نکات حرفه ای برای دکوراسیون قنادی

دکوراسیون قنادی

نکات حرفه ای برای دکوراسیون قنادی

نکات حرفه ای برای دکوراسیون قنادی - وبسایت آستیاژ

برای تغییرات دکوراسیون قنادی ابتدا باید در نظر داشته باشید چه تغییراتی را می خواهید ایجاد کنید. این تغییرات شامل سبک، رنگ بندی، چیدمان و اکسسوری ها، نور و فضای آشپزخانه است.

دکوربندی خارجی شیرینی فروشی

برای دکوراسیون قنادی ابتدا باید به فضای خارجی آن بپردازید. چرا که بسیار این مسئله مهم است شیرینی فروشی شما از بیرون آن قدر وسوسه انگیز باشد که مشتری نتواند به راحتی از کنار آن رد شود؛ به گونه ای که حتی اگر قصد خرید نداشت وارد مغازه ی شما شود.

پیشنهاد ما به شما این است به جای دیوار هایی که فضای داخل مغازه را کاملا کور می کند؛ بسته به موقعیت مغازه یک دیوار را کاملا برداشته و جای آن شیشیه قرر دهید. سپس پشت آن را با اشتها آور ترین شیرینی ها تزیین کنید. تا جای ممکن از شیرینی و کیک هایی استفاده کنید که نسبت به باقی مغازه ها متمایز و خاص است.

چه سبکی برای دکوراسیون قنادی مناسب است؟

نکات حرفه ای برای دکوراسیون قنادی - وبسایت آستیاژ

سبک دکوراسیون قنادی می تواند بسته به نوع شیرینی یا نان هایی که در آن برای فروش تهیه می کنید انتخاب شود. البته این را در نظر داشته باشید این طراحی باید متناسب با محلی باشد که قصد دارید در آن جا شیرینی خود را برپا کنید یا می خواهید تغییر دکوراسیون دهید.

دکوراسیون قنادی مدرن

دکوراسیون قنادی مدرن همانطور که از نام آن پیداست تمامی وسایل و امکاناتی که در آن استفاده شده است با مدرن ترین شکل ممکن انتخاب شده است. 

همچنین در این مغازه ها شما شاهد شلوغی چیدمان نخواهید بود. همچنین تمامی وسایل در قنادی با سبک مردن مرتب و تمیز هستند برای مثال جای شکلات ها قرینه ی یکدیگر است.

چیدمان قنادی به سبک کلاسیک

برای دکوراسیون قنادی می توانید از سبک کلاسیک کمک بگیرید. اما به یاد داشته باشید اگر محل شیرینی فروشی شما در یک خیابانی است که تمامی مغازه ها چیدمان و رنگ های انتخابی آن ها کلاسیک است شما کاملا باید ضد آن ها باشید و مدرن عمل کنید. این کار باعث می شود مغازه ی شما از دور به چشم بیاید.

اگر در خیابانی مدرن هستید بهترین انتخاب برای دکوراسیون سبک کلاسیک است. در این زمان پیشنهاد می شود بیرون و داخل مغازه ی خود را با چوب دکور بندی کنید. از طرفی از پرده های یشمی یا قرمز استفاده کنید.

حتی ظرف ها و کاغذ هایی شیرینی را در آن قرار دارد بهتر از حالت کاهی داشته باشد. همچنین می توانید باز از رنگ قرمز و یشمی استفاده کنید.

این را به خاطر داشته باشید برای جذب مشتری شیرینی فروشی شما باید متمایز تر از رقبای خود باشد. در نتیجه از خلاقیت نترسید و اجازه دهید دیزاینر شما به راحتی کار خود را انجام دهد.

دکوراسیون داخلی قنادی

نکات حرفه ای برای دکوراسیون قنادی - وبسایت آستیاژ

1. رنگ دیوار ها برای دکوراسیون قنادی

رنگ دیوار ها در دکوراسیون قنادی یکی از نکاتی است که باید در انتخاب آن کاملا دقت کنید. اگر مغازه شیرینی فروشی شما کوچک است بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید.

اگر به رنگ سفید فکر می کنید باید بگوییم این رنگ برای یک مغازه کوچک اصلا انتخاب مناسبی نیست. پیشنهاد ما به شما این است از رنگ های صورتی کم رنگ و آبنباتی استفاده کنید. این رنگ ها کاملا اشتهای مشتری را برای خرید بیشتر تحریک می کند.

نکات حرفه ای برای دکوراسیون قنادی - وبسایت آستیاژ

اگر مغازه شما بزرگ است رنگ های بیشتری می توانید برای مغازه ی خود استفاده کنید. بهترین رنگ برای مغازه های بزرگ سفید است و اینکه یکی از دیوار ها را ترجیحا قسمتی که شکلات ها در آن قسمت است از رنگ های آبنباتی استفاده کنید.

2. نور برای قنادی

در دکوراسیون قنادی استفاده از نور بسیار می تواند هم ظاهر مغازه ی شما را چشم نواز کند، هم می تواند به شیرینی و کیک ها ظاهری لذیذ و وسوسه انگیز بدهد.

البته این را در نظر داشته باشید اگر مغازه ای بزرگ دارید قسمتی که شکلات و پاستیل ها قرار دارد بهتر است از نور های طبیعی یا لامپ های رنگ سفید استفاده کنید تا رنگ آن ها کاملا مشخص شود.

3. استفاده از صندلی و میز در قنادی

یکی از کار های جالب و خلاقانه ای که شما می توانید در دکوراسیون قنادی انجام دهید آن است که برای مشتری ها میز و صندلی بگذارید.

شاید این گونه تصور شود قنادی شما شبیه به کافه شده است. اما این طور نیست. شما با این کار می توانید مشتری های دیگر را جذب قنادی خود کنید.

نکات حرفه ای برای دکوراسیون قنادی - وبسایت آستیاژ

صندلی ها می تواند رو به پنجره هایی رو به بیرون باشد یا می توانید یک جزیره در مغازه ایجاد کنید و دور آن را صندلی بچینید. البته می توانید جزیره را در گوشه بذارید.

4. سرامیک برای کف قنادی

برای دکوراسیون قنادی یکی از مسئله هایی که کمتر به آن پرداخته می شود سرامیک یا سنگ برای کف مغازه است. پیشنهاد ما به شما این است تا جای ممکن از سنگ یا سرامیک هایی استفاده کنید که براق باشد. اگر رنگ مات انتخاب می کنید باز باید توجه داشته باشید تمیزی آن کاملا به چشم بیاید.

برای مثال زمانی که مشتری وارد قنادی شما شود متوجه تمیزی و براقی کف مغازه شود به طور ناخواسته اطمینان زیادی از تمیز بودن شیرینی و کیک های شما پیدا می کند.

5. قفسه بندی کردن قنادی

یکی از کارهایی در دکوراسیون قنادی شما را می تواند از رقبا مجزا کند استفاده از قفسه یا کابینت های شیشه ای در مغازه است. شما با این کار به جای آن که شمع ها و دیگر اکسسوری های فروش را روی دیوار نصب کنید داخل آن ها قرار داده اید و نظم ترتیب به وسایل و مغازه داده اید.

همچنین مشتری با خیال راحت و آرامش می تواند تمامی وسایل موجود را در مغازه نگاه کند و در آخر وسایل مورد نیاز را علاوه بر شیرینی و کیک خریداری کند.

مطالب مرتبط