بازسازی خانه ای در بیرمنگام

بازسازی خانه ای

بازسازی خانه ای در بیرمنگام

بازسازی خانه ای در بیرمنگام - وبسایت آستیاژ

الن گادفری ، طراح داخلی که بیش از هشت سال با همسرش مت در لس آنجلس زندگی می کرد ، می گوید: “ما فکر می کردیم راهی برای بازگشت به بیرمنگام وجود ندارد.” آنها به جای بازگشت به زادگاهشان ، به دنبال شهرهای بزرگتر جنوبی بودند تا با دخترش ایرنه در آنجا برای مدتی زندگی گنند. یک دوست از بیرمنگام آن ها را متقاعد کرد تا در خانه ای به سبک قدیمی 1928 در محله کرست وود گشت بزنند. الن می گوید: “ما در لس آنجلس زندگی می کردیم و به عنوان یک طراح دکوراسیون داخلی آرزو می کردم کاش می توانستم آشپزخانه ای را بازسازی کنم اما نمی توانستم.” من می دانستم که من یک خانه قدیمی می خواهم و قطعا یک طبقه فلت. من به دنبال مکانی می گشتم که نیاز به بازسازی دکوراسیون داخلی داشته باشد. در نتیجه آنها با رعایت تعادل وبا صرفه جویی های فراوان و هوشمندانه باعث تبدیل این خانه ی قدیمی به یک مکان دنج و ایده آل برای زندگی شدند.

درخواست تجدیدنظر

الن می گوید: “بیشتر مشتریان من رنگ های روشن مثل سفید را برای دکوراسیون منزل خود می خواهند و تناژهای تمیز را ترجیح می دهند ، اما من برای خانه خودم یک ترکیب رنگی تیره می خواستم

طراحی شخصی

الن می گوید: “من به ظاهر خود” سنتی جدید “می گویم. من از معماری کلاسیک قدردانی می کنم اما دوست دارم قطعات مدرن را به آن اضافه کنم.

خانه باز(open house)

“ما صفحه هایی را که قبلا در ایوان بسته شده بودند ، حذف کردیم. اکنون ، این یک فضای دنج با دکوراسیون زیبا و متفاوت دیگر است. همچنین چراغ های رشته ای آویزان کرده و دوست داریم بیشتر عصرها برای شام آنجا وقت بگذرانیم.”

اهمیت موقعیت

“خیلی از خانه ها ساخت قدیمی دارند در نتیجه نقشه ی آنها از دکوراسیون امروزی پیروی نمیکند.بنابراین برای یک سبک زندگی مدرن مناسب نیستند. همچنین یک مکان ورود یا فضای تقسیم اولیه رسمی وجود ندارد ، اما یک راهرو وجود دارد که به شما در ورود به خانه کمک می کند. قرار دادن مبلمان در یک طرف راهرو اتاق نشیمن را از ورودی جدا می کند ، بنابراین مستقیماً وارد آن فضا نمی شوید. “

مناسب برای یک جمعیت

“راحتی به هنگام استراحت و گذراندن اوقات فراغت یکی از اولویت های اصلی من بود. میز گرد ناهار خوری و کاناپه ها و نیمکت نشیمن میتواند این نیاز را برطرف کند. هیچ چیز در خانه ما خیلی گرانبها نیست و من می خواهم مهمانان احساس راحتی داشته باشند، نگران لوازم خانه ی من نباشند و اوقات خوشی داشته باشند. “

بازسازی خانه ای در بیرمنگام - وبسایت آستیاژ

بیانیه احساسی

” غذاخوری اولین فضایی است که به محض ورود دیده می شود. بنابراین من نقاشی خیلی زیبا و البته قدیمی پدربزرگم را به دیوار آنجا نصب کردم و ظاهر چشم گیری ایجاد کرده است.

بازسازی خانه ای در بیرمنگام - وبسایت آستیاژ

فضای مخفی هوشمند

“فقط دو کمد در خانه وجود دارد و عرض یکی از آنها 2 فوت است. اما سعی کردیم از مبلمانی استفاده کنیم که کشوهای مخفی دارد که این واقعاً برای ما مفید است و یا کنسول سیاه آنتیک اتاق ناهار خوری. “

“ایده اصلی من برای گسترش کابینت در دو طرف آشپزخانه به بودجه ی قابل توجهی نیاز داشت. درعوض من یک نیمکت که دو کشوی بزرگ در زیر آن قرار دارد (جایی که من کاغذ کادو ، روبان ها و اسباب بازی های دخترم را می گذارم) قرار دادم.”

بازسازی خانه ای در بیرمنگام - وبسایت آستیاژ

قانون متعادل سازی

“در واقع حجم بیشتر بازسازی مربوط به دکوراسیون آشپزخانه می باشد. ما یک دیوار را خراب کردیم ، متریال کف را تغییر دادیم، کابینت های کمدی را که به رنگ سبز تیره اضافه کردیم. صفحات کابینتی از جنس گرانیت مشکی عایق شده به سنگ صابون شباهت دارند اما از دوام و هزینه کمتری برخوردار هستند.

بازسازی خانه ای در بیرمنگام - وبسایت آستیاژ

راه حل های خلاقانه

“اتاق بازی دختر ما همچنین به عنوان اتاق مهمان عمل می کند. در آنجا از یک مبل تخت خواب شو استفاده کردیم. دیوارها در ابتدا قهوه ای تیره بودند و ما آنها را به رنگ سفید تغییر داده و در قسمت بالایی دیوار از کاغذ دیواری استفاده کردیم.

مطالب مرتبط