مبل استیل جدید و ویژگی های منحصربفرد آن

مبل استیل جدید و ویژگی های منحصربفرد آن

مبل استیل جدید و ویژگی های منحصربفرد آن

در مبل استیل جدید آن چیز که از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد منبت کاری ها انجام گرفته بر روی این مبلمان است برای همین باید دقت کنید که منبت کاری ها انجام گرفته بر روی تاج ها و پایه های آن با هم هماهنگ و همخوانی داشته و هم چنین در هنگام انجام عمل منبت کاری، هیچ گونه شکستگی بر روی چوب ان به وجود نیامده باشد.

کلاف این نوع از مبلمان جدید را با استفاده از چوب های راش، گردو و بلوط می سازند و در موقع ساخت رعایت این نکته بسیار مهم است که چوب کلاف و چوب نما از یک نوع باشند یعنی این که چوبی که در ساخت کلاف، پایه ها و تاج مبل استفاده می شود از یک نوع چوب باشد. لازم به ذکر است که بگویم که می شود با رعایت موارد خاصی از دو نوع چوب که به هم شباهت زیادی دارند نیز در ساخت مبل استیل جدید نیز استفاده کرد.

فومی که استفاده می شود باید از نوع فوم سرد باشد. برای ان که تشخیص دهید فومی که استفاده شده است، سرد است باید پس از انجام یک نشست و برخاست سریع بر روی مبل اگر مشاهده کردید که نشیمنگاه مبل سریع به حالت اولیه خود برگشت نشان از این است که در ساخت ان از فوم سرد استفاده کرده اند و اگر مشاهده کردید که نشیمنگاه آن کمی با تأخیر به حالت اولیه خود برگشت نشان از استفاده فوم گرم در ساخت مبل استیل است. از خرید مبل استیل 2019 که از فوم گرم در ساخت ان استفاده شده است به شدت پرهیز کنید زیرا پس از مدتی استفاده از آن ها، دیگر کارایی اولیه خود را ندارند و موجب آزرده خاطری شما می شوند.

گفتنی است که به نوع پارچه و دوخت ان توجه ویژه ای نمایید. همان طور که خودتان هم مطلع هستید نوع پارچه در مبل باعث لوکس و شکیلی و زیبایی ان می شود و اگر پارچه انتخابی ّشما از کیفیت و مرغوبیت بالا تری برخوردار باشد و هم چنین درجه یک نیز باشد باعث گیرایی مبلمان استیل شما در چشم همگان می شود و اگر از پارچه های طرح دار با رنگ های لوکس مانند طلایی و … استفاده شود که بدون اغراق صحنه ای جذاب و منحصر به فرد در خانه شما ایجاد می شود و کاری می کند که دکوراسیون منزل شما بر سر زبان همه ی مهمانان شما بیفتد و مادام آن ها از با سلیقه بودن شما تعریف کنند. همچنین باید به دوخت پارچه مبل استیل جدید نیز توجه شود تا به صورت تمیز و مرتب انجام گرفته شده باشد زیرا در صورت دوخت نا مرتب و نا منظم هر چقدر هم که پارچه انتخابی شما لوکس و شکیل باشد اما همان دوخت نامرتب و نا منظم باعث می شود که مبلی که شما خریداری کرده اید از چشمتان بیفتد و باعث دل سردی شما شود.

مبل استیل جدید

این نوع مبل بیشتر برای مراسم رسمی و میهمانی ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاج آن معمولاً در وسط آن قرار داشته و تولیدکنندگان این نوع مبل ها می کوشند با بهره گیری از هنر منبت خود و تکنیک های جدید با اجرای ظریفانه و مویرگی باعث شوند که مبل استیل به زیبایی هر چه تمام تر به چشم خریداران آن در آید. به طور معمول و مرسوم مبلمان استیل جدید در دو ست هفت نفره و نه نفره به خریداران و خواهان این دسته از مبلمان عرضه و به فروش می رسد که ست نه نفره مرسوم ان شامل یک کاناپه سه نفره، چهار مبل تک نفره و دو صندلی میزبان می باشد و ست هفت نفره مرسوم ان شامل یک کاناپه سه نفره، یک کاناپه دو نفره و دو مبل یک نفره می باشد. نا گفته نماند که شما می توانید مبل مورد نظرتان را به صورت سفارشی خریداری کنید یعنی این که خودتان تعیین کنید که ست ان چند نفره باشد و به چه شکلی باشد.

مبل استیل جدید همان طور که از نام دومش پیداست به مبلمانی معروف ‌اند که بسیار پر زرق و برق و زیبا و لوکس و شکیل می باشند که معمولاً از آن ها برای خانه هایی با اندازه و متراژ بزرگ بهره می گیرند و هم چنین ان دسته از خانه هایی که با استفاده از دکوراسیون سنتی چیدمان شده اند، بهترین گزینه برای زیبایی دو چندان ان فقط و فقط مبلمان استیلی است که جدید و طبق مد روز باشد می باشد. مبلمان استیل جدید 2019 به منبت کاری های زیبا و ظریفشان معروف هستند و از همین رو می توانند دکوراسیون منزل شما را خاص و لوکس کنند.

انواع پارچه رایج 

معمولاً جنس پارچه هایی که از آن برای مبل های استیل استفاده می شود، عبارت اند از مبلی کریستالی یا همان ساتن، مخملی، پوست اسبی و چرمی.

چوب مورد استفاده 

کلاف مبل های استیل را با استفاده از چوب های گردو و راش می سازند که از بهترین و رایج ترین چوب های مورد استفاده در صنعت مبل سازی ایران می باشد و برخی از تولید کنندگان مبل استیل کلاف ان را به صورت دوبل تهیه می کنند که باعث افزایش مقاومت و دوام و ماندگاری مبل های استیل می شود و هم چنین چوب هایی که از آن برای نمای ظاهری یعنی تاج و پایه ها مبل استیل استفاده می کنند به طور معمول و بیشتر از نوع گردو، راش و نراد می باشد.

مراحل تولید 

​مراحل تولید به سه مرحله تقسیم می شود که به شرح زیر می باشد:

مرحله اول

در مرحله اول ساخت مبل استیل ابتدا کلاف ان را طراحی و می سازند و سپس ان را رنگ آمیزی کرده و سپس بر روی ان طرح های منبت کاری را پیاده سازی می کنند.

مرحله دوم

در مرحله دوم ساخت مبل استیل فوم یا اسفنج مورد استفاده در نشیمنگاه را می سازند و بعد از آن پارچه رویه مبل را درست می کنند.

مرحله سوم

در مرحله سوم ساخت مبل استیل رویه کوبی مبل انجام می دهند و پارچه انتخابی را بر روی کلاف مبل می کشند. از سخت ترین مراحل روند ساخت مبل استیل این مرحله است زیرا به دقت و توجه بسیاری نیازمند است.

تا اینجای مطلب به راهنمای  مبل استیل جدید پرداختیم. در ادامه ی مطلب می خواهیم به معرفی چند نمونه از مبلمان استیل جدید 2019 موجود در بازار خارج و داخل کشور بپردازیم.

مبل استیل جدید فرانسوی

از بارز ترین ویژگی های مبل استیل فرانسوی 2019 می توان به سادگی و بی آلایشی ان ها اشاره کرد. تاج مبل های استیل جدید فرانسوی 2019 کوتاه می باشد و از این رو برای خانه های که از ارتفاع کوتاه تری برخوردار می باشند گزینه مناسبی می باشد و هم چنین منبت کاری های انجام شده بر روی آن ها در کمال سادگی و ظرافت می باشد. پارچه استفاده شده برای مبل های استیل فرانسوی 2019 بسیار ساده و یک دست و یک رنگ می باشد و اگر در این مبلمان از پارچه های طرح دار استفاده کنند، از پارچه هایی با طرح های خیلی ساده و بی آلایش بهره می گیرند. به طور معمول چوب هایی که از آن برای ساخت مبل های استیل فرانسوی 2019 استفاده می شود، چوب های راش و یا چوب های روسی می باشد زیرا که از کیفیت و دوام و ماندگاری و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

مبل استیل جدید مصری

در مقابل مبل های استیل جدید فرانسوی که بسیار ساده و بی آلایش هستند، مبل های استیل جدید مصری 2019 می باشند که بسیار لوکس و شکیل و منحصر به فرد و لاکچری هستند و به هیچ عنوان شما در طراحی ان ها اثری از سادگی و بی آلایشی نمی بینید. منبت کاری مصری به واسطه هنر دست انجام می شوند و هم چنین طراحی منبت کاری های آن ها بسیار شلوغ می باشند. منبت کاران مصری 2019 علاوه بر ان که عمل منبت کاری را بر روی تاج مبل استیل انجام می دهند هم چنین عمل منبت کاری را نیز بر روی پایه ها و دسته های آن نیز انجام می دهند و به طور معمول دسته ها و پایه ها را به شکل سم یا پنجه حیوانات در می آورند. از دیگر ویژگی های چشمگیر مبل استیل مصری می توان به زوایای گرد و قوس دار ان ها اشاره کرد و از همه مهم تر تقارن این زوایا ها با یکدیگر است. در ساخت مبل استیل مصری از چوب و پارچه های درجه یک و با کیفیت و مرغوب استفاده کرده و برای ساخت آن ها بیشتر از رنگ های روشن استفاده می کنند.

قیمت مبل استیل مصری

طرح که بر روی مبل های استیل جدید مصری 2019 پیاده سازی می کنند الهام گرفته از تخت های پادشاهان مصری و فرعونیان باستان می باشد و به همین دلیل است که بسیار پر زرق و برق می باشند و در ساخت ان ها از منبت کاری های زیاد و بسیار شلوغ استفاده شده است. تمامی این منبت کاری ها دست به دست هم داده اند تا سبب شوند که قیمت مبل استیل  مصری 2019 از سایر مدل های مبل استیل برای مشتری گران تر در بیاید و باعث شود که او هزینه بیشتری برای داشتن ان خرج نماید.

مبل استیل جدید و ویژگی های منحصربفرد آن

مبل استیل جدید با استفاده از روکش سرمه ای

بدون شک یکی از روکش های منحصر به فرد  روکش سرمه ای رنگ می باشد زیرا تجملاتی بودن ان را دو چندان خواهد کرد. همان طور که خودتان مطلع هستید رنگ سرمه ای جز رنگ های خاص و سلطنتی و لوکس و شکیل به شما می آید که ترکیب ان با رنگ چوب طلایی و یا سفید می تواند زیبایی مبل شما را دو چندان کند. اگر از علم ترکیب ها برخوردار باشید و یا از کسانی که در این زمینه تخصص دارند مشاوره بگیرید قطعاً آن ها به شما خواهند گفت که ترکیب چوب با رنگ طلایی و روکش با رنگ سرمه ای در مبلمان استیل شما فضایی لوکس و لاکچری را در پذیرایی منزل شما ایجاد خواهد کرد.

منبع : بازار مبل ملایر

مطالب مرتبط