ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

 اتاق خواب پسرانه

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه - وبسایت آستیاژ

چه چیزی باید در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه باشد؟

اتاق خواب برای او مانند یک قلعه است و از او در برابر دنیای خارج محافظت می کند. این مکانی است که او می تواند برای داشتن حریم خصوصی به آنجا برود و یا با دوستان و خواهران و برادران خود در آنجا جمع شود. همچنین مکانی است که وی می تواند هویت خود را جدا از بقیه خانواده بیان کند. این کار می تواند با چسباندن پوسترها، به نمایش گذاشتن کلکسیون ها، انتخاب یک پوشش لحاف قابل توجه یا کاربرد رنگ های مورد علاقه او روی دیوارها باشد.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه باید کاربردی باشد، به خصوص اگر پسر شما در سنی باشد که برای امتحانات و یا کنکور باید مطالعه کند، بنابراین ایده های خوب برای انبارسازی و میز کار هر دو نکته قابل توجهی هستند.

نحوه برخورد با تغییر سلیقه پسران

هنگام انتخاب طرح دکوراسیون اتاق خواب پسرانه جوان، به خاطر داشته باشید که سلیقه یک جوان و نوجوان با بزرگتر شدن تغییر می کند، بنابراین این ایده خوبی است که به دنبال رنگ دیواری بروید که ساده باشد و بتوانید ظاهر آن را با لوازم جانبی به روز کنید، به جای اینکه هر دو سال یکبار دوباره تغییر دکوراسیون بدهید. البته اگر از تغییر دکوراسیون خوشحال می شوید یا بهتر از آن، جوان شما خوشحال می شود که خودش این کار را بکند، پس بگذارید آنها هر طور که دوست دارند با رنگ ها و نقاشی اتاق ماجراجویی کنند.

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه - وبسایت آستیاژ

ایده های اتاق خواب پسرانه

1.    با طرح های شیک چیدمان کنید

انتخاب اثاثیه ای که کودکانه به نظر نرسد، راهی آسان برای ایجاد احساس خواب در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه جوان شما است. با کاربرد قطعاتی از مبلمان، کمک کنید اتاق خواب آنها به یک فضای اجتماعی و مهمانپذیر تبدیل شود و همچنین به کاربردی بودن مکان خواب آنها کمک کند. یک صندلی گردان چرمی راحت برای ایجاد مکانی آرام برای معاشرت و استراحت ایده آل است. یک میز کناری با رویه قابل جدا شدن برای قرار دادن مجلات مورد علاقه آنها می تواند ایده خوبی باشد.

2.    با تخته پین سفارشی اتاق را شخصی سازی کنید

فضا را متناسب با آنها تنظیم کنید. یک تخته پین پارچه ای سفارشی به آنها مکانی برای نشان دادن تیپ شخصیتی خود می دهد، جایی که می توانند هر چیزی را که باعث خوشحالی آنها می شود سنجاق کنند. از پوسترهای موسیقی و عکس های خانوادگی گرفته تا تقدیرنامه های مدارس، این برای آنها گامی است برای جشن گرفتن برای آنچه برایشان مهم است. برای اطمینان از مطابقت تخته با دکور از پارچه انتخابی خود استفاده کنید. به سادگی پارچه را محکم به دور یک قاب چوبی بکشید و منگنه ها را محکم بزنید. این ایده برای هر سن و سلیقه ای مناسب است.

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه - وبسایت آستیاژ

3.    از یک تناژ رنگ پر جنب و جوش استقبال کنید

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه - وبسایت آستیاژ

آن را با سایه های آبی و خاکستری سنتی به عنوان پس زمینه بی خطر طراحی نمایید و سرتاسر آن را یک رنگ شاد بزنید. در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دو نفره، اگر دو پسر دارید و تخت آنها مشترک است از یک تخت دو طبقه استفاده کنید و فضای اتاق را با سلیقه و هماهنگی هر دو چیدمان کنید.

4.    گزینه های اضافی نشستن را بیفزایید

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه - وبسایت آستیاژ

صندلی راحتی یا صندلی کیسه ای برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه جوان ضروری است. آخرین کاری که آنها دوست دارند انجام دهند، پاتوق کردن با دوستانشان در اتاق نشیمن است، چون در هر پنج دقیقه خواهر و برادر و والدین در آنجا راه می روند. پناهگاه خصوصی خودشان را فراهم نمایید و صندلی ها را برای ایجاد فضایی اجتماعی در اتاق بگذارید.

5.    با طرح های راه راه بزرگ شوید

برای یک طرح آرام و بالغ برای اتاق خواب پسرانه، آن را با ظاهر کلاسیک مدرسه شبانه روزی اشتباه نگیرید. یک تختخواب فرفورژه باید کانون توجه اتاق باشد و با کاغذ دیواری راه راه در رنگ های سبک لباس مدرسه لطیف شود. روکش چوبی شیک به شما کمک می کند که بزرگی بیستری را در فضای اتاق احساس نمایید و با رنگ زدن دیوارها اتاق را به روز کنید – در هر زمان که لازم باشد. این سبک جوان شما را از همان سالهای ابتدایی تا زمانی که آماده ترک خانه است، می بیند.

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه - وبسایت آستیاژ

6.     با یک بوم خالی شروع به کار کنید که تغییر آن آسان است

سلیقه نوجوانان خود را به داشتن دیواری سفید در نقش یک بوم خالی تغییر دهید. دیوارهای سفید ممکن است برای دکوراسیون اتاق پسرانه مرسوم ترین گزینه نباشد، اما شما می توانید با قاب عکس های چاپی روی دیوار و ملافه های طرح دار سلیقه آنها را سازگار بسازید.

به جوان خود اجازه دهید خودش را ابراز کند

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه - وبسایت آستیاژ

کدام جوان دوست ندارد مجوز نقاشی دیواری را روی دیوارهای اتاق خواب خود بگیرد؟ این روشی ایده آل برای بیان هویت خودشان است و البته برای والدین مزایای خود را دارد. به عنوان مثال بسیار ارزان تر و راحت تر از کاغذ دیواری است.

7.    کلکسیون های جالب را به نمایش بگذارید

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه - وبسایت آستیاژ

اگر پسرتان یک سرگرمی یا کلکسیون مورد علاقه دارد، چرا آن را در طراحی اتاق خواب خود قرار ندهند؟ کلاه های موجود در این اتاق خواب نکته جالب توجهی را بیان می کنند، در حالی که پس زمینه سفید ساده به قرمزهای روشن و نارنجی ها تأثیر بیشتری می بخشد.

8.    یک فضای مطالعه هوشمند تنظیم کنید

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه - وبسایت آستیاژ

سالهای نوجوانی را با امتحانات مدرسه همراه است، بنابراین یک فضای مطالعه منظم و مرتب در اتاق خواب  جوان ضروری است. روی یک میز و صندلی با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید و برخی از قفسه ها را در بالای میز تحریر نصب کنید که جوان شما فضای کافی برای ذخیره کتاب و وسایل کاری داشته باشد.

9.    با رنگ نارنجی انرژی تزریق کنید

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه - وبسایت آستیاژ

نارنجی پر رنگ احساس انرژی و خلاقیت را به هر فضایی تزریق می کند و آن را برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه ایده آل می سازد. رنگ نارنجی را به طاقچه ها یا یک دیوار محدود کنید و برای تعادل بخشیدن به یک قسمت، یک طرح تک رنگ سرد را برای بقیه فضا انتخاب کنید.

10.   دیوار اتاق را به تخته سیاه گچی تبدیل کنید

نسبته به فضای دیوار خود مبتکر باشید و یک تقویم تخته سیاه برای فضای مطالعه جوان خود بکشید. با یک دیوار مشخص که با رنگ تخته خاکستری تیره رنگ شده شروع کنید، سپس باقیمانده رنگ خود را با امولسیون سفید مخلوط کنید تا چندین سایه خاکستری مختلف برای مربع های خود ایجاد کنید – سه سایه کافی است. برای ایجاد خطوط مستقیم برای شبکه خود از نوار نقاب پوشاننده کم استفاده کنید – به هفت مربع در عرض و شش مربع به پایین نیاز خواهید داشت – سپس مربع ها را در سایه های مختلف خود رنگ کنید.

آیا از این ایده ها برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه برای فرزند خود استفاده خواهید کرد؟

مطالب مرتبط