سفید یا استخوانی؟

رنگ سفید یا استخوانی برای دکوراسیون منزل

سفید یا استخوانی؟

رنگ استخوانی از جمله رنگ های خنثی محسوب می شود و نمی توان رنگ مکملی برای آن برشمرد، از ویژگی های مهم رنگ های خنثی این است که شما می توانید آن ها را با اکثر رنگ ها استفاده کنید و فضایی ایده آل ایجاد نمایید. از این رو نمی توان گفت چه رنگی مکمل رنگ استخوانی است، اما شما می توانید با توجه به میزان روشنایی فضا، رنگ مصالح کف، قرنیز ها و سایر رنگ های موجود در فضا تصمیم بگیرید که استفاده از چه رنگی می تواند فضای مورد نظرتان را زیباتر جلوه بدهد. این ترکیب رنگ ها را نیز در محصولات دیگر همچون میز ناهار خوری و دیگر محصولات مشاهده کنید. در این بین به حال و هوای مد نظرتان نیز دقت کنید، رنگ هایی مثل سبز تیره، زیتونی، بنفش و زرشکی برای ایجاد فضایی رسمی تر مناسبند، رنگ هایی مثل آبی روشن، فیروزه ای، زرد، نارنجی، قرمز فضایی شاد و با انرژی می سازند و رنگ های خنثی مانند کرم، خاکستری و مشکی، فضایی خنثی و کم ریسک به شما ارائه می کنند. رنگ کردن دیوارها و انتخاب رنگ مناسب برای آن‌ها باوجود هزاران طیف رنگی موجود کار بسیار سختی است؛ شاید شما هم دیگر از رنگ دیوار کرم و بژ و سفید خسته شده باشید و به دنبال طیف‌های جدید و رنگی دیگر برای دیوارهای خود در دکوراسیون داخلی باشید؛ پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا شما را به خوبی راهنمایی کنیم.شما میتوانید تجربه دکوراسیون با شیشه و آینه را در این مقاله بیابید.

سفید یا استخوانی؟سفید یا استخوانی؟

رنگ استخوانی بیشتر برای سقف استفاده می‌شود. این رنگ نزدیکی زیادی به سفید خالص داشته که با اضافه کردن مقداری رنگ زرد به آن می‌توانید گرمای فضا را بیشتر کنید. داشتن خانه‌ای زیبا و گران‌قیمت برای بسیاری از افراد یک آرزوست. اما شاید خرید وسایل لوکس برای همه میسر نباشد. به همین دلیل می‌توان با بهره‌گیری از اصول چیدمان، خانه را لوکس جلوه دهید. عناصر زیادی در طراحی و دکوراسیون خانه، مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما شاید همه‌ی آنها به اندازه‌ی رنگ‌ها مهم نباشند. شاید تمامی وسایل این قدرت را نداشته باشند که فضایی همسو با شخصیت افراد را ایجاد کنند و تأثیر طولانی مدتی بگذارند، در صورتی که این کار از عهده‌ی رنگ‌ها بر می‌آیند. این می‌تواند برای شما حین بودجه بندی برای دکوراسیون خانه، فوق‌العاده باشد. یکی از رنگ‌هایی که می‌تواند در زیباسازی دکوراسیون منزل شما بسیار مؤثر باشد، رنگ استخوانی است. این رنگ را می‌توان از آن دست رنگ‌هایی دانست که همیشه و در زمان‌های مختلف، مورد توجه افراد بی‌شماری قرار گرفته است. استفاده از این رنگ در ترکیب با انواع طوسی و نوک مدادی و کمی اکسسوری به رنگ طلایی می تواند خانه را بسیار شیک و لوکس نماید. اگر طرفدار فضای گرم تری هستید می توانید از ترکیب استخوانی با رنگ های متعدد دیگر استفاده کنید. یکی از این رنگ های فوق العاده زرد است که رنگی شاد و درعین حال لوکس به حساب می آید. بله می‌توان بدون اینکه هزینه‌ی زیاد و قابل توجهی را صرف کنید، به وسیله‌ی رنگ‌ها، چیدمان فوق‌العاده‌ای برای خانه‌ی خود ایجاد کنید. قبل از آنکه چیدمان خانه را آغاز کنید، دوباره به پایه‌های اصلی چیدمان خانه‌ی خود نگاه کنید و بازنگری کنید. ممکن است بسیاری از فضاهای خانه‌ی شما به رنگ‌های کرم و سفید باشند، اما نه آن‌قدر جذاب و تمیز که حسی پر نشاط را القا کنند.

سفید یا استخوانی؟سفید یا استخوانی؟

رنگ سفید یکی از بهترین انتخاب هاست، چرا که علاوه بر زیبایی می تواند به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب شود. روشنایی رنگ سفید می تواند به راحتی بسیاری از رنگ های دیگر را در خود جای دهد و از به وجود آمدن احساس خستگی در افراد جلوگیری کند. اگر دکوراسیون خانه شما کمی سمت و سوی سنتی دارد، می توانید از سفید های گرم تری مانند سفید مایل به خاکستری استفاده کنید نه سفید یخچالی.جالب است بدانید که بسیاری از افراد در مقابل رنگ آمیزی خانه از خود مقاومت نشان می‌دهند این در حالی است که بعد از اتمام کار متوجه می‌شوند که رنگ آمیزی خانه بسیار مهم بوده است و چه تأثیر شگرفی را در فضا ایجاد کرده‌اند. تزئین و چیدمان یک اتاق می‌تواند در ابتدا کمی ترسناک باشد، اما اگر از مبلمان و سایر وسایل با طیف از رنگ استخوانی استفاده کنید، هرگز راه را اشتباه نرفته‌اید. می‌توان به جرات گفت که استفاده از این رنگ برای تمامی اتاق‌ها مناسب است. تمام اتاق خواب‌ هایی که به این رنگ دکور می‌شوند، بسیار شیک، رؤیایی و جذاب هستند. یکمیز ناهارخوری با سنگ مرمر سفید به همراه صندلی‌های دسته دار به رنگ استخوانی و اتاق نشیمنی که تماماً به این رنگ است، می‌تواند فوق‌العاده باشد. دقت کنید که بافت و رنگ را با یکدیگر به خوبی ترکیب کنید. قرار نیست شما اتاق خود را همانند یک نمایشگاه فروش خودروهای لوکس با چیدمان تماماً سفید در آورید، پس رنگ استخوانی را فراموش نکنید.

مطالب مرتبط