آشنایی با مبل راحتی ایتالیایی

آشنایی با مبل راحتی ایتالیایی

آشنایی با مبل راحتی ایتالیایی

انتخاب یک مبل راحتی با توجه به گزینه های زیادی که پیش رو می باشد مستلزم دقت و کسب اطلاعات لازم است ،مبل راحتی ایتالیایی یکی از انواع مبلمان بوده که شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود آن را خریداری کنید و از خرید خود نهایت استفاده را داشته باشید. انتخاب مبلی مناسب باعث ایجاد رنگ و بوی تازه در منزل می شود و دکوراسیون منزل را از حالت یکنواختی خارج می کند. باید توجه داشته باشید که اتاق نشیمن به عنوان پر ترددترین محل منزل محسوب شده و برای حفظ آرامش نیاز به المان های مختلف مانند مبل می باشد که می بایست رعایت شود. ما در این مقاله می خواهیم در مورد این موضوع مطالب جالبی را برای شما شرح دهیم.

توضیحات کلی در مورد مبل راحتی ایتالیایی

باید بدانید که کشور ایتالیا به عنوان یکی از کشورهای نوآور در صنعت مبلمات می باشد که همیشه ایده های جالبی را روانه بازار کرده است.ایتالیا به عنوان یکی از پیشگامان صنعت مبل سازی توانسته است جدیدترین طرح ها و با کیفیت ترین مبل ها را تولید کند. این مبل دارای ویژگی های خاص خود می باشد که از جمله آن ها می توان به قیمت بالا و کیفیت عالی اشاره کرد. خیلی از افراد با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود و همچنین بودجه ای که در اختیار دارند به سراغ خرید مبل راحتی می روند. برای خرید هر نوع مبل شما می بایست اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید.

خصوصیات مبل راحتی ایتالیایی را می دانید؟

قطعا هر نوع مبلمانی دارای نشانه و خصوصیات خاص خود می باشد که باعث متمایز شدن از سایر مدل ها می شود. مبل راحتی ایتالیایی نیز دارای خصوصیات خاص خود است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– آزادی در طراحی و گرایش ماکسیمالیستی

– استفاده از چوب درخت های ماهون، راش، بلوط و گیلاس

– دارای زرق و برق زیبا در تمامی سطوح چوب

– دارای بخشی از خصوصیات سبک باروک و روکوکو

– استفاده از حکاکی روی کاناپه و صندلی ها

– اهمیت استفاده از پارچه های گران قیمت و شیک

– داشتن طراحی دل نشین و دور از سبک گوتیک

– داشتن خطوط نرم و زیبا با تلفیقی از سبک نئوکلاسیک

آشنایی کامل با سبک مبلمان ایتالیایی

باید بیان کرد که مبلمان ایتالیایی به عنوان کانون تعادل، هماهنگی و تناسب شناخته می شود و هر زمان که شما به سبک مبل راحتی نگاه بیندازید قطعا غافلگیر می شوید، چرا که ظرافت تاریخی و سبک زنده ای که در آن به کار رفته است نشان دهنده این امر می باشد. مبلمان ایتالیایی جوابگوی نیاز تمامی سلیقه ها بوده و با تاثیر بالا می تواند جزئیات گران بها را نمایش دهد. باید بیان کرد که سبک مبلمان ایتالیایی تلفیقی از ابتکار و سنت و فضاهایی می باشد که برای چیدمان متفاوت نیاز است. مبلمان ایتالیایی به صورت کلی از بهترین متریال ساخته شده است و به عنوان یک کالای لوکس در نظر گرفته می شود.

شما با استفاده از مبل راحتی ایتالیایی می توانید زیبایی هارمونیک و تعادل مناسبی را در فضای اتاق خود ایجاد کنید. مبلمان ایتالیایی ترکیبی از سبک چوب های ماهون، گیلاس، راش، بلوط، سرامیک، برنز و مرمر می باشد. سبک ایتالیایی یادآور نیم ستون ها، گلدان های رز، مجسمه ها و کاخ های رومی می باشد که برگرفته از زندگی ایتالیایی است. شما برای استفاده از مبلمان ایتالیایی بهتر است تناسب در دکوراسیون و فضای زندگی خود برقرار کنید و اگر غیر از این باشد چیدمان ایتالیایی باعث یک آشفتگی بی نظم در منزل شما می شود.

انواع مبل راحتی از نوع ایتالیایی

مبل‌های ایتالیایی در انواع مختلفی تولید می‌شوند که ما در ادامه قصد داریم بهترین‌ها از آن را معرفی کنیم. در نظر بگیرید که اگر در حال حاضر قصد دارید مبل‌های کهنه‌ی منزل‌تان را تعویض کنید، حتماً توجه داشته باشید که مبل‌های ایتالیایی را زیر نظر بگیرید.

·مبل راحتی نشیمن ایتالیایی

برای منازلی که فضای مناسبی دارند، استفاده از این مدل مبل ایتالیایی توصیه‌ی اکید می‌شود. با توجه به اینکه ترتیب قرار گرفتن این مبل بسیار جذاب خواهد بود برای مهمانی‌ها نیز استفاده خواهد شد. از ویژگی‌های مهم این مبل راحتی ایتالیایی می‌توان به دوخت تر و تمیز آن اشاره کرد.

·مبل راحتی طرح شزلون ایتالیایی

از جمله مزیت‌های بکارگیری از این مدل مبل، وجود پارچه‌های بسیار ارزشمند در تولید آن است. در وهله‌ی بعدی استفاده از پشتی‌های بسیار خاص آن، کلیت این مبل را جذاب‌تر کرده است. اگر چه بسیاری از افراد گمان می‌کنند که این مبل نمی‌تواند ست مناسبی برای دیگر دکوراسیون‌های منزل باشد، اما توصیه می‌کنیم که حتماً آن را امتحان کنید تا به نقطه‌ی عطف محیط منزل‌تان تبدیل شود.

·مبل راحتی چند نفره ایتالیایی

از ویژگی‌های منحصربفرد مبل راحتی ایتالیایی چند نفره می‌توان به طرح‌ها و رنگبندی‌های خاص آن اشاره کرد. کوسن‌های این مبل ترکیب بسیار جذابی با نشیمن مبل ترتیب داده‌اند که نگا‌ه‌ها را به خود خیره خواهد کرد. این مبل لوکس را می‌توانید برای محیط‌های مختلف استفاده کنید که همین ویژگی آن سبب شده است تا بیشترین افراد برای خرید آن قانع شوند. در نظر بگیرید که قیمت این مبل ایتالیایی با توجه به کیفیت ساخت آن کمی بالا خواهد بود.

آشنایی با مبل راحتی ایتالیایی

·مبل راحتی استیل ایتالیایی

نمونه‌ی دیگری از مبل ایتالیایی که در طرح کلاسیک عرضه شده است، مبل استیل ایتالیایی بوده که طرفداران خاص خودش را دارد. این مبل از جمله مبل‌هایی است که سابقه چندین و چند ساله داشته و از مواد فوق العاده با کیفیت تولید می‌شود. معمولاً افرادی که به سبک‌ها و دکوراسیون‌ها کلاسیک علاقمند هستند از این نوع مبل استفاده می‌کنند.

در نظر بگیرید که قیمت این مبل در حد متوسط بوده تا همه اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند. ناگفته نماند که انتخاب رنگبندی این مبل نیز کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد چرا که این مبل در اکثر رنگ‌ها موجود است.

به طور کلی باید با توجه به سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید مبل ایتالیایی راحتی کنید.

·مبل راحتی ساده ایتالیایی

اگر به دنبال مبل راحت هستید، حتماً از این مدل مبل راحتی ایتالیایی استفاده کنید. فضایی که این مدل از مبل در محیط‌های مختلف ایجاد می‌کند، واقعاً دل‌انگیز خواهد بود. در تولید این مبل از رنگ‌های خنثی استفاده شده است که همین ویژگی آن را محبوب کرده است.

در نظر بگیرید که استفاده از موارد با کیفیت در تولید این مبل قابل ستایش بوده و به همین علت این مبل از جمله مبل‌های گرانقیمت ایتالیایی می‌باشد. توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید در فضاهای کوچک از مبل استفاده کنید، می‌توانید از این مدل مبل ایتالیایی بهره ببرید.

کاربرد مبل راحتی ایتالیایی

کسانی که دارای سلیقه های خاص و خلاقیت زیاد هستند و ترجیح می دهند از قطعات مبل ایتالیایی در محیط های پذیرایی و نشیمن خود استفاده کنند، قطعا به دنبال ایجاد یک فضای خاص و دکوراسیون لوکس می باشند که زیبایی فضا را چندین برابر کند. استفاده از مبلمان ایتالیایی در اتاق خواب نیز می تواند بیانگر جلوه زیبایی خاصی باشد که خیلی از افراد از آن بهره می گیرند. باید توجه داشته باشید که هر چه منزل شما لوکس تر باشد می توانید خیلی راحت تر از طراح های لوکس و مجلل استفاده کنید اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر ظاهر منزل شما چندان به سبک لوکس و امروزی نیست، می بایست مبلمان خود را بر اساس دکوراسیون منزل خود خریداری کنید تا به صورت کلی هماهنگی و ظاهر منزل شما حفظ شود. استفاده از مبلمان ایتالیایی باعث ایجاد جلوه خاصی در منازل بزرگ و لوکس می شود.

مبل راحتی ایتالیایی شامل چه مواردی است؟

به صورت کلی باید بیان کرد که مبل راحتی ایتالیایی دارای 7 نشیمن است و زیر کلاف مبل آن از چوب روس استفاده شده است که این امر باعث می شود تا این مدل مبلمان به عنوان یکی از مدل های باکیفیت شناخته شود. در حالت کلی نشیمن ها به ترتیب شامل ست سه نفره، ست دو نفره و ست تک نفره می باشد. در ساخت و طراحی ست های دو و سه نفره از فوم سرد و قابلیت جداپذیری استفاده شده است که به راحتی قابل تمیز کردن می باشد. نشیمن های تک نفره نیز از فوم سرد تشکیل شده به طوری که حالت ارتجاعی خود را از دست نمی دهد و به بدنه مبل متصل است و جدا نمی شود. در طراحی مبلمان ایتالیایی هیچ محدودیتی در طراحی پارچه ها وجود ندارد و هر رنگ و پارچه ای که مورد علاقه شما می باشد می توانید انتخاب کنید. باید بدانید مبلمان ایتالیایی فاقد جلو مبلی می باشد و این مورد جزو فرهنگ های مردم کشور ایتالیا است.

رنگ در چیدمان مبل راحتی ایتالیایی

برای بهره مندی از بهترین چیدمان در دکوراسیون بهتر است به فکر رنگ های خنثی باشید تا تاثیر آن را به شکل واضح مشاهده کنید. شما می بایست یک پالت رنگی کامل را در دکوراسیون منزل خود خلق کنید چرا که رنگ بخش مهمی از مبلمان منزل محسوب شده و اگر شما سبک کلاسیک را انتخاب می کنید بهتر است طرح و رنگ را با مبل راحتی ایتالیایی ست کنید تا تعادل برقرار شود. سبک رنگی مبلمان و دکوراسیون می تواند شامل رنگ های سبز، خاکستری و قهوه ای باشد. در سبک ایتالیایی از رنگ های طلای پتینه، ورق طلا و یا خطوط ژلاتینه طلا برای رسیدن به یک تزئین نهایی و جزئیات استفاده می شود که باعث غنای بیشتر در طراحی شده و احساس تجمل را به وجود می آورد.

مبل راحتی ایتالیایی جدید

قیمت مبل راحتی ایتالیایی

یکی از فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت محصولات می باشد و در مبل راحتی ایتالیایی به چشم می خورد متریال استفاده شده در ساخت محصول می باشد که در مورد مبل های ایتالیایی با توجه به اینکه چه پارچه و  چه چوبی در ساخت مبل به کار رفته است قیمت های متفاوتی خواهد داشت. قطعا می دانید که برای این که مبل دارای استحکام بیشتری باشد باید از چوب های با کیفیت تشکیل شده باشد. چوب باکیفیت در ساخت کلاف مبل ها باعث می شود تا بتوان مبل را به صورت مستحکم تهیه کرد. هر چه چوبی که در کلاف مبل به کار می رود با کیفیت تر باشد، قیمت نیز به همان میزان بالاتر می رود. استفاده از چوب و پارچه مناسب تاثیر مستقیمی هم در قیمت کالا داشته و هم باعث افزایش طول عمر مبلمان می شود. چوب های مختلفی در ساخت مبل راحتی ایتالیایی استفاده می شود که از بین آن ها می توان به چوب درخت گردو و راش اشاره کرد، با توجه به چوب های استفاده شده در مبلمان ایتالیایی باید انتظار داشت قیمت مبلمان ایتالیایی بالا باشد چرا که به عنوان یک کالای لوکس نیز محسوب می شود. علاوه بر چوب منبت کاری و ظرافت هایی که در طراحی مبل به کار می رود تاثیر مستقیمی بر روی قیمت خواهد گذاشت. هر چه ظرافت کار شده بیشتر باشد قیمت بالاتر می رود.

منبع : بازار مبل ملایر

مطالب مرتبط