چطور منزل خود را شبیه دکوراسیون هالیوودی کنیم

چطور منزل خود را شبیه دکوراسیون هالیوودی کنیم

چیدمان منزل به شکل هالیوودی تنها با رعایت چند نکته

اجازه بدهید به‌طور خلاصه بگوییم که این سبک دکوراسیون (دکوراسیون فیلم‌های قدیمی هالیوودی) یک سبک بی‌نظیر و متحیرکننده است و در این مطلب می‌توانید با ده ایده دکوراسیون هالیوودی آشنا شده و منزل خود را برای اسکار آماده کنید.

 

چطور منزل خود را شبیه دکوراسیون هالیوودی کنیم

۱. همه چیز در نقره پلاتین و اشیا فلزی سبک خلاصه می‌شود

لایه‌های مات و براق نقره‌ای یا خاکستری در منزل شما جلوه‌ای از هالیوود را تداعی می‌کند. آینه‌ها و قاب‌های کروم (قاب‌هایی با لایه‌ای براق) نیز دو روش بسیار عالی برای ایجاد نمایی لوکس و زیبا، همانند خانه‌های هالیوودی در اتاق می‌شود.

۲. استفاده از خز

استفاده  از بالشت، کوسن و فرش دارای خز مصنوعی به ویژه به رنگ‌های خاکستری، پلاتینی یا زرد در عین نرمی، جلوه‌ای خاص به هر اتاق اضافه می‌کند.

۳. استفاده از دکوراسیونی گرد و انحصاری ضروری در دکوراسیون هالیوودی ضروری است

نوازنده‌های قدیمی از این دکوراسیون استفاده می‌کنند. اضافه کردن مبلمان منحنی شکل و یا یک آیینه یا میز گرد در نگاه اول واقعاً بیننده را جذب خود می‌کند.

۴. به دنبال کاغذ دیواری با الگویی خاص و منحصر به فرد باشید

الگوهای تکراری، پارچه کت و پارچه پشمالو، همه عناصر مهمی از دکور زرق و برق قدیمی در منازل هالیوودی هستند.

استفاده از کاغذ دیواری با الگوهای تکراری شبیه بافت کت و پارچه پشمی، همواره از عناصر مهم در دکوراسیون فیلم‌های قدیمی هالیوودی بوده است. توجه داشته باشید که الگوهای بیان‌ شده در تمام لوزام دکوراسیون‌ خانه، اعم از کاغذ دیواری، فرش و پرده و تختخواب بایستی رعایت شوند.

قبل از انتخاب کاغذ دیواری به دکوراسیون خانه خود از قبیل پوشش و جنس مبلمان، تخت، فرش و پرده توجه داشته باشید و از نظر نورگیر بودن نیز اتاق را بررسی کنید.

۵. مبلمان و دکورهای متقارن هر اتاقی را شبیه فیلم‌های هالیوودی قدیمی می‌کنند

تنها کافی است از دو آباژور در طرفین تخت خود یا یک میزی که هر دو طرفش آیینه دارد، استفاده کنید تا خانه خود را شبیه خانه‌های هالیوودی کنید.

۶. در نورپردازی دقت زیادی به خرج دهید.

اگر نورپردازی را در جای درست انجام دهید فضایی رمانتیک ایجاد می‌شود که بی‌شباهت به صحنه‌های فیلم‌های هالیوودی نیست. در این باره پیشنهاد می‌کنیم مطلب ایده‌هایی برای نوررپردازی اتاق نشیمن را نیز مطالعه کنید.

۷. فضایی دوستانه با رنگ بنفش ایجاد کنید

رنگ بنفش، که به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ نیز انتخاب شده است، یک رنگ سلطنتی است. سعی کنید از تمام تم‌های رنگ بنفش در  دکوراسیون اتاق خود استفاده کنید. ترکیب این رنگ با خاکستری، نقره‌ای و سفید عالی به نظر می‌رسد.

۸. همیشه سعی کنید از چرم، مخمل و ابریشم استفاده کنید

در تصویر بالای دکوراسیونی هالیوودی با بهره‌گیری از تمام این خصوصیت‌ها را مشاهده می‌کنید. ترکیبی از چرم، مخمل و ابریشم منزل شما را شبیه عمارت‌های میلیون دلاری آمریکایی می‌کند.

۹. از شیشه‌های روشن و فلزات شفاف در دکوراسیون خود بهره ببرید

به‌کارگیری این روش نه تنها به همه جا سبکی و درخشش می‌بخشد، بلکه فضای اتاق را هم گسترش می‌دهد.تابلو ها مجزه ای است در سبک دکوراسیون هالیودی.

۱۰. پوستری از ستاره مورد علاقه خود در فیلم‌های هالیوودی رو به دیوار قاب کنید

در پایان نیز اگر شما یک هنرمند یا فیلم‌سازید، بهتر است تصویری از شخصیت مورد علاقه خود را به دیوار اتاقتان اضافه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که از عکس سیاه و سفید او استفاده کنید که جلوه‌ای شیک‌تر داشته باشد.

*با بهره‌گیری از تمام تکنیک‌های ذکر شده در بالا محل زندگی شما واقعاً شبیه فیلم‌های هالیوودی خواهد شد. حال  فقط کافی است که لباس راحتی پوشیده  و به تماشای فیلم مورد علاقه خود بپردازید.

 

مطالب مرتبط