این 5 نکته را برای دکوراسیون منزلتان انجام ندهید!

این 5 نکته را برای دکوراسیون منزلتان انجام ندهید!

این 5 نکته را برای دکوراسیون منزلتان انجام ندهید!

این 5 نکته را برای دکوراسیون منزلتان انجام ندهید!برای داشتن یک دکوراسیون شیک و زیبا همیشه که نباید کارهای خاصی انجام داد. گاهی نیاز است که بعضی از کارها را انجام ندهیم! این پنج نکته ای که در این مقاله به شما گفته می شود، نکات منفی هستند که باعث می شوند تا آشفتگی در دکوراسیون منطل شما به چشم بیاید.

این نکات عبارتند از:

  • در یک رویه زیاده روی نکنید.

داشتن تعادل در دکوراسیون داخلی نقش بسیاری دارد. شما نباید در چیزهایی که دوستشان دارید زیاده روی کنید. به عنوان مثال اگر از طرح های راه راه خوشتان می آید، فقط باید در یک الی دو مورد از لوازم منزل از این طرح استفاده کنید. با این کار می توانید طرح راه راه را بصورتی خاص جلوه دهید. در غیر اینصورت چشم بیننده از آن طرح خشته می شود. هیچ وقت از یک طرح برای کل خانه استفاده نکنید.

  • همه جا را یک شکل نکنید.

هر قسمتی از منزل باید جایگاه خاص خود را داشته باشد. بنابراین نباید تمام فضاهای مختلف را یک شکل کرد. برای مثال اگر شما از یک رنگ خاص خوشتان می آید نباید تم تمام اتاق ها به یک رنگ باشد. شما می توانید برای هر اتاق از یک تم رنگی خاص استفاده کنید.

  • استفاده نکردن از قاب های نامتقارن

تفاوتی ندارد که در قاب شما چه نوع عکسی وجود دارد مهم این است که قاب های شما باید به صورت مستقل از هم یا به صورت یک مجموعه در کنار هم قرار گیرند .
وقتی میخواهید دو قاب را روی دیوار در کنار هم قرار دهید آن ها را یا به صورت موازی در کنار هم یا عمودی روی هم قرار دهید. به صورد استاندارد فاصله قاب ها باید بین 5 الی 15 سانتی متر باشد.

  • اعتدال رنگ ها

بسیاری از افراد علاقه ای به استفاده از رنگ های خاص را نشان نمی دهند. این اتفاق باعث می شود تا خانه ی شما از زیبایی های بصری کمتری برخوردار شود. برای اینکه خانه تان را گرم تر کنید حتما نباید از رنگ های جیغ و تیره همچون قرمز و زرو قهوه ای و… استفاده کنید. شما می توانید از رنگ های دیگری مانند کرم، خاکستری، زرد، آبی کمرنگ استفاده کنید. این رنگ ها می توانند دکوراسیون خانه ی شما را گرم تر و جذاب تر کنند.

  • هویت منزل شما

خانه ی هرکس نشان دهنده ی شخصیت آن فرد می باشد. شما می توانید از عکس های خانوادگی و نقاشی های کودکانتان مانند یک آثار هنری استفاده کرده و از دیوارهای منزلتان بیاویزید. پذیرایی شما محل خوبی برای این کار است.

در این مقاله تلاش کردیم تا با چند نکته ی آموزنده به شما بگوییم تا بهتر است از چه کارهایی در منزلتان اجتناب کنید. همانطور که معلوم است نکته ی اصلی این مقاله این است که فقط از افراط و تفریط در هر بخش از دکوراسیون باید کاسته شود و نباید نسبت به انجام کارها هراس داشته باشیم.

مطالب مرتبط