بین بگ چیست و چه کاربردی دارد؟

بین بگ چیست

بین بگ چیست و چه کاربردی دارد؟

بین بگ چیست و چه کاربردی دارد؟ - مبلمان آستیاژهپی چیر نام انگلیسی مبل شنی یا مبل شادی گفته میشود که اجزای تشکیل شونده ان شامل آستر ، پوسته پارچه ، و پلی استایرن میباشد که با به هم آمیختن این سه مورد مبل هپی چیر ساخته میشود  هپی چیر نوعی صندلی شنی میباشد که برای استفاده ریلکسیشن در منزل استفاده میشود که بسیار راحت و نشمین بسیار نرم و حالت پذیری دارد در مبل های هپی چیر میتوان از پارچه های نخی ( جیر ) یا از پارچه های فوم چرمی استفاده کرد در واقع تفاوت این دو پارچه این است که ممکن است پارچه چرمی استحکام کمتری نسبت به پارچه نخی داشته باشد اما پارچه ای هم شاید به لحاظ زیبایی به زیبایی چرمی نباشد.

هپی چیر شباهت زیادی به خمیر بازی دارد چرا که در هنگام نشستن بر روی آن هر شکلی که فرم بدن داشته باشد را پوشش میدهد و قابلیت انعطاف پذیری بسار بالایی دارد.

همچنین از دیگر ویژگی های بین بگ می توان به وزن کم آن اشاره نمود . وزن این محصولات حداکثر ۳ الی ۴ کیلوگرم می باشند که به سبب این وزن کم می توان به راحتی این بین بگ ها را جابجا کرده و یا به همراه خود به سفر برد و یا داخل خودرو قرار داد . مزیت بین بگ نسبت به مبل های بادی سوراخ نشدن آن می باشد . مبل های بادی در اثر برخورد اشیاء تیز با آنها ممکن است سوراخ شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند که بین بگ به طور کامل در برابر اشیاء تیز مقاوم می باشد و در اثر برخورد مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد .

طرح ها و رنگ های بسیار زیاد این بین بگ ها نیز سبب این شده است که هر شخصی و با هر سلیقه ای محصول ایده آل خود را پیدا کند و خریداری کند . این بین بگ ها به صورت یک نفره ، دو نفره و حتی سه نفره نیز عرضه می شوند و می توان نسبت به نیاز خود یک محصول را انتخاب کرد . از دیگر ویژگی های این محصولات استفاده از آن ها بر روی آب می باشد که در قسمت های بالا به آن اشاره کردیم . بین بگ طوری طراحی شده است تا همانطور که از آن استفاده می کنید شکل بگیرد . شما می توانید با چرخاندن بین بگ و نشستن بر روی آن شکل آن را تغییر دهید و از آن استفاده کنید . از مزیت های بین بگ نسبت به مبل های شنی می توان به استفاده از مواد اولیه بهتر و الیاف مستحکم تر و همچنین قابلیت استفاده بر روی آب (البته فقط برخی مدل ها) اشاره کرد . همچنین بین بگ دارای مزیت های بسیاری نسبت به مبل های بادی می باشد که مقاومت بالا در برابر اشیاء نوک تیز و همچنین تغییر شکل محصول به حالت دلخواه را می توان از این مزیت ها برشمرد .

جنس بدنه مبل شنی از چیست و مزیت استفاده از مبل های شنی و بین بگ در مقایسه با مبل های هپی چیر

جنس بدنه مبل شنی ساخته شده از پارچه رومبلی، چرم، یا خز می باشد. لایه های ضخیم برای استحکام بیشتر با قیمت بسیار ارزان و به صرفه برای استفاده های دائمی و راحتی در منزل و اتاق پذیرایی معمولا جنس بدنه های مبل شنی باید بسیار محکم باشد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد زیرا در هنگام استفاده از آن به دلیل انعطاف پذیری آن ممکن است در صورتی که جنس بدنه مبل های شنی ضعیف باشد خیلی زود از هم باز شده و دچار پارگی شود به همین دلیل این نوع محصولات قاعدتا باید از کیفیت بسیار بالایی تشکیل شده باشند که هم به لحاظ کار بردی برای خریداران کاربرد داشته باشد و هم طول عمر بالایی داشته باشند.

 

منبع : هیراد

مطالب مرتبط