لوستر های زیبای پذیرایی

زیباترین لوستر هایی که برای اتاق ناهارخوری می توانید نصب کنید

لوستر های زیبای پذیرایی

لوسترها معمولاً در تمام قسمت های یک ساختمان مسکونی داخل فضای آپارتمان قابل نصب هستند اما به طرز شگفت آوری می توانند نمای سالن پذیرایی و اتاق ناهارخوری را تغییر دهند. انتخاب صحیح لوستر برای اتاق ناهارخوری و سالن پذیرایی بستگی به سلیقه افراد دارد. لوسترها را می توان با نوع دکوراسیون اتاق ناهارخوری و مدل مبلمان ناهارخوری هماهنگ کرد. لوسترها دقیقاً بالای میز ناهارخوری نصب می‌شوند؛ بنابراین، شیک بودن ظاهر آن ها به همراه میزان نوری که بر روی میز غذا به وجود می آورند، احساس خوشایندی را در افراد ایجاد می کند.

لوستر های زیبای پذیرایی

انتخاب لوستر برای اتاق ناهارخوری از نظر شکل و نمای ظاهری، تنها یک سمت مسئله است؛ طرف دیگر این قضیه، نصب استاندارد لوسترها از نظر ابعاد و اندازه ها می باشد. به طور مثال، لوسترهایی که برای نصب زیر سقف های بلند انتخاب می شوند، عموماً سیم ‌های بلندتری داشته و می‌توانند ابعاد بزرگتری را پوشش دهند؛ اما برای سقف های کوتاه تر، لوسترهای کوچکتر با سیم‌ های کمتر، مناسب تر است.

زیباترین ایده های نصب لوستر برای اتاق ناهارخوری

لوسترهایی با طرح کروی

لوستر های زیبای پذیرایی

یکی از زیباترین لوسترهایی که می توانید در اتاق ناهارخوری نصب کنید، به شکل کروی با آویزهای شیشه‌ای می‌باشند. نورپردازی در این نوع لوسترها به طرز لوکس و خیره ‌کننده ‌ای، زیبایی فضا را تغییر می‌دهند. هر اندازه کریستال های به کار رفته در این لوسترها تراش بیشتری خورده باشند، نور را بهتر و بیشتر منعکس می‌کنند.

لوسترهایی به شکل مستطیل

لوستر های زیبای پذیرایی

یکی دیگر از انواع مدل های بسیار زیبا از لوسترهای مناسب برای نصب در اتاق ناهارخوری، لوستر هایی به شکل مستطیل هستند. این لوسترها معمولاً دارای قاب مستطیل شکل بوده و آویزهای آن در راستای اضلاع و زاویه ها به سمت پایین قرار گرفته اند. کریستال های زیبایی که به شکل قطره های باران برای این لوسترها طراحی شده است، پیچیدگی و درخشندگی نور را در تمام فضا فراهم می آورند. این نوع طراحی برای میزهای ناهار خوری و جلسات رسمی، مناسب تر است.

لوسترهای استوانه ای شکل

لوستر های زیبای پذیرایی لوستر های زیبای پذیرایی 

ایده های جذاب نصب لوستر برای اتاق ناهارخوری با استفاده از لوسترهایی به شکل استوانه با قطرهای متفاوت امکان پذیر است. در این لوسترها کریستال های پخش کننده نور معمولاً در دیواره های آن نصب شده اند. بسته به اینکه ارتفاع سقف چه قدر است و وسعت اتاق ناهارخوری چند متر می باشد، از لوسترهای استوانه ای شکل با قطر متفاوت و در تعداد مختلف می توان بر بالای میز ناهارخوری استفاده کرد.

لوسترهایی به شکل مدرن

لوستر های زیبای پذیرایی

انواع لوسترهایی که به اشکال مدرن ساخته شده است و در داخل آن ها از لامپ ال ای دی استفاده شده، زیباترین نما را در اتاق ناهارخوری به وجود می آورند. روشنایی و درخشندگی لامپ های ال ای دی در این لوسترها در مقایسه با کریستال های مدل های قبلی، اندکی کمتر است اما محیطی که در اتاق ناهارخوری به وجود می‌آورند بیشتر به سبک مدرن، تغییر پیدا می کند. از این لوسترها معمولاً با طیف رنگی تیره یا در کنار دکوراسیون سفید و طلایی استفاده می شود.

در برخی موارد، طراحی شگفت انگیز از لوسترهای سبک مدرن می‌تواند دکوراسیون اتاق ناهارخوری را بسیار زیبا تر سازد؛ لوسترهایی به شکل حلقوی یکی از این ایده ها هستند.

لوسترهایی به شکل سه بعدی

لوستر های زیبای پذیرایی

زیباترین لوستر برای اتاق ناهارخوری، لوسترهایی هستند که از نظر شکل ظاهری به صورت سه بعدی طراحی شده و لامپ های آن نیز رشته ای از لامپ های ال ای دی می باشند.

سخن پایانی

انتخاب اینکه کدام یک از مدل های لوستر برای نصب در اتاق ناهارخوری مناسب تر است، به عوامل مختلفی نظیر وسعت اتاق نوع دکوراسیون و چیدمان مبلمان بستگی دارد. از نظر طراحان دکوراسیون داخلی، نورپردازی اتاق ناهارخوری اهمیت زیادی در اشتهای افراد و زیبایی محیط دارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از خرید هر گونه لوستر در ابتدا با یک طراح دکوراسیون درباره تزیین اتاق ناهارخوری در این باره گفتگو کنید.

مطالب مرتبط