بهترین مبل ها برای اتاق های کوچک پذیرایی (نکته 4 – 7)

بهترین مبل ها برای اتاق های کوچک

بهترین مبل ها برای اتاق های کوچک پذیرایی (نکته 4 – 7)

بهترین مبل ها برای اتاق های کوچک پذیرایی (نکته 4 – 7)

4. پشتی های پایین تر همیشه ترجیح داده می شوند

مبل های پشت بلند در اتاق های نشیمن کوچک همان مسئله را با مبل های دارای بازوهای بالا ایجاد می کنند. آنها بیشترین فضای اتاق نشیمن را تحت سلطه خود می گیرند و به اشتباه نقطه کانونی در نظر گرفته می شوند.

همیشه بهتر است به دنبال مبل راحتی با پشتی پایین باشید تا فضای بیشتری را القا دهید. این بدان معنا نیست که کوسن پشتی نمی تواند نرم و راحت باشد، اما فقط از مبل های پف دار بلند که فضای اتاق را می بلعد، پرهیز نمایید.

  1. خطوط را تمیز و ساختارمند نگه دارید

وقتی می گوییم تمیز، منظور این است که هم سطوح افقی و هم عمودی مبل کاملاً صاف و ساختاریافته باشند.

هنگامی که به دنبال مبل برای اتاق های نشیمن کوچک هستید، تمایلی ندارید که بازوهای ضخیم و گرد مانند یک مبل چستر فیلد داشته باشید. و شما می خواهید از بسیاری زلمبو زیمبوهای تزئینی خودداری نمایید. منظم و حداقل نگه داشتن ظاهر باعث می شود بازتر شدن فضا و خفگی کمتری را احساس کنید.

نگران خسته کننده بودن مبل نباشید. مبل می تواند معقول باشد اما می توانید با کوسن و روکش به آن تنوع ببخشید یا هنر جالبی را بالای آن قرار دهید.

بهترین مبل ها برای اتاق های کوچک پذیرایی (نکته 4 – 7)

  1. با توجه کردن به جزئیات کوچکتر، علاقه مند شوید

یک مبل برای یک فضای کوچک زندگی لازم نیست که خسته کننده باشد. لازم نیست فوق العاده ساده و بدون جزئیات باشد. فقط باید درباره جزئیات و مکانی که برای مبل مشخص می کنید کاملاً محتاط باشید.

مبل هایی با یک تَن دکمه دار، منحنی یا دوخت می توانند حس هرج و مرج بصری را ایجاد کنند. در یک فضای کوچک، باید کاملاً مراقب باشید که این نوع شلوغی را به حداقل برسانید.

نوع جزئیاتی که می خواهید در مبل خود جستجو کنید هرچه کمتر بهتر خواهد بود (زیبایی در سادگی است). مقداری تافت سبک در پایه مبل خوب است. یک دکمه روی هر کوسن پشتی خوب است.

  1. مبل را برای فضای خود اندازه بگیرید – همیشه!

خیلی درگیر این نشوید که مبل دو نفره یا سه نفره خوانده می شود. همچنین نگران این نباشید که چند بالشتک روی خود دارد. یکی بهتر از دیگری نیست.

نکته اساسی که باید به دنبال بهترین مبل برای اتاق های کوچک نشیمن باشید، اندازه گیری مبل در فضای قبل از خرید است.

منظور فقط طول نیست. در نظر بگیرید که پشتی دیوار چقدر بلند است. و سپس عمق بالشتک ها را اندازه بگیرید. گاهی اوقات عمق عنصری است که شما را جذب می کند. و در این حال بسیاری از مردم فراموش می کنند که درباره فاصله بالشتک های مبل در اتاق فکر کنند.

به یاد داشته باشید، شما نیاز دارید که تقریبا 50 سانتی متر از بالشتک صندلی تا میز قهوه خود فاصله بگذارید. بنابراین فقط همه را اندازه بگیرید و با ابعادی دقیق که موثر است، به خرید بروید.

مطالب مرتبط