یک آپارتمان بسیار زیبا با طرح های هندسی رنگارنگ

یک آپارتمان بسیار زیبا با طرح های هندسی رنگارنگ

یک آپارتمان بسیار زیبا با طرح های هندسی رنگارنگ

یک آپارتمان بسیار زیبا با طرح های هندسی رنگارنگ

آپارتمان با طرح های هندسی رنگارنگ

این آپارتمان مدرن با استفاده از رنگ های شیک آبی و نارنجی دیوارها را دارای خطای بصری نموده است.آپارتمانی رنگارنگ و شاد که با یک طراحی غیر معمول .طراحی بر اساس تنوع در طرح، بافت و رنگ در فضاهای مختلف آپارتمان صورت گرفته است و تقریبا تلفیقی از سبک های مختلف است و به نوعی یک طراحی غیر متعارف و منحصر به فرد است.
بخش های مختلف آپارتمان با یک طراحی رنگارنگ، جذاب و شاد شکل گرفته است و به طور مثال در مبلمان نشیمن همان طور که در تصاویر مشخص است یک کاناپه با تنوع زیاد در طرح و بافت انتخاب شده است که با اینکه طرحی شلوغ و غیر معمول دارد ولی در نوع خود جالب است. ما در اینجا یک گالری تصاویر از این آپارتمان مدرن برای شما ایجاد کرده ایم تا بتوانید با دیدن این گالری ایده های خلاقانه ای را دریافت کنید و تغییرات بزرگی در خانه ی خودتان ایجاد کنید.

میز نهار خوری در بین المان هایی از هندسه

همان میز از زاویه ای دیگر که کاملا تداعی کننده ی اشکال هندسی می باشد

رنگ آمیزی زاویه دار و گوشه دار

برای داشتن دکوراسیون داخلی زیبا الزاما نباید چیدمانی شلوغ را انتخاب کرد. بسیاری از دکوراسیون ها در عین شیک بودن بسیار ساده هستند. طراحی با اشکال هندسی امروزه جایگاه ویژه ای بین افراد شیک پسند دارد. می توان با به کار انداختن ذوق خود هر شکل هندسی را انتخاب کرد و بر اساس آن دکور خود را طراحی کرد.

می توانید از اشکال هندسی برای درست کردن قفسه های کوچک و بزرگ استفاده کنید. دایره یا مثلث می تواند قفسه های نگهداری کتاب و وسایل تزئینی خاصی را برای شما بوجود آورد. از تمام اشکال هندسی می توانید بهره ببرید. ذوزنقه و مستطیل هم نمای بسیار زیبایی را به همراه دارند.

منبع : کمد دیواری

 

مطالب مرتبط