مدل لیدی

سرویس مبلمان مدل لیدی، یکی از پرفروش ترین و به روز ترین محصولات مبلمان آستیاژ می باشد که با بهترین متریال ساخته و در اختیار شما عزیزان قرار دارد. این محصول در سه حالت تک نفره، دو نفره و سه نفره طراحی شده است که به شما این اجازه را می دهد تا هر ترکیب دلخواهی را که بخواهید برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کرده و سفارش دهید.

مدل لیدی به دلیل داشتن پایه های فلزی بسیار مستحکم بوده و در صورت نیاز به راحتی می توان این پایه ها را تغییر داد. کسانی که هر روز به دنبال مدل های مد و ترند هستند می دانند که مبلمان های پایه فلزی چند وقتی است که روی کار آمده اند و ترند شده اند. شما با استفاده از مبلمان لیدی به راحتی می توانید تغییرات اساسی بر روی دکوراسیون خود انجام دهید و آن به روز کنید.

زیبایی فقط جزئی از یک محصول بوده و کیفیت حرف اصلی را می زند بنابراین ما برای پایه های این محصول از بهترین فلز های آبکاری فورتیک استفاده نموده ایم و این اطمینان را می دهیم که در هنگام استفاده از این سرویس مبلمان شما هیچ تغییرات ظاهری را مشاهده نخواهید کرد.

از اصلی ترین بخش های هر مبل می توان به نشیمن گاه آن اشاره نمود. ما در زمان طراحی همه ی مبلمان های خود از بهترین طراحان استفاده نموده ایم تا استاندارد ترین محصولات را به دست شما برسانیم. عرض نشیمنگاه یک مبل خوب باید به نحوی باشد که به شما در زمان استراحت بر روی مبل حس آرامش را بدهد. شما با یکبار استفاده از این مبلمان به خوبی این مسئله را حس کرده و از آن لذت خواهید برد.

از دیگر ویژگی های این مبل می توان به استفاده از بهترین اسفنج کف یورولوکس اشاره نمود که این مسئله به مرور زمان به خوبی مشخص خواهد شد. استفاده از اسفنج یورولوکس از امتیازات این مبل است زیرا با نشست و برخاست های مدام شما تغییر حالتی بر روی نشیمنگاه این محصول نخواهید دید و از کیفیت ماندگار آن بهره خواهید برد.

استحکام بدنه ی یک مبل به کلاف آن بستگی دارد و به همین منظور ما از کلاف چوب راش و فلز استفاده نموده ایم تا خیال شما مشتری عزیز بابت استحکام بالای این محصول، راحت باشد.

ما در مجموعه ی آستیاژ همیشه در تلاشیم تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیاز شما عزیزان قرار دهیم.

مطالب مرتبط