لوکس ترین پارچه مبلی های جدید ۲۰۲۰

لوکس ترین پارچه مبلی های جدید ۲۰۲۰

لوکس ترین پارچه مبلی های جدید ۲۰۲۰ مبل و راحتی آن همواره مورد نظر ما بوده است . اما همه ی ما می دانیم که نقش مبل و پارچه مبلی در دکوراسیون منزل ، شرکت و سایر مکان ها پررنگ تر از سایر وسایلی است که ما برای چیدمان دکوراسیون خود به آن نیاز داریم . اما گاهی اوقات مبلهایی که بصورت فابریک از نمایشگاههای مبل برای خانه یا شرکت خود خریداری می کنیم ، شاید از طرح و مدل آن خوشمان بیاید ولی ممکن است از نظر طرح و رنگ پارچه مبل یا سایر موارد مانند جنس پارچه مبل ، سهولت در تمیز کردن و ست نبودن آن با سایر لوازم اتاق مانند رنگ دیوار ، فرش ، پرده یکسان نباشد و شاید لازم باشد آن را تغییر دهیم .

در قرن 21 ، نباید هیچ جای نگرانی برای تنوع پارچه مبلی جدید داشت .

 تنوع رنگ ها ، طرح و جنس پارچه مبلی آنقدر زیاد هست تا نیازهای همه افراد با سلیقه های مختلف را پوشش دهد. نمی‌شود روی مبل سلطنتی پارچه مبلی راحتی با طرح ها و رنگ های مختلف قرار داد . بر همین اساس لازم تا قبل از انتخاب یک پارچه مبلی جدید برای مبل خود ، ابتدا از نظر جنس ، رنگ و متناسب بودن آن با سبک مبل خود آن را بررسی کنید و سپس خریداری کنید . در این بخش سعی داریم تا برای همین مسئله به شما کمک کنیم تا پارچه مبلی خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که قیمت پارچه مبلی ، همواره یکی از برجسته ترین موضوعاتی بوده که خانم های خانه دار به آن توجه می کنند و ابتدا آن را از نظر قیمت می سنجند .

ممکن است یک پارچه مبلی ترک در بازار وجود داشته باشد که طرح ساده ای داشته باشد . ولی به دلیل شرایط ارز و دلار قیمت آن حدودا چند برابر نوع ایرانی آن باشد . پس به همین دلیل است که ممکن است پارچه مبل های ایرانی خریداران زیادی باشد . در ادامه به معرفی چند نوع پارچه مبلی جدید خواهیم پرداخت که متناسب با سبک مبل شما خواهد بود .

 پارچه مبلی جدید راحتی

همیشه نسبت به میزان استفاده تان از مبل باید پارچه مبلی خود را انتخاب کنید . معمولا مبل های راحتی استفاده بیشتری از آن ها می‌شود و همین امر ممکن است پارچه مبلی شما زودتر آسیب ببیند یا قدیمی شود. آیا کودکان که در خانه شما هستند با دست خامه ای روی مبل خواهند رفت یا خیر. معمولا برای مبل هایی که استفاده زیادی از آن میشود از پارچه مبلی لوکس یا گران قیمت استفاده نمی‌شود.

پارچه مبلی جدیدبرای منزل 

 پارچه های مبلی ، به دلیل دارا بودن نقش و طرح های هیجان انگیز دارای یک حس خاصی هستند و همان حس را به فضای خانه شما منتقل می کنند. دارای سبکی سنتی و کلاسیک هستند و همین نیز باعث می‌شود تا با سبک مبل استیل و یا سلطنتی بیشتر پسندیده شوند.

پارچه مبلی جدید ترک

همانطور که در ابتدا گفته شد به دلیل قیمت بالای دلار در ایران، همواره پارچه های مبلی وارداتی از جمله پارچه مبلی ترک ، قیمت بالایی دارند . از طرفی اکثر مردم تا اسم پارچه مبلی ترک را میشوند ، به تصور اینکه حتما جنس خوبی دارد ، آن را انتخاب اولشان قرار می دهند . با این شرایط همچنان می توان گفت که میزان فروش پارچه مبلی ترک از محصولات مشابه داخلی آن بیشتر است .

البته از انصاف هم نگذریم  انواع پارچه مبلی ترک جدید مخمل یا گلدار زیبایی و جذابیت زیادی به دکوراسیون منزل شما خواهند بخشید.

همچنین کشور ما تولیدی برترین پارچه های مبل سلطنتی هست که بیشتر مردم شناخت کافی از برترین پارچه مبل سلطنتی ندارند، تولیدکننده برترین پارچه مبلی برای مبلمان سلطنتی یا استیل هست که خیلی از فروشندگان متاسفانه به دلیل عدم شناخت صنعت تولیدی پارچه مبلی در بین افراد، این نوع از پارچه را به عنوان پارچه ترک به مشتریان معرفی می کنند.

تولید پارچه مبلی همچنین درجه های مختلفی دارد که حین انتخاب باید دقت کافی را رعایت نمود. همانطور که می دانید کشور ترکیه نیز از بهترین کشورهای صادر کننده پارچه مبلی می باشد که مطلوبیت و طرحهای متفاوت و خاص آن مشتری را راضی می کند.

با توجه به سلیقه شما ، اینکه برای مبل راحتی خود ، پارچه مبلی جدیدی می خواهید که تک گل باشد ، یا تمام گل ، یا مبل سلطنتی دارید که نیاز به یک پارچه مبلی جدید و شیک دارد تا فضای خانه شما بیش از پیش مدرن و دلپسند شود ، هر نوع پارچه مبلی وجود دارد .

فقط کافیست ابتدا سبک مبل خود را در نظر بگیرید و با توجه به رنگ فرش یا طرح پرده خود پارچه مبلی جدیدی برای مبل خود از گالری انتخاب کنید .

منبع:گالری ونوس

مطالب مرتبط