انواع مبلمان اداری کدامند؟

انواع مبلمان اداری کدامند؟
انواع مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری کدامند و مبلمان اداری چیست ؟ مبلمان اداری عبارت است ملزوماتی که برای دکوراسیون فضای اداری و مبلمان آن استفاده می شود. مبلمان اداری شامل مبل اداری ، صندلی اداری ، میز اداری ، کمد و پارتیشن اداری و … می شود. در ساخت مبلمان اداری بر اساس سلیقه افراد و طراحان انواع مختلفی در نظر گرفته می شود. ما در ادامه در خصوص انواع مبلمان اداری صحبت خواهیم کرد.

مبلمان اداری مدرن چیست و ویژگیهای آن کدامند ؟

 

انواع مبلمان اداری

 

مبلمان اداری مدرن ، هم در سبک چیدمان و هم درسبک تولید و هم درسبک طراحی بنوعی صنعت مبلمان و دکوراسیون اداری را متحول نموده است . به بیان دیگر ملزومات ارائه شده در این سبک هم در طراحی و هم در تولید ودر نهایت در چیدمان م از سبک مدرن یا مدرنیته تبعیت کامل دارند.

بعنوان یک ویژگی خاص میتوان اینطور بیان کردکه طرح های ارائه شده در این سبک دارای کارایی بیشتر ،به روزتر و در عین حال از لحاظ وزنی سبکتراز مبلمان اداری قدیمی و سنتی میباشند . ویژگی دیگر این محصولات این است که رنگ غالب در تولید این ملزومات اداری عمدتا رنگهای روشن وهمچنین رنگهایی که از لحاظ روانشناسی انرژی بخش میباشند .مواردی نظیر رنگ سفید ، زرد ، سبز، و فیروزه ای ،قرمزو… . با توجه به استایل و طرح محصولات و همچنین مواد اولیه استفاده شده در ساخت این ملزومات ، قیمت مبلمان اداری مدرن میتواند متغیر باشد.

 

مبلمان اداری کلاسیک به چه نوع ملزومات اداری گفته می شود؟

 

انواع مبلمان اداری

 

مبلمان اداری کلاسیک ،نشات گرفته از سبک هنری کلاسیزیسم میباشد . این سبک نه تنهادر ادبیات تاثیر داشته بلکه در فیلم سازی و همچنین مبلمان و دکوراسیون اداری نیز تاثیرات اساسی داشته است و نباید فراموش کرد که حتی مد و پوشاک نیز در دوره ای متاثراز این سبک بوده اند . محصولات و ملزومات اداری که به این سبک شناخته می شوند عمدتا مواد مصرفی شان از چوب خام میباشد چوبهای درختهایی نظیر افرا، کاج، راش،و…که بعد از شکل دهی به آنها در قالب میز یا صندلی کلاسیک با پوششی از رنگ پلی استر یا پلی اورتان نیز زیبا سازی و براق میگردند .

یکی از فواید این پوشش این است که کار تمیز کردن را برای استفاده کنندگان از این نوع محصولات اداری را خیلی راحت میکند . یکی از معروفترین و پر طرفدارترین محصولات اداری سبک کلاسیک، میز مدیریت سلطنتی میباشد که علاوه بر زیبایی بسیار با شکوه و با عظمت است و نوعی وقار و بزرگی را برای استفاده کننده به ارمغان می آورد. بنابراین بخاطر داشته باشید که در این سبک از مبلمان اداری وقار ، طراحی با شکوه و ظرافت در تولید حرف اول را میزند. مبلمان اداری کلاسیک واقعا زیباست.

مبلمان اداری لوکس : انتخاب اول مشکل پسندان

 

انواع مبلمان اداری

 

مبلمان اداری لوکس نیز سبکی دیگری از محصولات و ملزومات اداری است که هم در طراحی و هم در تولید یک موضوع مهم را دنبال می کند :چشم نواز بودن.بنابراین باید گفت که اولین حسی که با دیدن این محصولات اداری به بییننده القا میگردد حس تحسین و شگفتی است و البته این موضوع که استفاده کننده این محصول فردی است که هزینه برایش در اولویت دوم است . این ملزومات اداری همیشه باید با ظرافت خاصی طراحی شوند .مواد اولیه تشکیل دهنده آنها نیز بایدهم لوکس باشد وهم منحصر بفرد و خاص که خوب البته اینها با هم یعنی استفاده از مواد اولیه “گران قیمت” .ببه بیان دیگر یعنی در یک دکوراسیون اداری لوکس طراح هم باید ازاستایل های بدیع وچشم نواز و هم باید از مواد اولیه عالی ،خاص و شیک استفاده کند.

معمولا قیمت این نوع مبلمان و ملزومات اداری گران بوده و علاوه بر آن زمان تولید آن نیز نسبت به سایر محصولات اداری مشابه بیشتر می باشد .این نکته را بخاطر بسپارید که موردی که مهمتر از همه موضوعات است حمل و نقل این محصولات لوکس به محل مشتری و نصب آنها بدون اینکه کمترین آسیبی ببیند .

مبلمان اداری سفارشی :پیشنهادی برای بر طرف کردن نیازهای ویژه شما

 

انواع مبلمان اداری

 

مبلمان اداری سفارشی دقیقا متضاد مبلمان استاندارد میباشد در این نوع لوازم اداری شما بعنوان یک مشتری حق انتخاب زیادی داریدوخیلی از موارد را به فروشنده دیکته میکنید مواردی نظیر ابعاد محصولات ،رنگ آنها و حتی طرح و استایل ، نوع ام دی اف و چرم و… . اگر شما بعنوان صاحب یک دفتر کار می خواهید دکوراسیون اداری سفارشی و خاص دفتر خود را داشته باشید و طرح ها و رنگ های محصولات اداری موجود در بازار شما را قانع نمی سازد بهتر است خودتان دست بکار شوید و با یک شرکت فروشنده ملزومات اداری سفارشی قرارداد ببندید .

منبع : مبلمان اداری یکتا

مطالب مرتبط