8 ایده فوق العاده برای انتخاب رنگ پارچه مبل راحتی

8 ایده فوق العاده برای انتخاب رنگ پارچه مبل راحتی

8 ایده فوق العاده برای انتخاب رنگ پارچه مبل راحتی آیا شما قصد خرید مبلمان راحتی جدید را دارید؟ آیا دوست دارید مبلمان شیک و در عین حال متفاوت داشته باشید؟ برای ایجاد تعادل رنگی در محیط منزل چه اقداماتی انجام داده اید؟ چه سبک دکوراسیون داخلی را می پسندید؟ وقتی به قسمت جذاب طراحی دکوراسیون داخلی منزل می رسیم انتخاب رنگ های مناسب اهمیت ویژه ای دارد. شاید اصطلاحاتی مانند ترکیب رنگبندی، تعادل رنگی، ایجاد تضاد رنگ بین اجراء دکوراسیون داخلی به گوش شما آشنا باشد.

تعادل رنگی در دکوراسیون داخلی

امروز این موضوع برای همه افراد به یک چالش مهم تبدیل شده است. انتخاب رنگ پارچه مبل راحتی شما در عین زیبایی و طراوت بخشیدن به فضا باید آرامش بخش باشد و آسایش شما را تامین کند.

اگر در تلاش برای یافتن تعادل رنگی مناسب هستید، این 8 ایده فوق العاده برای انتخاب رنگ پارچه مبل راحتی، شما را در جهت درست برای به دست آوردن تعادل مناسب بین رنگها در اتاق نشیمن راهنمایی می کنند.

پارچه مبلی با رنگ های خنثی

رنگ های خنثی در هر زمینه ای کاربرد و طرفداران زیادی دارد و در عرصه تولید مبلمان نیز موفق بوده است. علت این استقبال فوق العاده این است که پارچه مبلی با رنگ های خنثی نظیر رنگ های کرم، بژ، طیف خاکستری، شیری، نسکافه ای و قهوه ای به سادگی با سایر رنگ ها ست می شود، خیلی زود کهنه نمی‌شوند، از چشم شما نخواهند افتاد و در انتخاب لوازم جانبی آزادی زیادی به شما می دهد. پس با اطمینان می توانید با سایر عناصر اصلی دکوراسیون منزلتان از جمله فرش ، لوستر اتاق و رنگ دیوار ست کنید.

پارچه مبلی با رنگ های خنثی همواره جزء ترند ها هستند . این پالت رنگی بسیار متنوع است و پیش بینی می شود از رنگ های پرمصرف و فوق العاده محبوب برای پارچه مبلی های جدید 2020 باشند.

اگر کاملاً مطمئن نیستید که در فضای زندگی خود از رنگهای تند یا پر زرق و برق استفاده کنید، می توانید با انتخاب یک تم از رنگ های خنثی با سفید، محیطی آرامش بخش را ایجاد کنید.

رنگ های خنثی برای سبک دکوراسیون مینیمال عالی هستند که بسیار پرطرافدار و همیشه دوست داشتنی خواهند بود و همچنین برای خانه های مدرن با فضای آزاد و سقف های بزرگ ایده آل هستند.

نکته کوچک برای دیزاین بهتر: استفاده از وسایل چوبی تیره و سطوح فلزی با رنگ های تیره برای لوازم جانبی بهترین انتخاب برای ایجاد کنتراست می باشد.

طراحان پیشنهاد می کنند این رنگ را در فضاهای بزرگ همراه با رنگ های فیروزه ای، قرمز یا نارنجی استفاده کنیم و به این صورت نقش مبل با رنگ خنثی احیا می شود و  باعث جذابیت بیشتر فضا خواهد شد.

پارچه مبلی رنگ سبز

مشابه رنگهای خنثی، مبلمان سبز می توانند فضایی آرام بخش ایجاد کنند، به اتاق نشیمن شما جلوه ای طبیعی دهد. و اگر شما نمی خواهید خانه شما مانند گلخانه به نظر برسد، می توانید به راحتی با یک مبل سبز پر رنگ و اکسسوریهای با رنگ های خنثی شدت آن را تنظیم کنید.

پارچه مبلی رنگ قهوه ای

قهوه ای محبوب ترین رنگ برای مبل چرمی است. پالت رنگ قهوه ای از برنزه های سبک گرفته تا شکلاتی تیره، این طیف را شامل می شود.

در هر صورت قهوه ای رنگ مناسب برای رنگ پارچه مبلمان کلاسیک، چسترفیلد یا رنگ پارچه مبل مدرن و امروزی است. قهوه ای برای مبل های پارچه ای نیز یک انتخاب برنده است.

در هر دو نوع پارچه ای و چرمی می توان با رنگهای پرنگ مانند قرمز، بنفش و طلایی ست کرد.

پارچه مبلی رنگ صورتی و بنفش

شاد و برجسته اما فوق العاده مرسوم و مد روز!

پارچه مبلی رنگ شاد نظیر رنگ های صورتی و بنفش یک انتخاب جسورانه برای زمانی است که از رنگ های خنثی خسته شده اید. ساده ترین راه برای ایجاد یک محیط شیک با پارچه مبلی رنگ پر زررق و برق این است که تمام بقیه دکوراسیون خود را از رنگ های خنثی استفاده کنید.

پارچه مبلی رنگ طلایی لاکچری

پارچه های مبلی لاکچری نظیر طلایی، زرد ، زعفرانی یا خردلی زیبایی خاص را به خانه شما می بخشد.

این رنگ یک انتخاب تند و جسورانه است اما وقتی آن را به صورت صحیح و با رنگ های تیره مانند دیواری به رنگ آبی تیره یا کوسن های سیاه برجسته می کنید، جلوه ای شیک و خیره کننده به دکوراسیون منزل شما می بخشد.

پارچه مبلی رنگ قرمز مجلل

قرمز درخشان یک رنگ گرم، غنی و سنتی است که هم از جنس پارچه و هم برای مبل چرمی است. زرشکی برای رنگ پارچه مبلی راحتی مخمل سنتی یا چرم آنتیک بسیار مشهور است و برای افراد سنتی مورد پسند است.

قرمزهای درخشان تر و روشن تر انتخابی عالی برای فضاهای زندگی مدرن است.

پارچه مبلی رنگ آبی

آبی سایر رنگ ها را تعریف می کند، بنابراین می توانید به راحتی در هر فضای زندگی ادغام شود بعبارتی آبی همه کاره است.

سایه های روشن تر آبی مانند یک خنثی عمل میکند و با سایر رنگهای پررنگ تر قابل ست کردن می باشد.

به همان اندازه پارچه مبلی رنگ آبی با رنگهای طبیعی کمرنگ بسیار خوب پیش می رود اما مراقب باشید بیش از حد احساس سرما ایجاد نکنید.

پارچه مبلی رنگ مشکی

مشکی می تواند یک انتخاب بسیار شیک برای هر دو مبل مدرن چرمی و پارچه ای باشد. این را می توان بسیار زیبا با نقره ای و خاکستری و همچنین رنگ های تند در تضاد قرار داد.

بهتر است این در رنگ پارچه هایی مانند پارچه مبلی شانل و  پارچه مبلی مخمل استفاده شود که پرز و یا حالت پارچه باعث ایجاد اثر تنشی شود و نه صرفا یک رنگ مات سیاه.

پارچه مبلی رنگ خاکستری

رنگهای خاکستری و طوسی در سالهای اخیر بسیار پر طرفدار شده اند.

رنگ های خاکستری همچنین یک پس زمینه خنثی را ایجاد می کنند، بنابراین با جفت شدن رنگ های تیز مانند زرد، سبز و فیروزه بسیار خوب و شیک می شوند

به طور کلی، ما پیشنهاد می کنیم یک مبل خاکستری تیره را با رنگ های روشن تر ست کنید تا جلوی فضای تاریک اتاق گرفته شود.

خاکستری بهترین انتخاب رنگ پارچه مبلمان کلاسیک است که یک محیط آرامش بخش و در عین حال با ظرافت  و شیک ایجاد می کند.

نتیجه

انتخاب بهترین رنگ پارچه مبل راحتی مناسب می تواند هم یک چالش ویژه و هم امری جذاب باشد.ممکن است شما به دنبال

یک پارچه مبلی رنگ خنثی مطابق با رنگ دیوارهای منزل خود باشید یا شاید پارچه های مبلی کلاسیک لاکچری مناسب دکوراسیون

شما باشد و شاید دوست دارید جسورانه باشید و رنگ های پر زرق و برق و پارچه مبلی رنگ شاد را انتخاب کنید.

منبع:گالری ونوس

مطالب مرتبط