مدل ویول

مبل راحتی مدل ویول با طاهری زیبا و منحصر بفرد و طراحی جدید و مدرنی که دارد همواره یکی از پرفروش ترین و زیباترین مبل های راحتی مجموعه ی آستیاژ می باشد. این مبل با کیفیت بسیار بالا در قسمت های مختلف می تواند همواره دو امتیاز زیبایی و دوام را به همراه داشته باشد. این مدل در دو حالت سه نفره و یک نفره ارائه می گردد که بنا به سلیقه و فضای مورد استفاده ی شما می تواند به صورت هشت نفره ( یعنی ترکیب دو مبل سه نفره و دو مبل یک نفره ) و یا به صورت پنج نفره ( یعنی ترکیب دو مبل تک نفره و یک مبل سه نفره ) و یا حتی فقط مبل تک سه نفره استفاده گردد.

این محصول از بهترین و با کیفیت ترین کلاف های چوب روس تهیه شده است. در قسمت پایه های چوبی این محصول برای زیبایی و استحکام بالا ما از چوب راش استفاده نموده ایم. همه ی این موارد در کیفیت بالای محصولات تاثیر داشته و می توانند در طولانی تر شدن عمر مبل شما تاثیر بسزایی بگذارند.

نشستن های طولانی مدت بر روی مبل های غیر استاندارد ممکن است به بدن شما آسیب وارد کرده و حتی شما را خسته کنند، اما ما در مبل راحتی مدل ویول از اسفنج های یورولوکس استفاده نموده ایم تا این مشکلات را برای شما مشتریان عزیز رفع نماییم.

این محصول به خوبی مناسب برای نشستن های طولانی مدت بوده و با گذشت زمان به هیچ وجه کیفیت خود را از دست نداده و تغییر شکل نخواهد داد. روکش این محصول از بهترین و با کیفیت ترین پارچه ها بوده که بسیار نرم و لطیف هستند و رنگ های بسیاری دارند که این باعث می شود که دست شما خریداران عزیز در انتخاب رنگ باز بوده و می توانید یک دکوراسیون بی نقص و زیبا را برای خود بچینید.

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که علاقه ی زیادی به ست کردن وسایل منزلتان باهم دارید می توانید از این سرویس مبلمان استفاده نمایید، زیرا مبلمان آستیاژ سرویس غذاخوری و جلومبلی و عسلی ست این محصول را نیز برای شما عزیزان تهیه نموده است تا از یک ترکیب بی نقص در دکوراسیون منزلتان لذت ببرید. ما در مجموعه ی آستیاژ همواره در تلاشیم تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای شما مشتریان عزیز تهیه نماییم. هدف ما جلب رضایت شماست.

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسته مطلب :   محصولات
  •   تاریخ انتشار :  1396/07/29

مطالب مرتبط