چیدمان کوسن ها درباره شما چه می گویند؟

چیدمان کوسن ها درباره شما چه می گویند؟

 

چیدمان کوسن ها درباره شما چه می گویند؟

 

بیشتر سبک کلاسیک را دوست دارید یا سبکی خودمانی و راحت را می پسندید؟

شخصیت شناسی

بیشتر سبک کلاسیک را دوست دارید یا سبکی خودمانی و راحت را می پسندید؟ شاید باورش سخت باشد اما شناخت شخصیت گاهی از روی چیدمان وسایل خانه نیز روشن می شود. دوست دارید بدانید چیدمان کوسن هایی که روی تخت خواب خود قذاذ دهده اید کدام ویژگی های شخصیتی شما را بیان می کنند؟ نگاهی به کوسن هایی که خریده اید بیاندازید و ببینید عادت دارید چگونه آن ها را روی تخت قرار دهید، بعد ببینید چیدمان شما به کدامیک از گزینه های زیر نزدیک تر است تا تیپ شخصیتی خود را از روی این چیدمان بشناسید.

چیدمان نامتقارن

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که کوسن ها را بدون نظم و ترتیب روی تخت خواب خود قرار می دهید و برای چیدمان کوسن ها از الگوی خاصی تبعیت نمی کنید، باید بدانید که شخصیت شما به طور کلی شخصیتی آسان گیر است. انتخاب این سبک ساده و بدون نظم و روشی خاص نشان می دهد که شما وسواس چندانی در دیگر کارها هم ندارید. چیدمان کوسن و بالش ها به صورت آزاد و بدون تقارننشان از این دارد که شما شخصیتی سنت شکن و عرف گریز دارید و در عین حال زود جوش و خون گرم هستید و به تجربه های تازه لبخند می زنید. البته اگر چنین شخصیتی دارید و چنین چیدمانی را می پسندید، هنگام انتخاب کوسن ها برای خرید به انتخاب رنگ های هماهنگ توجه داشته باشید.

چیدمان متقارن با یک کوسن اضافی در جلو

آیا کوسن ها را به شیوه ای کلاسیک کنار هم قرا می دهید اما دویت دارید این تقارن و توازن را با قرار دادن یک کوسن اضافی از بین ببرید؟ آیا شما هم دوست دارید عناصر مختلف کنار هم آنقدرها هم کامل و بی نقص به نظر نرسند؟ اگر این چنین است شما جزو طرفداران سبک سنتی به شمار می روید اگر چه دوست دارید تغییراتی در این سبک ایجاد کنید. چیدمان کوسن ها به این شیوه نشان می دهد که شما هیچگاه به طور کامل مبادی آداب و تشریفات نیستید اما در عین حال دوست ندارید مطابق آخرین تغییرات و مد پیش بروید و در کل شخصیتی پیشرو ندارید.

استفاده از انواع کوسن با چیدمانی دقیق

اگر دوست دارید از انواع کوسن ها مانند کوسن های مربعی، کوسن های مربعی، کوسن های استوانه ای، کوسن های دایره ای شکل و … کنار هم استفاده کنید و البته تمام این ها رادر حالتی می پسندید که کوچک و ظریف و پر از نقش و نگار باشند. اگر کوسن های بدون تزئین و گلدوزی به شما احساس سردی می دهد و خوشایند شما نیست و کوسن هایی با ظاهر رنگارنگ و شاد را بیشتر دوست دارید و حتماً کوسن ها را با دقت کنار هم قرار می دهید و به چیدمان دقیق آن ها هم اهمیت می دهید، شما فردی احساساتی و رمانتیک هستید و از نوع انتخابشما مشخص است که شما خطوط نرم و منعطف را به سطوح و اشکال محکم با خطوط صاف ترجیح می دهید.

کوسن های کاملاً متقارن و منظم

آیا شما خود را انسانی با نظم و سازمان یافته می دانید؟ آبا عادت دارید همه چیز سر جای خود بگذارید و  در چیدمان کوسن ها هم این قاعده را رعایت می کنید. سما منش و سبکی کلاسیک، سنجیده و حساب شد دارید. این نوع چیدمان متعلق به فردی است که بسیار جزئی نگر، منظم و مرتب است.

منبع : فارست

مطالب مرتبط