انواع مبل کلاسیک

انواع مبل کلاسیک

مبل انواع مختلفی دارد و با توجه به سلایق افراد ساخته می شود. در این میان سبک مبل کلاسیک طرفداران بسیاری دارد و خیلی از افراد ترجیح می دهند از این سبک مبلمان در منزل خود استفاده کنند. مد نظر داشته باشید به مبل کلاسیک، مبل نیمه استیل نیز گفته می شود. خواستگاه اصلی مبلمان کلاسیک کشور های اروپایی می باشد.

در گذشته اشراف و خانواده های صنعتی در کشور های اروپایی در دکوراسیون منزل خود از انواع مبلمان کلاسیک استفاده می کردند. اما در حال حاضر انواع مبل کلاسیک در طرح ها و رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. اگر بخواهید تاریخچه ای از این سبک مبلمان بدانید، این سبک با الهام از هنر روم و یونان باستان تحول یافت و از آن زمان تا به حال توانسته جایگاه خود را در بازار حفظ نماید.

مبل چستر

انواع مبل کلاسیک

مبل کلاسیک انواع مختلفی دارد که در این مطلب قصد داریم توضیحات کاملی در خصوص انواع این سبک مبل ارائه دهیم. پس همراه ما باشید.

مبلمان کلاسیک فرانسوی

همان طور که از نامش پیداست به دلیل زیبایی و هنر فرانسوی ها به این نام معروف شده است. این نوع مبلمان از دقت و ظرافت زیادی برخوردار است. در طراحی چوب مبلمان کلاسیک فرانسوی از خطوط راست یا منحنی بسیار ساده و نا متقارن استفاده شده است. پارچه مبلمان کلاسیک فرانسوی از جنس کتان، مخمل و ابریشم می باشد و بسیار مرغوب است. برای این سبک مبلمان بیشتر از رنگ پارچه خنثی و روشن استفاده می شود. اگر خانه شما دارای پذیرایی کوچک است، این سبک مبلمان بهترین انتخاب است.

مبلمان کلاسیک ایتالیایی

مبلمان کلاسیک ایتالیایی برای سالن های پذیرایی مجلل، لوکس و شاهانه به کار می رود. از اصول مبل کلاسیک ایتالیایی تقارن در طرح مهمترین رکن می باشد. در تولید این سبک از مبلمان از بهترین مواد اولیه استفاده می شود.

از ویژگی های اصلی مبل ایتالیایی می توان به ظرافت، کیفیت، زیبایی، سنگینی و اصالت اشاره کرد. به طور معمول رنگ ها در این مدل مبل خنثی هستند. به دلیل سبک خاصی که این مبلمان دارد، قیمت این نوع مبلمان بسیار بالا است اما مبلی که خریداری می کنید، بسیار شیک و با کیفیت است.

مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک انگلیسی

مبلمان کلاسیک انگلیسی در واقع نوعی مبل راحتی است. بر روی چوب این نوع مبل از طراحی منبت کاری ساده استفاده شده و قسمت نشیمن آن بسیار راحت می باشد. رنگ پارچه مبلمان کلاسیک انگلیسی بر خلاف دیگر مبل کلاسیک محدودیتی ندارد و شما می توانید با توجه به سلیقه خود از هر رنگ پارچه ای که دوست دارید استفاده کنید.

مبل چستر کلاسیک

مبل چستر فیلد در سبک انواع مبل کلاسیک بسیار شناخته شده است. این نوع مبل به دلیل داشتن ظاهری ساده، شیک و راحت در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این سبک از مبل دارای دسته های خمیده با پشتی ساده با ارتفاع یکسان است، ضمن این که در قسمت پشتی آن لمسه دوزی به چشم می خورد. از این سبک مبل بیشتر در دکوراسیون های کلاسیک و مدرن استفاده می کنند. در تهیه این سبک مبل بیشتر از چرم قهوه ای رنگ استفاده می شود.

منبع:آستیاژ

مطالب مرتبط