مدل داوین

شما نیز به دنبال خرید یک مبل با ظاهری متفاوت هستید؟ اگر جواب شما به این سوال مثبت است باید بدانید که مجموعه ی آستیاژ با استفاده از بهترین طراحان و گروه تولیدی توانسته است مبل مدل داوین را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

این محصول در دو حالت سه نفره و تک نفره در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است تا براساس نیاز و سلیقه ی خود بتوانید بهترین انتخاب را انجام داده و سفارش دهید. در زمان انتخاب یک مبل، انتخاب رنگ آن از مهمترین بخش های خرید شماست. اگر انتخاب شما مدل داوین است ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از دو یا سه ترکیب رنگی استفاده کنید تا در زمان چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزلتان، دست شما برای انتخاب رنگ سایر اسباب و لوازم باز باشد.

نقطه ی قوت این محصول داشتن دسته های متفاوت است (در نگاه اول نیز متوجه این مسئله خواهید شد). طراحی این مدل به گونه ایست که شما در نگاه اول کاملا مجذوب دسته های آن خواهید شد.

مورد مهمی که ضامن کیفیت و دوام مبلمان است چوب و کلاف به کار رفته در آن است. به همین منظور ما از بهترین چوب برای کلاف این مبل استفاده نموده ایم تا به مرور زمان دچار مشکل نشود. اسفنج به کار رفته در مبلمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا اگر کیفیت اسفنج بکار رفته بقدر کافی خوب نباشد ممکن است به مرور نشیمنگاه مبل شما دچار فرورفتگی شود و ظاهر خود را دست دهد.

پارچه ی هر مبل در واقع ویترین آن محصول است. ما همیشه از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده می کنیم تا علاوه بر زیبایی ظاهری دوام مناسب را نیز برای محصول شما داشته باشد. بنابراین هرچقدر کیفیت و جنس پارچه ی استفاده شده در رویه مبل از کیفیت و جنس بهتری برخوردار باشد، زیبایی مبلمان شما نیز در دراز مدت نیز تضمین خواهد شد.

این محصول با جلوه ای بسیار ساده و در عین حال طراحی مدرن می تواند زینت بخش منزل شما باشد. به علت طراحی ساده و مینیمال گونه ی این محصول می توان از آن در انواع مختلف دکوراسیون ها استفاده کرده و از زیبایی بی نظیر آن لذت برد. این مبل به گونه ای طراحی شده است که هیچ گاه از مد نیفتاده و همین امر باعث محبوبیت بالای این طرح می شود.

ما در مجموعه ی آستیاژ همیشه در تلاشیم تا یک ترکیب بی نقص را در دکوراسیون منزل شما ایجاد نماییم.

مطالب مرتبط