دکوراسیون منزل خود را بر اساس ماه تولدتان بچینید

دکوراسیون منزل خود را بر اساس ماه تولدتان بچینید

دکوراسیون منزل خود را بر اساس ماه تولدتان بچینید آیا از محیط های تکراری خسته شده اید؟ آیا خانه تان کسل کننده شده است؟ چقدر خود را دوست دارید؟ با یک طراحی خاص و منحصر به فرد مطابق ماه تولدتان با یک بازنگری و کمی تغییرات هیجان را به وجود آورید پس با ما باشید با یک  دکوراسیون ماه تولد و سبک زندگی جدید…

فروردین (برج حمل) نماد ماه تولد قوچ

افرادی که زاده برج حمل هستند پرقدرت، شاد و پرانرژی اند. دنیای پیرامون خود را وسیع می ‌بینند که این مورد را در تزئینات خانه‌ شان می‌ توانیم ببینیم. افرادی کنجکاو و دنبال ماجراهای عجیب که این شخصیت آنها در چینش خانه ‌شان به چشم می ‌خورد. این افراد عاشق وسایل عتیقه و قدیمی هستند و با این وسایل می ‌توانند خانه‌ شان را به زیبایی تزئین کنند. متولدین ماه فرودین عنصر وجودشان آهن است. استفاده از وسایل فلزی و رنگ‌ های قرمز و گرم باعث نشاط و شادی آنها می‌ شود پس استفاده از این وسایل در خانه آنها خالی از لطف نیست. طبیعتا همه ما هدایا و یادگارهایی می ‌گیریم ولی این هدایا برای متولدین ماه فرودین به ‌طور عجیبی خاص است و به‌ عنوان تزئین خانه‌ شان از این هدایا استفاده می ‌کنند. استفاده از شمع و گیاهان خاردار با روحیه متولدین فروردین سازگاری بسیار دارد و باعث ایجاد انرژی مثبت در آنها می‌ شود.

اردیبهشت (برج ثور) نماد ماه تولد گاو نر

متولدین ماه ثور افرادی خوددار، شکیبا و مهربان هستند. از تغییر دکوراسیون خوششان نمی ‌آید زیرا آنها دلبسته وسایل خود هستند. متولدین ماه اردیبهشت عنصر وجودشان خاک است به همین دلیل در دکوراسیون خانه ‌شان مواد طبیعی همانند وسایل چوبی، سنگی و … زیاد می ‌بینیم. افراد متولد این ماه دوستدار گل رز صورتی هستند که استفاده از این گل در تزئینات خانه به آنها آرامش می ‌دهد. وسایلی با رنگ قهوه ‌ای و خاکی که حس طبیعت را به آنها انتقال می ‌دهد باعث آرامش متولدین ماه اردیبهشت می ‌شود و استفاده از این رنگ‌ ها برای متولدین این ماه خالی از لطف نیست. از دیگر رنگ‌هایی که می‌ توانند استفاده کنند سبز، سفید، صورتی، آبی و زرد هستند که باعث آرامش آنها می‌شوند.

خرداد (برج جوزا) نماد ماه تولد دوپیکر

متولدین ماه خرداد افرادی باذکاوت، هوشیار، بشاش و خوشدل هستند. سمبل ماه تولد آنها دوقلو‌ها است. این نماد نشان از اهل معاشرت بودن آنها می‌دهد و همین امر باعث می ‌شود دوستان زیادی داشته باشند و ضیافت ‌های زیادی برپا کنند. متولدین خرداد علاقه زیادی به هنر دارند و با استفاده از وسایل هنری خاص محیط را برای افراد داخل خانه غیرتکراری می ‌کنند. رنگ محبوب متولدین این ماه زرد، سبز و آبی است که مساعد با روحیه آنها است و استفاده از این رنگ‌ ها در تزئین دکوراسیون خانه ‌شان موجب آرامش آنها می‌ شود. متولدین خرداد بیزار از زندگی یکنواخت و بی هیجان هستند پس باید سعی کنند خانه‌ شان را به مکانی زیبا تبدیل و با ابتکار خاصی تزئین کنند که باعث ایجاد هیجان شود.

تیر(برج سرطان) نماد ماه تولد خرچنگ

متولدین ماه تیر افرادی بردبار، خوددار و دلسوز هستند. متولدین این ماه ذاتاً به رفاه و آسایش و خوب زندگی کردن اهمیت می‌ دهند و همین امر باعث می‌ شود سرآشپزهای حرفه‌ ای شوند. در نتیجه آشپزخانه منزل آنها زیباترین و قشنگ ‌ترین مکانی است که آرامش را به آنها هدیه می کند. پس باید تلاش کنند که فضای آشپزخانه خود را با وسایل دریایی تزئین کنند. متولدین ماه تیر عاشق خانواده و خانه خود هستند، خاطرات برایشان خیلی مهم هستند، گاهی یک قسمت از خانه ‌شان را می ‌توانند به یادگاری‌ ها و عکس‌ ها و خاطرات عزیزانشان اختصاص بدهند. سیاره ماه تولد متولدین تیر، ماه است. رنگ محبوب آنها نقره‌ ای (رنگ تشعشعات ماه)، آبی روشن و سفید است که استفاده از این رنگ ‌ها در تزئین دکوراسیون منزلشان به آنها آرامش می ‌دهد.

مرداد (برج اسد) ­­نماد ­­ماه ­تولد ­­شیر

متولدین برج اسد سخاوتمند، روشنفکر و با محبت هستند. چیدمان خانه آنها شیک و با عظمت و پرشکوه است. آنها خواهان زندگی زیبا هستند. سیاره حاکم بر این ماه خورشید است به همین دلیل آنها علاقه زیادی به مکان‌ های پر از نور و خانه ‌هایی با پنجره های زیاد دارند. استفاده از رنگ ‌های روشن برای دیوارهای خانه و استفاده از رنگ‌ های شاد و گرم برای تزئینات خانه و مبلمان آنها با روحیه ‌شان هماهنگ هست. نماد متولدین ماه مرداد شیر است و همین امر باعث علاقه آنها به حیوانات شده و در تزئین دکوراسیون خانه خود از آن سمبل استفاده می ‌کنند.

شهریور(برج سنبله) نماد ماه تولد فرشته

متولدین ماه شهریور افرادی سختکوش، باهوش و بسیار دقیق هستند. این افراد فریب تجملات را نمی‌ خورند. و از نامرتبی و شلختگی و کثیفی بیزار هستند. به همین دلیل خانه ‌شان همیشه دارای نظم خاصی است و شلوغی‌ های اضافی را حذف می ‌کنند. خانه این افراد باید دارای وسایلی باشد که با نگاه کردن به آنها به آرامش برسند. متولدین ماه شهریور باید از طراحی ‌های شلوغ و پرزرق‌ و برق در تزئین دکوراسیون خانه‌ شان دوری کنند. متولدین شهریور با چند عدد آباژور کم‌ نور و زیبا می ‌توانند آسایش را به خانه‌ شان بیاورند. رنگ‌ های محبوب این ماه سبز، قهوه‌ای، خاکستری، نقره‌ای، بنفش و بژ است که آرامش زیادی به همراه دارند.

دکوراسیون ماه تولد

برای دیدن انواع مبلمان و قیمت آن ها اینجا کلیک کنید.

مهر (برج میزان) نماد ماه تولد ترازو

مهر ماهی ها اجتماعی، معاشرتی و دوستدار زیبایی هستند. آنها از هر چیزی که مشغول و سرگرمشان کند خوششان می آید. پس با توجه به این خصوصیات اخلاقیشان باید کنجی از خانه شان را به خود اختصاص دهند و با تزئینات زیبای آن فضا و با سرگرمی هایی که به آنها علاقه دارند خود را مشغول کنند. مهرماهی ها هر چند در کنار خانواده بسیار خوشحال هستند ولی برای خلوت خود نیز اهمیت زیادی قائلند و به چنین فضایی نیاز دارند. مهر ماهی ها عاشق عتیقه هستند و از تماشای این وسایل لذت می برند پس چه خوب است گوشه ای از خانه خود را به این وسایل اختصاص دهند. این افراد دوستدار رنگ آبی هستند و استفاده از این رنگ در خانه مهر ماهی ها به آنها آرامش می دهد.

دکوراسیون ماه تولد

آبان (برج عقرب) نماد ماه تولد عقرب

آبان ماهی ها افرادی قاطع، پرشور و حرارت و اهل هیجان هستند. این افراد با توجه به نماد ماه تولدشان که عقرب است در خانه شان فضای های دنج و مرموز زیاد می توانند ایجاد کنند و با نورپردازی های زیبا شور و هیجان را به خانه خود بیاورند. اما باید به این نکته توجه کنند که چیدمان خانه را خیلی شلوغ نکنند. با توجه به اینکه متولدین این ماه دوستدار رنگ قرمز تیره و آلبالویی هستند. استفاده از وسایلی با این رنگ و حتی رنگ آمیزی دیوارها با این رنگ می تواند حالشان را خوب کند. آبان ماهی ها افرادی هستند که به عوامل اسرار آمیز و پنهان علاقه زیادی دارند و این خصوصیات آنها باعث می شود وسایلی با بافت مرموز و پیچیده در گوشه گوشه خانه شان ببینیم.

دکوراسیون ماه تولد

آذر (برج قوس) نماد ماه تولد کماندار

آذر ماهی ها افرادی بی غل و غش، مهربان، خوش بین و خونگرم و شاد هستند. خونگرمی و شاد بودن آذر ماهی ها نشان از عنصر وجودشان آتش است. دوست دارند گرما به خانه شان راه پیدا کند. عاشق نور خورشید هستند و تابش نور خورشید به داخل خانه آنها دارای ارزش بسیاری است. آذر ماهی ها سفر را یکی از ارکان مهم زندگیشان قرار می دهند. و همین امر باعث می شود گوشه گوشه خانه شان را با یادگاری هایی از سفرهای خود تزیین کنند. متولدین این ماه به رنگ ارغوانی سیر علاقه بسیار دارند. استفاده از این رنگ آمیزی حال آنها را خوب می کند.آذر ماهی ها دوستدار طبیعت هستند و گوشه ای از فضای خانه خود را به پرورش گل و گیاه اختصاص می دهند.

دکوراسیون ماه تولد

دی (برج جدی) نماد ماه تولد بز

دی ماهی ها معمولا ریاست طلبد آنها بلند پرواز و دور اندیش و با حوصله هستند. مدیرانی مصمم که به همین دلیل خانه آنها را خیلی پر تزئینات و رنگی نمی بینیم. بیشتر تمایل به رنگ های خنثی،تیره و قهوه ای دارند و در رنگ آمیزی خانه آنها از این رنگ ها استفاده می شود. متولدین این ماه علاقه بسیار زیاد به خانه و خانواده دارند پس گوشه ای از خانه شان را باید برای دور همی های خانوادگی در نظر بگیرند. عاشق دکوراسیونی از وسایل عتیقه و آنتیک، چوبی و سنگ های تزئینی هستند و در گوشه گوشه خانه شان این وسایل به چشم می خورد.

دکوراسیون ماه تولد

بهمن (برج دلو) نماد ماه تولد آبگیر

متولدین ماه بهمن افرادی اجتماعی، خونسرد، دارای آرامش و ثابت قدم هستند. بهمن ماهی ها دوست دارند رها باشند از اسارت بیزار هستند به همین دلیل به فضاهای باز و وسیع علاقه زیادی دارند تا بتوانند به راحتی در آن فضا حرکت کنند. متولدین این ماه از وسایلی که دست و پاگیر باشد بیزار هستند. چون آنها باید بتوانند به راحتی در خانه خود حرکت کنند و به همین دلیل از نگهداری وسایل دکوری اضافه درخانه خودداری می کنند. بهمن ماهی ها از تنهایی دوری می کنند پس باید فضایی در خانه خود ایجاد کنند که برای دور همی های دوستانه و خانوادگی مناسب باشد تکمیل کننده این فضا می تواند رنگ های ملایم باشد که حس و حال بهمن ماهی ها را خوب می کند. عاشق رنگ آبی فیروزه ای هستند و استفاده از این رنگ در خانه و دکوراسیون خانه شان خالی از لطف نیست.

اسفند (برج حوت) نماد ماه تولد ماهی

اسفند ماهی ها افرادی خلاق، مبتکر، دارای قدرت تخیل قوی، رئوف و قوی هستند. متولدین اسفند گاهی اوقات دوست دارند در عالم و رویای خود فرو بروند و از همه کناره گیری کنند. پس همین خصوصیات آنها باعث می شود که گوشه ای خلوت و آرام با یک صندلی راحت با کوسن های نرم و زیبا برای خود به وجود آورند تا در خلوت خود فرو روند و خستگی روزانه خود را از تن دور کنند. اسفندی ها عاشق سفر و طبیعت هستند. می توانند با زدن چند ساعت به دیوار به زمان کشورهای دیگر خود را در کشورهایی که دوست دارند تصور کنند.

منبع:خوگر

مطالب مرتبط