ایده هایی برای مبل های راحتی ظریف و کوچک

ایده هایی برای مبل های راحتی ظریف و کوچک:

 

اتاق خواب یکی از مهم ترین مکانی است که طراحی دکوراسیون و دیزاین آن از اهمیت زیادی برخوردار است. انتخاب لوازم و جای گذاری صحیح آنها در اتاق یکی از کارهایی است که باید با دقت آن را انجام دهید. اما در برخی مواقع دست ما در طراحی یک دکوراسیون زیبا به دلیل کمبود جا بسته است. یعنی در برخی اتاق خواب هایی که فضای کوچک تری دارند، چندان نمی توان مانور خوبی داد.

مثلا خیلی از افراد علاقه دارند در اتاق خواب خود از مبل های راحتی استفاده کنند، اما به دلیل کمبود فضای اتاق مردد می مانند. اما باید بدانید که کوچک بودن فضای اتاق دلیلی بر قرار ندادن مبل در آنجا نیست. شما می توانید از مبل های راحتی ظریف و کوچکی در دیزاین اتاق خود استفاده کنید، این مبل ها فضای کمتری را اشغال می کنند و می توانند خیال شما را از این لحاظ راحت کنند. ما در این مقاله به چندین ایده خاص در باره مبل های راحتی ظریف و کوچک می پردازیم تا به خوبی بتوانید از پس انتخاب یک مبل مناسب برای اتاق خواب تان بر بیایید.

ایده هایی برای مبل های راحتی ظریف و کوچک

۱۰ ایده جذاب مبل های راحتی ظریف و کوچک

۱.مبل های راحتی کوچک

ما دغدغه شما را کاملا درک می کنیم و می دانیم که به دنبال یک مبل راحتی ظریف و کوچک هستید تا جلوه ای عالی را به دکوراسیون اتاق خواب شما بخشد. ما شما را با این مبل های راحتی کوچک آشنا می کنیم. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این مبل را می توانید در گوشه اتاق قرار دهید تا هم فضای کمتری اشغال شود و هم یک گوشه دنج و جذابی را برای خود دست و پا کنید. این گوشه بهترین مکان برای خواندن یک رمان جذاب یا یک فیلم هیجان انگیز است.

۲.صندلی کوچک ، اما مدرن

اگر به دنبال یک مبل راحتی ظریف و کوچک هستید، این گزینه نیز جزو یکی از گزینه های پیشنهادی ما است. این مبل نه تنها فضای کمتری را اشغال می کند ، بلکه به دلیل رنگ به خصوص و تیره ای که دارد عمق بیشتری را به اتاق می بخشد، در واقع این یک نوع ترفند است که با انتخاب این مبل های کوچک ، با همچین رنگی عمق و فضای بیشتری را به اتاق خوابتان هدیه دهید. در واقع این نوع رنگ ها باعث خطای چشمی می شوند و برخلاف آنچه که میبینیم فضا را بزرگ تر نشان می دهند.

 

۳.مبل بدون دسته

شاید با دیدن عکس بالا تعجب کنید که دسته های آن کجا رفته اند؟ بله مبل های بدون دسته بزرگ، یک ایده خوب دیگر برای اتاق خواب های کوچک هستند. زیرا دیگر بازو های مبل شما را اذیت نمی کند و یا فضایی را بی جهت اشغال نمی کند. شما می توانید این مبل راحتی ظریف و کوچک را در گوشه اتاقتان قرار دهید و از آن لذت ببرید. رنگ زیبا و طرح قشنگ آن می تواند شکل بهتری را به اتاق خواب تان ببخشد.

 

۴.مبل راحتی با دسته های کوتاه

این مبل کلاسیک و سبک به قدری همه کاره است که در یک اتاق نشیمن کوچک یا یک دفتر کار نیز می تواند زیبا به نظر برسد. این مبل نمونه کاملی از یک مبل راحتی ظریف و کوچک است. درست همانی که به دنبال آن بوده اید. پس از این روز خسته کننده و سخت می توانید بر روی آن بنشینید و به استراحت بپردازید. این مبل نرم، کوچک و جمع و جور است و دسته کوچکی که دارد به ظرافت و زیبایی آن افزوده است. شما می توانید این مبل را رو به روی تخت خود یا در یک گوشه از اتاق خود یا پشت پنجره اتاق خود قرار دهید.

 

۵.صندلی شیک و راحت

اگر دنبال یک کار شیک و راحت اما در عین حال ظریف و کوچک هستید این گزینه می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. به لطف پایه های جذاب این مبل و کمر توری شکل آن می توانید جذابیت بسیاری را به دکوراسیون اتاق خواب خود بیفزایید. این مبل بسیار زیبا را می توانید در پایین تخت خود یا حتی در اتاق نشیمن خود استفاده کنید. این مبل برخلاف ظاهر سختی که دارد، راحت و نرم است.

 

۶.مبل کوچک لاسون

این مبل زیبا و همه کاره در عرض های مختلف و ده ها پارچه در طیف کاملی از رنگ ها موجود است و بهترین گزینه برای اتاق خواب های کوچک می باشد.  این مبل راحتی ظریف و کوچک با آن رنگ دلربایش به خوبی می تواند به اتاق شما عمق و بزرگی ببخشد. می توانید این مبل را در یک گوشه از اتاقتان قرار دهید و هر شب قبل خواب بر روی آن نشسته و کتاب بخوانید.

 

۷.مبل کوچک به سبک تختخواب

وقتی اتاق نشیمن و اتاق مهمان شما یکی  باشد، داشتن قطعه ای که هم مبل باشد و هم تختخواب می تواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی شما باشد. این گزینه برای کسانی که دارای خانه ای تک خوابه هستند مناسب است و اگر با کمبود فضا مواجه هستند می توانند این مبل های راحتی بسیار عالی را خریداری کنند.

۸.مبل راحتی آپارتمانی

از  انتخاب لوازم جسورانه در فضاهای محدود نترسید. این مبل زیبا ، راهی عالی برای جادوی افراد است. این مبل راحتی با الگوی شلوغ می تواند فضا را بزرگتر نشان دهد. همچنین این مبل راحت و کوچک است و حتی گاهی اوقات می توانید بر روی آن دراز بکشید، بدون آنکه اذیت شوید. این نگاره های زیبا بر روی مبل می توانند زیبایی خاصی را به دکوراسیون اتاق خواب شما ببخشند.

۹.مبل کوچک راحتی برای کودکان

اگر می خواهید در اتاق فرزندتان از یک مبل استفاده کنید ، اما فضای محدودی دارید این گزینه می تواند به شما کمک بسیاری کند. زیرا این مبل هم راحت و کوچک است ، هم فضای کمتری اشغال می کند و هم  رنگ صورتی و سفید آن بر روی خلق و خوی کودکان تاثیر خوبی می گذارد.

۱۰.مبل تختخواب شو

گزینه قبلی که معرفی کردیم ، یک مبل راحتی ظریف و کوچک برای اتاق نشیمن بود، اما این مبل را برای اتاق خوابتان می توانید استفاده کنید. اگر فضای اتاق خواب تان بسیار محدود است می توانید از مبل های تاشو استفاده کنید که شب ها به تخت خواب تبدیل شود و روز ها به مبل راحتی. البته این گزینه نه تنها برای اتاق خواب ، بلکه برای دفتر کار نیز یک گزینه عالی به شمار می رود.

منبع: چوبکده

مطالب مرتبط