آنچه درباره ساختار قاب یک قطعه مبلمان باید بدانید (1)

 ساختار قاب یک قطعه مبلمان 

آنچه درباره ساختار قاب یک قطعه مبلمان باید بدانید (1)

متغیرهای زیادی برای ساخت یک قطعه مبلمان وبهلسترد با کیفیت وجود دارد. ما در حال خراب کردن همه مواردی هستیم که شما درباره ساخت مبل می خواهید بدانید – از قاب گرفته تا بالشتک، بنابراین هنگام تصمیم گیری برای خرید، تا آنجا که ممکن است درباره ساختار مبل اطلاع داشته باشید.

ساختار قاب

دستی هشت طرفه گره خورده

سیستم تعلیق دستی هشت طرفه گره خورده کار سختی دارد و پر کاربردترین و پر هزینه ترین گزینه در سیستم تعلیق محسوب می شود. اما پشتیبانی عالی و احساس نرمی را ارائه می دهد.

آنچه درباره ساختار قاب یک قطعه مبلمان باید بدانید (1) - وبسایت آستیاژفنرهای داخل مبل به یکدیگر بسته می شوند و قاب آن با نخ در هشت نقطه مختلف محکم شده است. ریسمان با دستی در هشت طرف مختلف برای هر فنر بسته می شود و سپس به قاب مبل وصل می شوند. ایده این است که شبکه ریسمان از تعلیق و جا به جایی فنرها جلوگیری کرده و پشتیبانی طولانی مدتی را ارائه می دهد و مانع از جیر جیر کردن مبا می شود.

چند نکته منفی درباره مبل های دست بسته 8 طرفه وجود دارد. احتمال پارگی رشته ها وجود دارد، اما بعید به نظر می رسد تأثیر قابل توجهی داشته باشد. علاوه بر این، برخی از سیستم تعلیق های دستی هشت طرفه به جای ریسمان با سیم ساخته می شود – که ممکن است پاره نشود اما ممکن است صدای جیر جیر داشته باشد.

این نوع سیستم تعلیق را در مبل های سطح بالا مشاهده خواهید کرد. یک روش آسان جهت تشخیص وجود سیستم تعلیق دستی هشت طرفه در مبلمان وجود دارد و به این صورت است که بالشتک مبل را بردارید و روی سطح مبل را فشار دهید، در این حال شما باید بتوانید فنرهای جداگانه را از روی پارچه نیز احساس کنید.

فنرهای سینوس

فنرهای سینوسی بدون شک متداول ترین نوع تعلیق مبل در بازار هستند. این نوع سیستم تعلیق چه شکلی است؟ تکه های بزرگ فلزی با فاصله چند اینچ از یکدیگر، به صورت زیگ زاگ و عمود بر قسمت جلوی مبل قرار دارند. سیستم تعلیق فنر سینوسی نسبت به دستی هشت طرفه محکم تر به نظر می آید و عملکرد بهتری دارد.

آنچه درباره ساختار قاب یک قطعه مبلمان باید بدانید (1) - وبسایت آستیاژ

مطالب مرتبط