ویژگی‎های پارچه مناسب برای مبلمان اداری(اختصاصی)

ویژگیهای پارچه مناسب برای مبلمان اداری

ویژگیهای پارچه مناسب برای مبلمان اداری

ویژگی‎های پارچه مناسب برای مبلمان اداری-وبسایت استیاژ

امروزه افراد بیشترین زمان خود را در محل کار می‎گذرانند و در واقع خانه دوم هر فرد است، پس باید همان راحتی و آرامش را به همراه داشته باشد تا فرد احساس بهتری داشته باشد. مبل‎های اداری می‎توانند اشکال مختلفی داشته باشند. اما اغلب و به طور قابل ملاحظه‎ای متفاوت از مبل‎های منزل هستند. مبلمان اداری در طرح‎های رنگی معمولا روشن هستند و بیش از مبلمان منزل به چشم نواز بودن نیاز دارند و مردم اغلب درباره آن نظر می‎دهند. معمولاً از مبلمان اداری زیاد استفاده می‎شود و مهمترین بخش در قسمت خرید پارچه توجه به کیفیت آن است. ساییدگی، پارگی، کمرنگ شدن، علائم قلم و لکه‎های قهوه به احتمال زیاد مبل‎های شما را تحت تأثیر قرار می‎دهد، پس پارچه‎ای انتخاب نمایید که سخت، مقاوم، و قابلیت تمیز کردن آسانی داشته باشد و کش نیاید.

·        پارچه‎های مبلی طرح‎دار

هنگامی که در حال انتخاب مبلمان پارچه‎ای طرح دار هستید، باید تمام گزینه های مربوط به رنگی را که می خواهید در نظر بگیرید. بنابراین یافتن مبلی متناسب با طرح رنگی شما دشوار نیست. مبل‎های پارچه‎ای راحت هستند و تمیز کردن آنها نسبتاً آسان است. پارچه‎هایی مانند مخلوط پشم یا پشمی سفت هستند و لکه‎ها روی آنها مقاوم هستند و به سختی پاک می‎شوند.

·       پارچه‎های مبلی مخملی

انتخاب مبل مخملی برای محل کار می‎تواند یک انتخاب جسورانه به نظر برسد، زیرا کمی مقاوم‎تر از پارچه‎های دیگر است و می‎تواند خورده و فرسوده شود. با این وجود بسیاری از مخمل‎های مدرن به طرز شگفت انگیزی مقاوم هستند و مزیت بزرگ آنها نگاه چشم نواز، شیک بودن و سبک قدیمی آنها است که دوباره رایج شده است. هیچ‎کس نمی‎تواند در برابر نشستن روی مبل مخملی مقاومت کند و اگر احساس راحتی و لوکس بودن را به شرکت بدهد و فضای دفتر را دلپذیر و خلاقانه‎تر کند، مطمئن باشید ارزش خرید را دارد.

·       پارچه‎های مبلی چرمی

پارچه های چرمی از نرم ترن و مدرن ترین پارچه های مبلی محسوب می شوند. به خاطر بافت این نوع پارچه، نفوذناپذیری آن بسیار بالا است و لکه ها روی آن به راحتی با دستمال پاک می شوند. از نقات ضعف این پارچه فقط پوست پوست شدن آن به مرور زمان است کا البته می شود آن را ترمیم نمود.

·       پارچه‌های مبلی کتان

پارچه‎های کتان و کنف از الیاف طبیعی محسوب می‎شوند و بسیار راحت و نرم هستند، البته مقاومت آنها کمی کمتر خواهد بود. و اگر برای اداره‎جات استفاده می‎نمایید، به مراقبت بیشتری نیاز دارد زیرا به مرور زمان و استفاده زیاد پارچه شل می‎شود.

·       پارچه‎های مبلی جیر

یکی دیگر از پارچه های مرغوب و محبوب برای مبلمان پارچه جیر است و تقریبا همان ویژگی های پارچه جیر را دارد. نمایی شیک و کلاسیک دارد. مقاومت آن در برابر ساییدگی و پارگی زیاد است، اما یک نقطه ضعف دارد و آن لکه پذیری است و به راحتی نمی توان آن را با آب یا دستمال مرطوب تمیز نمود زیرا لکه می اندازد.

 

 

مطالب مرتبط

یک دیدگاه برای “ویژگی‎های پارچه مناسب برای مبلمان اداری(اختصاصی)”

  1. Frienna گفت:

    As tamoxifen concentration was further increased, the membrane dynamics is found to be gradually decreased, although TAM still has fluidifying effect in comparison to pure phospholipid membrane online levitra viagra