مبل برای عروس و طرح و رنگ آن؟

مبل برای عروس

مبل برای عروس، به چه مدل و طرح و رنگی؟

مبل برای عروس و طرح و رنگ

این روزها هنگامی که دخترخانمی بخواهد مدل مبل برای عروس شدنش انتخاب کند دیگر مثل قدیم دست مادرش را نمی‌گیرد و در بازار در هر مغازه به دنبال مبل راحتی برای عروس یا مبل سلطنتی برای عروس بگردد. دخترهای نوعروس در اینترنت به دنبال عکس مبل برای جهیزیه عروس هستند و هر وقت هم طرح و مدل دلخواه‌شان را پیدا کردند تازه سر رنگ مبل برای عروس با سازنده مبل کلی چانه می‌زنند و آخر سر هم که سر همه ویژگی‌ها با مبل‌فروش به توافق رسیدند، حالا پدر و مادر وارد مذاکره می‌‌شوند تا مبل برای عروس همراه با قیمت مناسب تمام شود. می‌بینید چه‌ داستان پرماجرایی است این خرید مبل برای عروس؟ این هفته در چیدانه راهنمای خرید مبل برای عروس داریم؛ بشتابید که بقیه عروس‌ها از شما جلو نزنند.

قبل از خرید مبل برای عروس

 قبل از این‌که بخواهید به بازار بروید و مدل مبل کلاسیک برای عروس خوشگل‌تان را انتخاب کنید؛ باید یک سری اصول کلی را بدانید و طبق آنها در بازار دنبال جدیدترین مدل مبل برای عروس باشید.

بدانید چه مدل مبل برای عروس مناسب است

در ذهن خودتان فکر کنید که چه مدل مبل برای عروس و خانه ‌اش خوب است. حال چه بخواهید یک اتاق را مبلمان کنید و چه کل خانه را یا تنها قصد خرید یک نیم ست را داشته باشید.

مدل مبل برای جهیزیه عروس تا چه زمانی کاربرد دارد؟

از خودتان بپرسید این مدل مبل برای عروس تا سال‌ها استفاده می‌شود یا تنها 3-4 سال می‌توان به آن اکتفا کرد؟آیا در دراز مدت می‌توان از این مدل مبل برای عروس و خانه پر رفت‌و‌آمد سال‌های پس از عروسی استفاده کرد؟ پاسخ دادن به هر یک از این پرسش‌ها کمک می‌کند که در وقت، انرژی، و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

نقش رفت‌و‌آمد در مدل مبل برای عروس

هنگامی که در بازار و اینترنت به دنبال بهترین مدل مبل برای عروس هستید؛ لطفا سلیقه دوست، خواهر، مادربزرگ و خاله و مادرشوهر و غیره را کنار بگذارید. از خودتان بپرسید بعد از ازدواجم بیشتر چه کسانی به خانه من رفت‌آمد می‌کنند و آنها درباره سلیقه من ممکن است چه نظری داشته باشند. مثلا اگر از آن خانواده‌های متمول پر رفت‌و‌آمد در خانه شما زیاد دعوت می‌شوند باید مدل مبل برای عروس در خور سبک چنین مهمانی‌هایی باشد. اگر شما از خانواده‌هایی هستید که عادت دارید پشتی هم درخانه داشته باشید باید مدل مبل برای عروس و جهازش را طوری انتخاب کنید که تمام فضا را نگیرد. شاید هم اصلا عروس و داماد از آن تیپ‌های مدرن باشند که برای دیدار دوستان و خانواده جو صمیمی و خودمانی را بپسندند؛ پس مبل راحتی برای عروس بخرند؛ بهتر است.

فضای خانه مبل برای جهیزیه عروس را تعیین می‌کند

وقتی قرار است مبل برای عروس خریده شود و در هال یا پذیرایی منزل جدید او چیده شود؛ باید در نظر بگیرید که فضای خانه تازه عروس چقدر است و بعد برای مدل مبل برای عروس فکر کنید. مثلا تصور کنید مبل سلطنتی برای عروس بخرید و خانه داماد کلا 70 متر باشد؛ آن وقت باید تکه‌های مبل برای عروس خریده شده را روی هم بچینید؛ تا در آن خانه کوچک جا شوند.

منبع: چیدانه

مطالب مرتبط