مدل سالسا

مبل راحتی سالسا در دو حالت سه نفره و تک نفره که حالت سه نفره ی آن به صورت برقی و ثابت می باشد، در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دارد. مبل سه نفره ی این محصول به صورت مکانیزم دار بوده و پشتی آن متحرک می باشد. یکی از دغدغه های مشتریان قرار گرفتن پریز برق در پشت مبلمان و یا دور از دسترس بودن آن در هنگام استفاده از مبل می باشد، ما برای راحتی هر چه بیشتر شما روی این محصول قسمتی برای اتصال USB تعبیه نموده ایم تا بتوانید به راحتی و بدون دردسر در هنگام نشستن بر روی مبل گوشی موبایل خود را شارژ نمایید.

شما می توانید از ترکیب 8 نفره ( دو عدد مبل سه نفره و دو عدد مبل یک نفره ) و یا از ترکیب 5 نفره ( یک عدد مبل سه نفره و دو عدد مبل تک نفره ) این سرویس مبلمان در دکوراسیون منزل خود استفاده نموده و از زیبایی هر چه تمام آن لذت ببرید.

برای بهتر و زیباتر شدن این سرویس مبلمان ما به شما پیشنهاد می کنیم که از دو ترکیب رنگی استفاده کنید تا زیبایی بیشتری از این محصول را در دکوراسیون خود ببنید و از آن لذت ببرید. برای دوچندان کردن زیبایی این سرویس از کوسن های رنگ مکمل و یا کوسن های رنگ متضاد نیز می توانید استفاده نمایید. شما با این کار می توانید دست خود را برای تعیین رنگ دکور منزل باز بگذارید.

کلاف این مبلمان از بهترین ترکیب چوب روس و فلز تهیه شده و نمای دسته های این محصول در دو مدل چوبی ( چوب راش ) و فلز بوده و پایه های آن از فلز آبکاری شده می باشند تا شما با خیالی آسوده این محصول را تهیه نموده و سالیان سال بدون هیچ مشکلی از آن استفاده نمایید. برای راحتی و استحکام قسمت نشیمن این محصول از اسفنج 30 کیلویی یورولوکس استفاده شده که به هنگام نشستن های طولانی مدت بدن شما را خسته نخواهد کرد. از همه مهمتر برای بخش مهم و برقی این محصول از بهترین هدبردهای 6 حالته ترک مارک تویو و موتورهای ترک مارک اودین استفاده شده است تا در زمان استفاده از قسمت برقی این مدل شما با مشکلی رو به رو نشوید.

شما در هنگام خرید این محصول می توانید تغییراتی از جمله تغییر نمای دسته ها به فلز و تغییر پایه ها به چوب نیز بهره ببرید که این مسئله وابسته به سلیقه و دکوراسیون شما دارد. ما در مجموعه ی آستیاژ در تلاشیم تا همواره بهترین و زیباترین مدل های مبلمان و مصنوعات چوبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسته مطلب :   محصولات
  •   تاریخ انتشار :  1396/07/29

مطالب مرتبط