مشاوره خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی و ساخت می کنند

خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی می کنند

مشاوره خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی و ساخت می کنندمشاوره خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی و ساخت می کنند

مشاوره خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی و ساخت می کنند

هیچ کس بدون تحقیق در محله و بررسی زیرسازی و لوله کشی و برق، خانه ای را خریداری نمی کند. با این حال بسیاری از مردم بدون اینکه بدانند چه چیزی در یک مبلمان خوش ساخت به کار رفته است، مبلغ هنگفتی را برای خرید مبل صرف می کنند. این یک جهش ایمانی است که غالباً موجب پشیمانی خریدار می شود.

کیفیت اسکلت، سیستم تعلیق (سوسپانسیون)، بالشتک و روکش مبلمان مبل مواردی هستند که باعث می شود یک مبلی که 10 تا 20 سال دوام می آورد را از مبلی که فقط پس از گذشت چند سال شروع به لق خوردن یا کرکی شدن می کند، جدا نماید. برای درک اینکه چه چیزی اجزای با کیفیت را از اجزای نامرغوب متمایز می کند، با ما همراه باشید:

تعلیق

اگر قاب چوبی، اسکلت مبل باشد، فنرهای کشیده شده روی آن به عنوان تاندون ها و رباط های صندلی کار می کنند که باعث فشار ساختاری می شوند و از صاف شدن بالشتک ها جلوگیری می نماید. بالشتک ها ممکن است به مبل شکل و شمایل بدهند، اما در واقع این فنرها هستند که در درجه اول راحتی مبل را تعیین می کنند.

فنرهای سینوسی متداول ترین سیستم تعلیق در مبل های میان رده هستند. آنها از سیم های فولادی سنگین ساخته می شوند که در یک خط پیوسته از سیم پیچ های عمودی S شکل قرار دارند. میله های گره خورده فلزی افقی، سیم پیچ ها را تقویت می کنند و مانع از جابجایی و افتادگی می شوند و با استفاده از گیره ها و اتصال دهنده های پر شده، روی اسکلت محکم می شوند.

سیم پیچ های کوچک، مشابه سیم پیچ هایی هستند که درون تشک های فنری به کار می روند و ممکن است با گذشت زمان تغییر شکل دهند، زیرا وزن را به طور مساوی توزیع نمی کنند، و یک تورفتگی روی صندلی ایجاد می کنند. هنگام بازرسی یک مبل فنری، در هنگام نشستن و جابجایی روی لبه ها و گوشه های خارج مبل، صدای جیر جیر و ترک ها را گوش دهید. هر چیزی که قابل شنیدن باشد ممکن است نشان دهنده نصب فنر نامناسب یا شل بودن آن باشد.

این چیزها به معنای واقعی کلمه مثل مواد کمربند ایمنی است. شما به آنها اعتماد دارید که شما را از پرواز با وسیله نقلیه بازدارند. کمربند بافته پلی پروپیلن به عنوان باند هایی که از روی صندلی و پشت عبور می کنند نصب می شوند. سپس این موارد به اسکلت متصل می شوند تا سکویی برای بالشتک ها ایجاد کنند. اطمینان حاصل کنید که نواربافی با استفاده از کلیپس و نه منگنه به اسکلت متصل می شود. کمربند بافته، گزینه مقرون به صرفه تر و وزن کمتری را برای سیستم های تعلیق مبتنی بر فنر ارائه می دهد، اما شما با خریدی گران تر راحتی ای که فنرها و سیم پیچ ها ارائه می دهند را معامله خواهید کرد.

مطالب مرتبط