مشاوره خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی و ساخت می کنند3

خرید مبل از کسانی که آنها را طراحی میکنند

مشاوره خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی و ساخت می کنند3مشاوره خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی و ساخت می کنند3

مشاوره خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی و ساخت می کنند3

بالشتک ها

درباره مبل ها، ساختار بالشتک ها گسترده ترین (و پرشورترین) نظرات را به خود جلب می کند. برخی از افراد عاشق غرق شدن در آغوش مبلی نرم هستند، برخی دیگر مبل را با احساس محکم و شکل انعطاف پذیر ترجیح می دهند. برای آگاهی در انتخاب بالشتک مبلی مناسب خود به مقاله مربوط به بالشتک ها در سایت مراجعه نمایید.

رویه مبل

هرگز کتاب را بر اساس جلد آن قضاوت نکنید و مبل را فقط به دلیل پارچه آن انتخاب ننمایید. گفته می شود، رویه مبل واقعا مهم است، همان چیزی است که سال ها پس از خرید می بینید و احساس خواهید کرد. در صورت نگهداری دقیق، برخی از پارچه های با کارایی بالا می توانند بیش از یک دهه دوام داشته باشند. الیاف طبیعی و مصنوعی هر دو ماندگاری های متفاوتی را ارائه می دهند؛ به طور کلی الیاف طبیعی عمق رنگ غنی تری را نشان می دهند و الیاف مصنوعی حس صافی و نرمی بیشتری می دهند.

برخی از خرده فروشان مبلمان ممکن است تعداد مالش آزمایش ساییدگی مارتیندل را تبلیغ نمایند که باید به دوام پارچه کمک کند. آزمایش مارتیندل آزمایشی برای اندازه گیری میزان مقاومت و دوام پارچه ها در برابر سایش است. تولیدکنندگان مبلمان در ایالات متحده تمایل به استفاده از آزمایش وایزنبک (نوع دیگری از آزمایش مقاوت سایشی برای پارچه ها است با این تفاوت که در آن قسمت سایشی دستگاه شامل یک قطعه از کرباس یا سیم مش در برابر سطح مورد آزمون به جلو و عقب حرکت می کند.) دارند، در حالی که آزمون مارتیندل یک استاندارد بین المللی تایید شده توسط دبیرخانه بین المللی پشم و پنبه است. آنها پارچه هایی را توصیه می کنند که حداقل 50000 rub مارتیندل را به عنوان استاندارد، 80000 rub به عنوان پارچه های مرغوب و ممتاز و هر چه بالای 100000rub را با کارایی بالا در نظر می گیرند.

پارچه های مصنوعی و طبیعی می توانند پرزدار و به صورت گلوله پشم یا پنبه دربیایند، اما منسوجات با کیفیت بالاتر با رشته های بلندتر و بافت های محکم تر، کمتر گلوله می شوند. الیاف ساخته شده توسط انسان  گلولگی و پرزدار شدن سطح پارچه رابیشتر و واضح تر نشان می دهند، اما هیچ یک از آنها غیرطبیعی یا ناقص محسوب نمی شوند. آزمایش کارخانه های تولید پارچه برای پرزدار شدن سطح پارچه، از مقیاس پنج درجه ای استفاده می کنند و نمره 2 یا کمتر به این معنی است که پارچه احتمالاً دارای مشکلات گلوله شدن خواهد بود. بنابراین باید از خرده فروش در مورد شماره آن سوال فرمایید. اگر گلوله شدگی پارچه (پیلینگ) را مشاهده نمودید، می توانید از یک ریش تراش یا حتی تیغ دستی تیز به آرامی برای از بین بردن الیاف اضافی و پرزها استفاده کنید تا نگرانی شما در مورد روکش مبلمان برطرف شود.

 تعداد تارهای پارچه، محکم بودن بافت، ثبات رنگ و مقاومت در برابر لکه همیشه به راحتی در دسترس نیستند، اما هر خرده فروشی مبل راحتی می تواند یک ورقه مشخصات را حالا نه با همه، با برخی از ویژگی های عملکرد پارچه های خود، ارائه دهد.

مطالب مرتبط