جدیدی تصور کنید که برای اولین بار وارد کار شما میشود. مبلمان شما چه تأثیری میگذارد؟ آیا حرفهای، با کلاس، و جذاب و گیراست، یا کثیف، از رده خارج یا ناراحت کننده است؟ آیا مشتریان شما در آینده بارها و بارها منتظر بازگشت خواهند بود، یا آیا آنها تعجب میکنند که در وهله اول در سازمان شما چه کاری انجام میدهند؟ و حتی شما در ان سازمان با آن وضع چه میکنید؟
دفتر مدرن با انتخاب عالی مبلمان اداری
انتخاب موارد مناسب از همان لحظه ورود بازدید کنندگان به شرکت شما می تواند شما را برای آیندهای موفق آماده میکند. مبلمان اداری جدید که شیک و راحت باشد، بازدیدکنندگان را به ورود و نشستن دعوت میکند. مبلمان نامناسب باعث شود آنها با عجله عقب نشینی کنند. بنابراین بسیار مهم است که فرایند انتخاب را جدی بگیرید.
عوامل مهم در خرید مبلمان اداری مناسب
اولین قدم در انتخاب مبلمان اداری این است که تصمیم بگیرید چه نوع فرهنگی را میخواهید ایجاد کنید. سپس ببینید چه چیزی برای تحقق آن نیاز دارید. در اینجا چند نکته برای کمک به پیشرفت امور وجود دارد:
از خود در مورد فضای کاری مورد نظر خود بپرسید
آیا کارمندان در دفاتر شخصی، فضاهای باز یا ترکیبی کار میکنند؟ به چند اتاق و ست مبلمان نیاز خواهید داشت؟ برای تهیه فضاهای مختلف به چند قطعه از هر نوع مبلمان اداری نیاز خواهید داشت؟
چگونه میتوانید راحتی را تضمین کنید
آیا به صندلیهای اداری استاندارد با دستههای بازو یا گزینههای انعطاف پذیرتر نیاز دارید؟ میزهای اداری و میزهای کنفرانس چطور؟ اطمینان از اینکه خرید مبلمان اداری مناسب، راحتی و سلامتی آن ها را تضمین می کند.
در خرید مبلمان اداری مناسب، سازمانی بیاندیشید
لوازم اداری، کابینت پرونده و سایر تجهیزات را کجا نگه دارید؟ آیا هر دفتر کار خود را دارد یا از یک فضای متمرکز استفاده خواهید کرد؟
رشد و آینده شرکت
حساب کردن آنچه اکنون به آن احتیاج دارید آسان است. اما آیا تجارت شما در حال گسترش است؟ آیا شما امیدوارید که در آینده رشد کنید؟ فراموش نکنید که فضای لازم برای گسترش شرکت فراهم است.
وقتی اصول را بالا را رعایت کردید، وقت آن است که انواع مبلمان مورد نیاز خود را برای هر فضای مختلف در نظر بگیرید. فضاها عموما شامل موارد زیر می شوند:
- مناطق انتظار یا پذیرایی
- اتاق کنفرانس
- دفاتر
- سایر فضاهای کاری
- فضاهای فلکس
- اتاق پروندهها
- فضاهای دستگاه کپی / دستگاه نمابر
- اتاقهای پست
- سالنها
منبع : بینو