کاربردی ترین انواع مبل تخت شو یک نفره برای دکوراسیون مدرن

کاربردی ترین انواع مبل تخت شو یک نفره

کاربردی ترین انواع مبل تخت شو یک نفره برای دکوراسیون مدرن

کاربردی ترین انواع مبل تخت شو یک نفره برای دکوراسیون مدرن - وبسایت آستیاژ

برای داشتن یک دکوراسیون مدرن نیاز است خرید عناصری از دکوراسیون که در کنار ارتقای جلوه چیدمان، استفاده بهینه و هوشمندانه ای هم از فضا دارند را در اولویت قرار دهیم. مبل تخت شو یک نفره یکی از این عناصر دکوراسیون منزل است که می توان از آن هم به عنوان مبل و هم به عنوان تختخواب استفاده کرد.
برای بخش های مختلف منزل از اتاق مهمان تا اتاق نشیمن و مطالعه مورد استفاده قرار می گیرد و فضایی مینیمال، جذاب و کاربردی خلق می کند. اگر تا این لحظه تصمیم به خرید آن گرفته باشید، حتما با گزینه های زیادی رو به رو شده اید که انتخاب را دشوار می سازند. اما نگران نباشید!
چرا که در این مقاله از خوگرنیوز قصد داریم به بررسی کاربردی ترین انواع مبل تخت شو برای دکوراسیون مدرن بپردازیم که می توانید آن ها را از فروشگاه ما تهیه کنید. ما در مسیر رسیدن به خریدی رضایت بخش در کنار شما هستیم، شما هم همراه ما باشید.

۱- عنصری برجسته با سه کاربرد در دکوراسیون

کار خود را با معرفی یک مبل تخت شو یک نفره شروع می کنیم که قابلیت این را دارد که تبدیل به نقطه کانونی دکوراسیون منزل شما شود.
مبلی که طراحی متفاوت آن باعث می شود بتوانیم علاوه بر مبل و تخت خواب، آن را در یک حالت میانی با زاویه ۱۲۰ درجه قرار دهیم و از آن در طول روز برای داشتن یک استراحت کوتاه یا تماشای تلویزیون استفاده کنیم.
مبل تخت شو سیرن ۸۰ سانلی نمونه ای از این نوع مبلمان است که گزینه ای مناسب برای فضاهای کوچک و خانه های دانشجویی است.

۲- مبل تخت شو یک نفره به همراه پاف

اگر به دنبال داشتن یک دکوراسیون مدرن یا مینیمال هستید و فضای کوچکی در اختیار دارید، یکی از پیشنهادهای ما به شما انتخاب مبل تخت شو یک نفره ای است که همراه یک پاف صندوق دار عرضه می شود. این مبل به دلیل داشتن پاف علاوه بر استفاده به عنوان تخت خواب، می تواند فضای مناسبی برای کار شما هم باشد.
پاف آن هم فضای ذخیره سازی مناسبی برای شما فراهم می کند که می توانید کالای خواب خود همچون بالش یا پتو را درون آن قرار دهید. مبل تخت شو سیب مدل چیستا تمام این امتیازات را دارد و یکی از کاربردی ترین عناصر دکوراسیون منزل شما خواهد شد.

۳- عنصری کلاسیک در دکوراسیون مدرن شما

عناصر دکوراسیون با جلوه ای کلاسیک تنها برای یک دکوراسیون کلاسیک مورد استفاده قرار نمی گیرند. اتفاقا اگر به دنبال دیده شدن هرچه بیشتر آنها هستید، یک دکوراسیون مدرن یا معاصر بستر مناسب تری برای دیده شدن در اختیار آنها قرار می دهند.
انتخاب یک مبل تخت شو یک نفره کلاسیک می تواند فضایی گرم و صمیمی در اتاق شما ایجاد کند و با جلوه باشکوه خود تبدیل به نقطه کانونی آن شود. مبل تخت شو رادسیستم مدل ۷۰۵W در این دسته بندی قرار می گیرد و دکوراسیونی لوکس و با شکوه برای شما به ارمغان می آورد.

۴- مبل تخت شو طرح دار

بله مبل تخت شو قرار نیست همیشه ساده و تک رنگ باشد. این عنصر جذاب دکوراسیون می تواند در ابعاد مختلفی دارای طرح هایی باشد که به دکوراسیون منزل عمق بخشند. مبل تخت شو یک نفره سیدا ۸۰ کمجاچوب، با داشتن طراحی های هندسی روی قسمت دسته و نشیمن و البته داشتن کوسن طرح دار، جلوه مدرن چیدمان منزل شما را ارتقا می بخشد. این مبل تخت شو در عین سادگی، ظرافت و پیچیدگی را برای شما به همراه می آورد.

۵- مبل تخت شو یک نفره با پالت رنگ متنوع

اگر به دنبال جان بخشیدن به دکوراسیون منزل تان به کمک اضافه کردن یک مبل تخت شو یک نفره به آن هستید، نوعی را انتخاب کنید که پالت رنگ آن دارای تنوع بالاتری است. انواعی که در ترکیب آنها از دو رنگ استفاده شده است و کوسن آن گل دار است، یکی از جذاب ترین و مناسب ترین گزینه های روی میز برای شما است.
مبل تخت شو رویال مبل مدل عسلی شما را به این جلوه در دکوراسیون منزلتان می رساند. ترکیب آن به عنصر گل دار دیگری همچون کاغذدیواری گل دار، جلوه آن را ارتقا می بخشد.

۶- نیمکت تخت شو

این مورد را به معرفی یک مبل تخت شو اختصاص داده ایم، که جلوه ای مشابه یک نیمکت را برای شما به ارمغان می آورد. نیمکتی که در قسمت نشیمن آن از فوم سرد استفاده شده است، ماده ای که راحت ترین و بادوام ترین فضای نشستن را برای شما فراهم می کند.
مبل تخت شو آفر مدل هیپنوز در این دسته بندی قرار می گیرد. این عنصر کاربردی از دکوراسیون هم مبل و نیمکت و هم تخت خواب شما است و هم حالت میانی ای بدون تبدیل شدن به تخت خواب برای استراحت های کوتاه شما در طول روز فراهم می کند.

۷- مبل تخت شو یک نفره مینیمال

انواع مختلفی از مبل تخت شو، فضای کمی به خود اختصاص می دهند و در نتیجه گزینه مناسبی برای یک فضای کوچک یا دکوراسیون مینیمال هستند اما در تعداد محدودی از آنها شاهد طراحی هایی چنین منحصربه فرد هستیم.
مبل تخت شو هلگر مدل Change این ویژگی را دارد. در ساخت آن از فوم سرد استفاده شده است تا فضایی راحت برای نشستن و البته خواب شما فراهم کند و طراحی جذاب و متفاوتش از آن عنصری برجسته در دکوراسیون می سازد.

۸- مبل تخت شو یک نفره با جلوه صنعتی

بسیاری از ما علاقه مند به سبک های خاص و جذابی همچون صنعتی هستیم اما ازآنجا که تصور می کنیم باید کل دکوراسیون را مطابق آن تغییر دهیم، با تجربه حس و حال آن در فضای زندگی مان خداحافظی می کنیم.
این درحالی است که انتخاب چند عنصر با طراحی به سبک صنعتی هم شما را به جلوه مورد نظرتان می سازد. یکی از این ها می تواند یک مبل تخت شو یک نفره باشد با پایه هایی فلزی باشد.
مبل تخت شو دیاکو مدل تیام با داشتن طراحی ساده و مینیمال و پایه هایی فلزی، می تواند جلوه ای صنعتی را برای شما به همراه آورد. همچنین در ساخت این عنصر مدرن از فوم سرد استفاده شده است تا تبدیل به یکی از راحت ترین و ماندگارترین عناصر دکوراسیون منزل شما شود.

۹- عنصری سه کاره در دکوراسیون

خب با معرفی یک عنصر سه کاره دیگر به پایان این مقاله نزدیک می شویم. اگر به دنبال یک مبل تخت شوهستید که هم مبل، هم تخت خواب و هم میز باشد، پس مبل تخت شو اولینو مدل JAXX همان چیزی است که نیاز دارید.
این مبل تخت شو یک نفره با طراحی متفاوتش، تبدیل به برجسته ترین عنصر دکوراسیون می شود. قابلیت جدا شدن و شست و شوی روکش هم مزیت دیگری است که در اختیار شما قرار می دهد. جلوه مدرنی که به فضا می بخشد، هم که بارز ترین ویژگی آن است.

۱۰- مبل تخت شو یک نفره باکس دار

آخرین مبل تخت شویی که قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، از نوع کاناپه تخت شو است. مبل تخت شو رویال مدل باکس دار عسلی، یک تخت خواب یک نفره و مبل سه نفره است که گزینه مناسبی برای زمانی است که می خواهید از اتاق نشیمن خود به عنوان اتاق مهمان هم استفاده کنید. دسته های ساخته شده از ام دی اف آن، شما را از خرید میز عسلی بی نیاز می کنند.

سخن پایانی!

از اینکه تا پایان این مقاله از خوگرنیوز با بررسی کاربردی ترین انواع مبل تخت شو برای دکوراسیون مدرن در کنار ما بودید، از شما متشکریم. امیدواریم به کمک نمونه های بررسی شده است از مبل تخت شو یک نفره، بتوانید خریدی آسان و رضایت بخش را از فروشگاه اینترنتی ما  تجربه کنید. شما هم می توانید تجربیات خود را در ادامه این مقاله با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

منبع : خوگر نیوز

مطالب مرتبط