کمپین جدید ایکیا ، برای برابری اقتصادی و اجتماعی

کمپین جدید ایکیا

کمپین جدید ایکیا ، برای برابری اقتصادی و اجتماعی

کمپین جدید ایکیا ، برای برابری اقتصادی و اجتماعی - وبسایت استیاژ

جزئیات کمپین جدید ایکیا

با تغییرات جهانی به ویژه همه گیری کرونا شرایط بسیار دشوار شده و اقتصاد بسیاری از مشاغل تحت تأثیر جدی قرار گرفته است. در پاسخ به این مشکلات ، IKEA به تازگی کمپین جدید خود را با اعلام کاهش قیمت ۱۳۰ محصول طی سال ۲۰۲۱ آغاز کرده است.

این شرکت سوئدی اظهار داشت که “همه ما مستحق یک خانه واقعی هستیم” و با این حرکت قصد دارد تلاش خود را برای دستیابی به برابری اقتصادی و اجتماعی بیشتر انجام دهد.

لورن تیرسن، مدیر بازرگانی برند ایکیا در اسپانیا ، گفت: “هنگام انتخاب محصولات تخفیفی می خواستیم به حرف مشتریان خود گوش دهیم و قیمت کالاهای مورد تقاضای آنها را پایین آوریم .”

هدف از آغاز کمپین جدید ایکیا

هدف آیکیا این است که همه بتوانند خانه ای منحصر به فرد خود را بسازند و از دیدگاه این برند برای انجام این کار ، سه چیز مهم است ایمنی ، سبک و فرصت ها از این رو می خواهد به صاحبان خانه ، صرف نظر از اندازه ، شکل و رنگ خانه آنها ، کمک کند تا زندگی را که آرزو دارند ، داشته باشند.

با تمام تغییراتی که جوامع متحمل شده اند ، نحوه دکوراسیون و استفاده از فضاها نیز دگرگونی های اساسی پیدا کرده است و از این جهت برای تصمیم گیری در مورد محصولاتی که قیمت پایین تری دارند ، ترجیحات مصرف کنندگان در هر کشور در نظر گرفته شده است.

تاثیر دورکاری

دورکاری خانواده ها را مجبور کرده تا فضاهای خود را بهتر سازمان دهی نمایند مبلمان جادار و چندمنظوره ، قفسه های دیواری و کتابخانه ها به اقلام کاربردی تری تبدیل شده اند. بنابراین طبیعی است که اینها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

از نمونه محصولات تخفیفی قفسه های معروف سری BILLY است که از زمان راه اندازی آن در سال ۱۹۷۹ هر ۵ ثانیه یکی در جهان فروخته شده است. امسال این سومین مبلمان پرفروش در اسپانیا و اولین در وسایل ذخیره سازی بود.

قفسه KALLAX یکی دیگر از مواردی کاست که در بین ۱۰ محصول پرفروش هر ساله قرار دارد. تطبیق پذیری و قابلیت افزودن لوازم جانبی ، آن را به مبلمان مورد علاقه کاربران تبدیل کرده است .

از اقلام تخفیفی دیگر تختخواب BRIMNES است که مدل دوتایی آن در سال ۲۰۲۰ پرفروش ترین بود. این محصول ۴ کشوی ذخیره سازی دارد که آن را برای فضاهای کوچک مناسب می کند.

اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری

بدون شک اتاق نشیمن یکی از فضاهای پرکاربرد در خانه است ، بنابراین داشتن یک مبل راحتی بسیار مهم است مبل مدل ESKILSTUNA به دلیل کاربردی بودن یک انتخاب محبوب از این برند برای کاربران بوده که در اقلام تخفیفی آیکیا به چشم میخورد.

این مبلمان به شما این امکان را می دهد که قسمت ال بلند را در سمت راست یا چپ مبل قرار دهید و هر زمان که خواستید آن را تغییر دهید. به علاوه ، به راحتی به یک تختخواب تبدیل می شودو این یک گزینه ایده آل برای خانه های کوچک است.

فضای کلیدی دیگر در خانه ، اتاق ناهارخوری است. برای یک وعده غذایی خانوادگی دلپذیر ، میز SKOGSTA ایده آل است. از آنجا که از چوب اقاقیا ساخته شده است ، سبک روستیک دارد و هر چوب با بافت متفاوت هر میز را منحصر به فرد می کند.

وقتی صحبت از صندلی می شود صندلی معروف مدل ANGRIM طراحی اسکاندیناویایی دارد و بسیار راحت است. بهترین چیز در مورد این صندلی این است که هم برای فضای داخلی و هم خارجی مناسب است.

سرویس بهداشتی و حمامی مرتب و کاربردی

 کابینت دستشویی GODMORGON یکی از موارد مورد علاقه کاربران در برند ایکیا بوده است که دو کشو دارد و در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی برای منظم بودن و مرتب بودن همه محصولات بهداشتی ، ایده آل است.

این تنها چند مورد از ۱۳۰ محصول ارائه شده در کمپین جدید ایکیا هستند این ابتکار IKEA نمونه ای از تعهداتی است که بسیاری از شرکت ها برای ایجاد این جهان بهتر و دموکراتیک تر به خود اختصاص داده اند.

منبع : دکوبوم

مطالب مرتبط