چیدمان مبلمان کنار شومینه و اهمیت آن

چیدمان مبلمان کنار شومینه

چیدمان مبلمان کنار شومینه و اهمیت آن

چیدمان مبلمان کنار شومینه و اهمیت بکار بردن بهترین روش ها برای چیدمان مبلمان کنار شومینه موضوع امروز ماست .

همانطور که میدانیم ، شومینه معمولا نقطه کانونی هر اتاق نشیمنی به شمار می‌آید و به راحتی می‌تواند فضای شما را به محیط شگفت ‌انگیزی تبدیل نماید. از آنجا که مردم به طور طبیعی به گرما، آتش و رقص شعله ‌های نور جذب می‎شوند، میبایست مبلمان خود را به گونه تنظیم کنیم که هر کسی بتواند به راحتی شومینه را تماشا کند.

چیدمان ایده ‌آل اطراف شومینه این امکان را به اعضای خانواده و دوستان شما می‎دهد که از دورهمی و گرمای آتش استفاده کرده و لذت ببرید. چیدمان‌ های مختلفی برای اطراف شومینه وجود دارند . شما باید با توجه به اندازه‎ و شکل اتاق آن را انتخاب کنید. اگر شما نیز به دنبال بهترین چیدمان اطراف شومینه برای اتاق نشیمن ‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنم که این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

قبل از هر چیزی شما باید در مورد کاربرد اتاق ‌تان فکر کنید.

نحوه قرارگیری و چیدمان صندلی ‌ها نسبت به یکدیگر به نحوه استفاده شما از فضا بستگی دارد. چنانچه فضای نشیمن را برای دورهمی و گفتگو می‌ خواهید . بهتر است که صندلی‌ های شما روبروی هم باشند.

اما اگر شما در این فضا قرار است که تلویزیون نیز تماشا کنید، بهتر است که در چیدمان ‌تان این مورد را لحاظ نمایید.

استفاده از صندلی ‌های گردان در چیدمان مبلمان کنار شومینه

شما می ‌توانید از انواع صندلی ‌های گردان یا سبک برای چیدمان اطراف شومینه استفاده کنید  .زیرا که امکان جا به جایی آن ‌ها راحت‎تر است و شما می ‌توانید استفاده‌ های مختلفی از فضای خود داشته باشید.

شما باید مبلمان‌ تان را مطابق شکل اتاق بچینید. اتاق‌ های نشیمن پلان باز یا مربعی شکل انعطاف ‌پذیری بیشتری را برای چیدمان به شما می‌دهند. در چنین فضاهایی بهتر است که مبلمان خود را به سمت مرکز اتاق بکشید . آن‌ها را در اطراف میز جلو مبلی بچینید.

از طرف دیگر برای اتاق ‌های نشیمن باریک و طویل، بهتر است که مبلمان را در برابر دیوارها قرار دهید تا فضای شما بزرگتر بنظر برسد.

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که ، در اتاق‎های مربعی شکل، هیچ گاه مبلمان را در برابر دیوارها قرار ندهید . زیرا می ‌تواند فضای ناخوشایندی را برای شما بسازد.

نکته پایانی اینکه ، اگر فضای اتاق‌تان کوچک است . به شکلی که با محدودیت فضا روبرو هستید . می‌توانید از مبل، صندلی و میزهای جلو مبلی با سایز کوچکتر بدین منظور استفاده کنید .

مطالب مرتبط