تاثیر شستشوی منظم مبلمان بر طول عمر آن

تاثیر شستشوی منظم مبلمان

تاثیر شستشوی منظم مبلمان بر طول عمر آن

تاثیر شستشوی منظم مبلمان بر طول عمر آن - وبسایت آستیاژ

به گزارشی، مبل شویی  خدمات زیادی به مشتریان و شهروندان ارائه می کند. این خدمات با قیمت مطلوب و مناسب به مشتریان عرضه می شود. مبل شویی  از سابقه زیادی در زمینه خدمات شستشوی مبل برخوردار می باشد. در این مرکز برای شستشوی مبل از ادوات و تجهیزات مختلف استفاده می شود.

مبل شویی 

برای دریافت خدمات مبل شویی  می توانید روش های مناسبی را انتخاب کنید. در واقع این روش ها بر حسب نظر مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. ما برای خرید مبلمان و کاناپه هزینه زیادی صرف می کنیم. به همین خاطر انتظار داریم که مبلمان تا مدت زمان طولانی کارکرد مناسب در محیط منزل داشته باشد. برای طول عمر مبلمان در محیط منزل نیاز به شستشو و تمیزکاری منظم مبلمان داریم.

ضرورت شستشوی مبل به شکل منظم چیست؟

 اگر از نظافت مبلمان غافل شوید، عمر کاناپه کم شده و همین موضوع باعث می شود کاناپه قدیمی به نظر برسد.

اگر مبلمان دچار لک شده باشد، بهتر است شستشوی مبل را به شکل جدی مورد توجه قرار دهید. مبل شویی  برای از بین بردن لکه ها و شستشوی مبل از پاک کننده های حرفه ای کمک می گیرد. انتخاب پاک کننده حرفه ای بر مبنای نوع لکه انجام می شود. این پاک کننده ها از قدرت قابل توجهی برخوردار هستند. برخی از لکه ها باید با پاک کننده های متوسط از بین روند و بعضی دیگر از لکه ها نیاز به پاک کننده های قدرتمند دارند.

پاک کننده های شیمیایی می توانند کیفیت کاناپه و مبلمان را دستخوش تغییر کنند. در چنین شرایطی انتخاب پاک کننده های طبیعی در مبل شویی  بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

گرد و غبار از پیش پاافتاده ترین آلودگی های مبلمان می باشد. زمانی که آلودگی و گرد و غبار به مدت طولانی در منافذ مبلمان قرار می گیرد، شرایط از هم گسیختگی بافت مبلمان به وجود می آید. مبلمان ها برای عمر طولانی نیاز به تمیزکاری و پاکسازی گرد و غبار دارد. مبلمان ها باید به شکل مرتب تحت تمیزکاری و شستشو قرار بگیرند. برای زدون گرد و غبار مبلمان از افراد متخصص و حرفه ای مبل شویی  کمک بگیرید.

خدمات مبل شویی  چیست؟

پاک کننده های طبیعی با توجه به نوع و میزان لکه انتخاب می شوند. برای شستشوی مبل از نیروی متخصص و ماهر کمک بگیرید. مبل شویی  خدمات خود را با قیمت مناسب ارائه می دهد. قیمت های تعیین شده برای مبل شویی با توجه به میزان کثیفی، نوع لکه ها، جنس مبلمان و … انتخاب می شود.

 برخی از مبلمان ها دارای بافت حجیم و سنگینی هستند. در چنین شرایطی مبل ها نیاز به صرف زمان بیشتری برای شستشو دارند. مبلمان می تواند در جنس های مختلفی خریداری شود. از این رو نوع خدمات مبل شویی  با توجه به متریال مبلمان متفاوت خواهد بود. ممکن است متریال مبلمان شما ابریشم باشد. در این صورت باید در انتخاب مواد پاک کننده مبلمان دقت زیادی شود. ابریشم بافت بسیار حساس و ظریفی دارد. از این رو هر گونه مواد شیمیایی و قدرتمند می تواند آسیب جدی به بافت مبلمان ابریشمی را به همراه داشته باشد.

تاثیر شستشوی منظم مبلمان بر طول عمر آن - وبسایت آستیاژ

خدمات مبل شویی

 افراد با تجربه و حرفه ای اقدامات شستشوی مبل را بر حسب نوع پارچه مبلمان و نوع لکه انجام می دهند. این اقدامات بخشی از اصول شستشوی مبل در مبل شویی  می باشد. برخی از پاک کننده ها دارای مواد سمی هستند. مبلمان از جمله تجهیزاتی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کودکان یا اعضای خانواده در ارتباط مستقیم و دائمی با مبلمان قرار دارند. بنابراین وجود مواد سمی در مبلمان می تواند ضررهای زیادی را برای اعضای خانواده به ویژه کودکان به همراه داشته باشد.

برای تمیزکاری و شستشوی مبل نیاز به روش های ایمن و مطمئن دارید. چنین روش هایی از صدمه به بافت و متریال مبلمان جلوگیری می کنند. ضمن اینکه سلامت اعضای خانواده را به خطر نمی اندازند. مواد سمی برای محیط زیست نیز ضرر زیادی به همراه دارد. در حال حاضر بیشتر خدمات مبل شویی ها بدون دخالت مواد شیمیایی و سمی انجام می شود.

مراحل شستشوی مبل در مبل شویی 

مبل شویی  تمام مراحل شستشوی مبل را به شکل سرعتی انجام می دهد. یکی از مراحل مهم در تمیزکاری مبلمان، خشک شدن سریع می باشد. مبلمان دارای بافت حجیم و سنگینی است. به همین دلیل خشک کردن مبلمان از اهمیت به مراتب بالایی برخوردار است.

مبلمان نباید به مدت طولانی خیس نگه داشته شود. بنابراین بعد از شستشوی مبل نیاز به خشک کن های مجهز احساس می شود. این خشک کن ها از مکش و قدرت قابل توجهی برخوردار می باشند و می توانند سرعت خشک کردن مبلمان را افزایش دهند. مبل شویی  دارای خشک کن های مجهز و فوق العاده می باشد. وجود رطوبت در مبل ها سبب رشد کپک و باکتری در مبلمان شده و با تولید بوی نامطبوع همراه است.

تاثیر شستشوی منظم مبلمان بر طول عمر آن - وبسایت آستیاژ

مبل شویی

 مبل های خیس و مرطوب بعد از مدتی دچار پوسیدگی و از هم گسیختگی می شوند. خدمات مبل شویی  در چندین مرحله انجام می شود. پیش از شستشوی مبل نیاز به برطرف کردن گرد و غبار داریم.

مبل شویی  در مرحله دوم می تواند اقدامات لازم برای شستشو و از بین بردن لکه مبل را انجام دهد. لکه های مبلمان باید مورد بررسی قرار بگیرند و آن گاه پاک کننده مناسب انتخاب شود. برای شستشوی مبل نیز باید به نوع متریال و پارچه مبلمان توجه شود.

 مبلمان بعد از مدتی با بوی نامطبوع همراه می گردد. از این رو باید نکات مهم برای برطرف کردن بوی نامطلوب مبلمان در خدمات مبل شویی قرار بگیرد. خدمات مبل شویی در هشتگرد می تواند به شکل خشک شویی یا شستشو انجام شود. برخی از پارچه های مبلمان نیاز به خشک شویی دارند. در روش های خشک شویی امکان از بین بردن میکروب، باکتری، آلودگی و … فراهم می شود.

مطالب مرتبط