با متنوع ترین نمونه های مبلمان مدرن منزل آشنا شوید

متنوع ترین نمونه های مبلمان مدرن

با متنوع ترین نمونه های مبلمان مدرن منزل آشنا شوید

با متنوع ترین نمونه های مبلمان مدرن منزل آشنا شوید - وبسایت آستیاژ

یکی از پرکاربردترین عناصر دکوراسیون منزل، مبلمان هستند که برای بخش های مختلف از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به حجمی از فضا که به خود اختصاص می دهند طرح، سبک، بافت و رنگ آن ها تأثیر چشمگیری در جلوه کلی دکوراسیون دارند. در بین سبک های مختلف، مبلمان مدرن گزینه منطقی تری برای منازل بسیاری از ما ایرانی ها هستند، دلیل آن هم نوع سبک کلی دکوراسیون است؛ سبکی که اغلب معاصر، مدرن یا مینیمال است. بله خوشبختانه مبلمان مدرن قدرت انطباق با طیف وسیعی از سبک های دکوراسیون را دارند. ا

مبلمان مدرن، چه نوع مبلمانی است؟

درواقع به این سؤال به دو صورت می توان پاسخ داد و این بستگی دارد مدرن را در معنای واقعی خودش بدانیم یا در معنایی که بسیاری از افراد برای آن متصورند! گروه دوم در واقع منظورشان از سبک مدرن همان سبک معاصر است. خیر این دو را نمی توان به جای هم به کار برد چرا که تفاوت های قابل توجهی دارند اما شرح این تفاوت موضوعی نیست که در این مقاله به آن بپردازیم چرا که شما اینجا نیستید که تفاوت سبک مدرن و معاصر را بدانید!
صرفا مد نظر داشته باشید که در این مقاله منظور از مدرن همان معنای حالت دوم خواهد بود که آن را معادل معاصر و عناصر دکوراسیونی که در حال حاضر ترند هستند، قرار می دهد. مبلمان مدرن قدرت سازگاری با دکوراسیون مختلفی از معاصر گرفته تا صنعتی و روستیک را دارند و با اضافه کردن آن ها به دکوراسیون منزل نیاز نیست نگران آسیب دیدن انسجام چیدمان آن باشید.

۱- مبل ال

مبل ال با طراحی بهینه ای که دارد، فضای کمی از منزل را به خود اختصاص می دهد و جلوه ای مینیمال به دکوراسیون می بخشد. قرار شد در مورد نمونه هایی که بتوانیم آن ها را همین حالا به چیدمان منزل اضافه کنیم، صحبت کنیم پس توجه شما را به مبل ال شش نفره رویال مدل شنل جلب می کنیم. این مبل دو ویژگی اصلی دارد که از آن گزینه ای مناسب برای افرادی می سازد که به دنبال جلوه ای باشکوه و لوکس هستند. و اما آن دو ویژگی: اولی لمسه دوزی بودن و دومی پایه های چوبی آن است. البته راحت بودن ویژگی بعدی عناصر دکوراسیون لمسه کاری شده است.

۲- مبلمان مدرن منزل مدل ست کاناپه

اولین اولویت در زمان خرید مبلمان مدرن منزل قطعا راحتی آن است چرا که قرار است اعضای خانواده و دوستان در این فضا دور هم جمع شوند و وقت زیادی را دور هم به گپ و گفت بگذرانند و راحت نبودن محل نشستن می تواند این دورهم جمع شدن ها را متأثر کند. ست کاناپه نیروانا این راحتی مد نظر شما را در اختیار شما قرار می دهد و در عین حال جلوه ای ملایم به دکوراسیون منزل می بخشد. این ست دو عددی همچنین فضای نشستن بیشتری به نسبت فضایی که به خود اختصاص می دهد، در اختیار شما می گذارد.

۳- ساده و روستیک

یکی از جذاب ترین ترکیباتی که می توان شاهد آن بود، ترکیب سبک روستیک و مینیمال است که در عین سادگی فضایی پیچیده خلق می کند. بله دلیلی ندارد دکوراسیون منزل را از ترکیب سبک های مختلف که منجر به ایجاد جلوه ای جذاب می شود، محروم کنیم. یکی از مدل هایی که این حس و حال را می تواند به دکوراسیون اتاق نشیمن تان ببخشد، ست مبلمان هفت نفره آفر مدل چیرو است که با دسته وپایه های چوبی و طراحی مینیمالش جلوه ای مدرن به منزل شما می بخشد.

۴- مبلمان مدرن منزل با جلوه کلاسیک

ترکیب چرم، چوب و لمسه کوبی همان چیزی است که برای یک دکوراسیون کلاسیک نیاز دارید. اگر شما هم از جمله افردی هستید که دکوراسیونی باشکوه را جذاب تر می دانید، پس مبلمان مدرن منزلتان هم باید منعکس کننده این موضوع باشد. ست مبلمان هفت نفره هومت مدل رادین یکی از انواع مبلمان مدرن است که به دلیل داشتن ترکیبی که در بالا به آن اشاره شد، حس و حال هر دو سبک مدرن و کلاسیک را برای شما به ارمغان می آورد.

۵- مبل چستر مدرن

بسیاری از افراد مبل چستر را در دسته بندی مبلمان مدرن منزل قرار نمی دهند و آن را منحصر به دکوراسیون سلطنتی یا کلاسیک می دانند. ریشه این تصور شاید به این بر می گردد که باشکوه بودن را برای سبک مدرن نمی توانند متصور شوند. این در حالی است که صرفا بروز این باشکوه بودن در شکل دیگری خواهد بود. کاناپه سه نفره یونیک فوم مدل چستر دقیقا همین حس و حال را به دکوراسیون منزل شما هدیه خواهد داد.

۶- مبلمان مدرن منزل مدل سه نفره

گاهی برای بخشی از منزل همچون اتاق خواب یا اتاق مهمان به دنبال یک نیم ست جمع و جور و جذاب هستیم که هم فضای راحتی برای نشستن فراهم کند و هم دکوراسیون اتاق را ارتقا بخشد. از آنجا که نیم ست مبل سه نفره پاسخگوی این نیاز است، در لیست پرفروش ترین ها قرار گرفته است. نیم ست چهارنفره چشمه نور کد MA201 یکی از نیم ست هایی است که با ترکیب رنگ برجسته و طراحی مدرنش انتخاب مناسبی برای افرادی است که قصد خرید مبلمان مدرن منزل را دارند.

۷- مبل پایه چوبی مدرن

چوب همیشه یکی از اولین گزینه ها برای خلق یک دکوراسیون جذاب و باشکوه بوده است. انواعی از مبلمان مدرن منزل که از پایه هایی چوبی و طراحی ظریفانه همراه با جزئیات ساخته شده اند، به دلیل ایجاد فضایی باشکوه و مدرن طرفداران زیادی دارند. ست مبلمان هفت نفره صنعت چوب کیان مدل النا یکی از گزینه هایی است که در طراحی آن جزئیات زیادی به کار رفته است اما این جزئیات باعث ایجاد عنصری پر زرق و برق نشده اند بلکه سادگی اش حفظ شده است.

۸- مبلمان مدرن منزل با تأکید بر سادگی

لئوناردو داوینچی می گوید «سادگی نهایت پیچیدگی است». با نگاهی به لیست پرفروش ترین مبلمان مدرن منزل شاهد یک وجه اشتراک در بین محبوب ترین ها هستیم و آن هم سادگی است. ست مبل هفت نفره آفر مدل مایا، سادگی را در آغوش گرفته است تا جلوه ای مینیمال به دکوراسیون منزل شما ببخشد. نوع طراحی تکیه گاه و دسته ها آن را از دیگر انواع مشابه متمایز کرده است و از آن گزینه ای مناسب برای یک اتاق نشیمن مینیمال ساخته است.

۹- مبلمان مدرن منزل ساخته شده از فوم سرد

فوم سرد به نشیمن مبل حالت ارتجاعی می بخشد و همچنین دوام خوبی به مبل می دهد. به همین دلیل بسیاری از افراد در زمان خرید مبلمان مدرن منزل به دنبال انواعی اند که در ساخت قسمت نشیمن آن ها از فوم سرد استفاده شده باشد. ست مبلمان هفت نفره مونترال آفر یکی از سری مبلمان مدرن منزل است که در آن از فوم سرد استفاده شده است تا فضایی بسیار راحت برای نشستن ایجاد کند و همچنین بر ماندگاری آن اضافه می کند.

۱۰- مبلمان مدرن گل دار

اضافه کردن گل ها و گیاهان به دکوراسیون منزل می تواند در قالب عناصر مختلف از کاغذدیواری تا مبلمان مدرن منزل انجام گیرد. اگر از یک پالت رنگ خنثی یا ملایم در پس زمینه استفاده کرده اید، فرصت خوبی برای استفاده از مبلمان مدرن گل دار برای جان بخشیدن به پالت رنگ دکوراسیون خواهید داشت. در میان انواع مبلمان با طرح گل دار، مبلمان هفت نفره مدل میلانو آفر به ترکیب پارچه گل دار و تک رنگ پرداخته است تا فضایی متعادل برای دکوراسیون شما خلق کند.

۱۱- مبلمان مدرن منزل از نوع ترکیبی

یکی از راه های داشتن دکوراسیونی که بعد از مدت کوتاهی خسته کننده نمی شود، انتخاب مبلمانی است که در طراحی آن به ترکیب سبک پرداخته اند. مبلمان مدرن منزل از نوع ترکیبی می توانند دو جلوه متفاوت به چیدمان منزل ببخشند. ست مبل ۷ نفره نیروانا مدل رئال به ترکیب طرح لمسه کوبی و ساده و البته دو رنگ مختلف پرداخته است تا تنوع بیشتری به دکوراسیون منزل بخشد.

۱۲- مبلمان مدرن خنثی

بسیاری از انواع مبلمان طراحی ساده ای دارند که با ترکیب آن با رنگی خنثی از آن عنصری جذاب برای یک دکوراسیون مدرن یا مینیمال می سازد و همین باعث قرار گرفتن آن در بین پرطرفدارترین مبلمان مدرن منزل شده است. یکی از نمونه های مبلمانی که با این جلوه خنثی طراحی و ساخته شده است و در فهرست ما قرار دارد، متعلق به گروه تولیدی نیروانا است. ست مبل هفت نفره مدل یونا با طراحی مینیمال و رنگی خنثی انتخابی مناسب برای حفظ انسجام یک دکوراسیون مدرن است.

۱۳- مبلمان مدرن منزل با جلوه ای لوکس

سیزدهمین مورد از مبلمان مدرن منزل را که قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، فوم نشیمن و دسته های لمسه کوبش متمایز کرده است. در ساخت نشیمن ست مبلمان هفت نفره رویال مدل شنل از نوعی فوم با قابلیت ارتجاعی بالا به نام اچ آر(HR) استفاده شده است که در مقایسه با دیگر فوم ها طول عمر بیشتری دارد و هرگز حالت ارتجاعی خود را از دست نمی دهد.

۱۴- نیم ست چستر

تصور کنید که مبلمانی که خریداری کرده اید از نوع چستر باشند و رنگ یکی از آن ها هم بنفش باشد، دیگر چیزی برای خلق یک دکوراسیون باشکوه و کلاسیک کم ندارید. اگر به دنبال یک نیم ست با جلوه ای رمانتیک برای فضایی همچون اتاق نشیمن یا اتاق خواب عروس هستید، نیم ست مدل چستر رویال مبل با ترکیب این دو ویژگی یعنی رنگ جواهرات و طرح چستر یکی از جذاب ترین گزینه های روی میز خواهد بود.

۱۵- مبلمان مدرن منزل از نوع تلفیقی

آخرین نمونه از مبلمان مدرن منزل که می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم، از نوع تلفیقی است که به ترکیب سبک مدرن و کلاسیک پرداخته است. ست هفت نفره مدل چستر GKO رویال مبل با تنوع رنگی که دارد می تواند تبدیل به نقطه کانونی در دکوراسیون منزل شما بشود. استفاده از چوب صنوبر در ساخت اسکلت داخلی و چوب راش برای پایه های آن، استفاده از فوم HR برای نشیمن و پشتی و همچنین دکمه دوزی های روی آن در کنار هم از این ست گزینه ای راحت، لوکس، مدرن و بادوام برای منزل شما ساخته است.

منبع : خوگر نیوز

مطالب مرتبط