مدل لاوند

مبل راحتی مدل لاوند که از ترکیب بهترین کلاف و پارچه تشکیل شده است، یکی از بهترین مدل های مبل راحتی گروه تولیدی آستیاژ بوده و از بالاترین کیفیت در پارچه و چوب کلاف بهره می برد. این مدل که از ترکیب دو حالت سه و یک نفره تشکیل می شود و می تواند در منزل شما به صورت ترکیب هشت ( دو عدد سه نفره و دو عدد یک نفره ) و پنج ( دو عدد یک نفره و یک عدد سه نفره ) نفره قرار بگیرد.

ما در بهنگام تولید محصولات خود همیشه از مجرب ترین و ماهرترین افراد استفاده می کنیم تا بهترین خروجی را با کیفیت بالا به دست شما مشتریان عزیز برسانیم. بخش نجاری این مجموعه شامل پیشرفته ترین ابزار اندازه گیری بوده و محصولات ما به هیچ عنوان دچار اشتباهات محاسباتی نخواهند بود.

یکی از مهم ترین بخش هایی که در زیبایی هر مبل تاثیر گذار است، داشتن دوخت تمیز روی کار است. ما در آستیاژ از زبردست ترین خیاط ها برای دوخت های روکار محصولات استفاده می نماییم تا مبلمان شما به هیچ عنوان ایرادات کوچک و جزئی نیز نداشته باشند.

با استفاده از ترکیب رنگ های متفاوت در انتخاب چوب و پارچه ی مبلمان لاوند شما می توانید دیزاین اتاق نشیمن خود را خاص کرده و یک ترکیب بی نقص را ایجاد نمایید. این محصول جلوه ای ساده و در عین حال زیبا داشته که می تواند تغییرات بسزایی را در خانه ی شما ایجاد نماید. بخاطر نوع طراحی و ظاهر این محصول می توان از آن در فضاهای متفاوت و دکور های مختلف استفاده نمود که این یک امتیاز مثبت در این محصول می باشد. زیرا شما با خرید آن دیگران نگران جا به جایی و یا تغییر دکوراسیون خود نخواهید بود.

مجموعه ی آستیاژ همیشه به فکر با کیفیت ترین و مقاوم ترین مواد اولیه بوده به همین دلیل محصولات تولید شده در این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همانند بعضی از کالاهای موجود در سایر فروشگاه ها بعد از گذشت زمان کوتاه ظاهر خود را از دست نداده و دچار فرورفتگی در اسفنج های بدنه نخواهند شد.

هدف ما جلب رضایت شماست.

مطالب مرتبط