چند ایده برای چیدمان مبل و نهارخوری در کنارهم – بخش اول

چند ایده برای چیدمان مبل و نهارخوری در کنارهم – بخش اول

چند ایده برای چیدمان مبل و نهارخوری در کنارهم

چند ایده برای چیدمان مبل و نهارخوری در کنارهمبرای چیدمان مبل و نهارخوری در کنارهم ایده های بسیار زیادی وجود دارد که این ها همگی وابسته به ذوق و سلیقه ی شما هستند. شما به راحتی می توانید انواع مختلفی از این دو محصول را به خوبی در کنارهم ترکیب کرده و یک چیدمان خاص را ایجاد نمایید. با ما همراه باشید تا با چند ایده آشنا شوید.

سرویس های مبلمان متنوعی در بازار موجود هستند که در اندازه های مختلفی وجود دارند. بیشترین نوع این مبل ها 7نفره و 9نفره می باشد. همچنین میز های نهارخوری بسته به فضای شما در ابعاد مختلفی وجود دارند. میز نهارخوری های 4، 6، 8 و 12 نفره در بازار یافت می شوند. اگر شما از فضای زیادی بهره میبرید بی شک بهترین گزینه استفاده از مبل 9 نفره و میزنهارخوری 12 نفره می باشد. در غیر این صورت باید از مبل و نهارخوری با تعداد کمتری استفاده کرد.

مبل راحتی گرد و میز نهارخوری

برای داشتن یک چیدمان شیک و امروزی به شما پیشنهاد میکنم که از مبلمان گرد استفاده کنید. برای اینکار از یک فرش گرد کمک بگیرید و مبلمان خود را به صورت نیم دایره دور آن بچینید و سرویس میز نهارخوری را نیز در بخش روبه رویی آن قرار دهید. البته برای داشتن دو فضای متفاوت می توان این کار را برعکس انجام داد. یعنی میز نهارخوری پشت سرویس مبلمان قرار بگیرد.

مبل ال و میز نهارخوری

مبلمان ال به خاطر طراحی خاصی که دارد می تواند در گوشه ای ترین نقطه ی منزل باشد. البته برای جدا سازی در سالن های بزرگ نیز می توان آن را در وسط سالن قرار داد.شما با استفاده از یک میز نهارخوری بزرگ و یک لوستر زیبا و مبلمان ال مدرن و یا کلاسیک می توانید یک ترکیب بی نقص را ایجاد نمایید. البته این چیدمان فضای زیادی برای ایده های دکوری دارد.

مبل مربعی و میز نهارخوری

شما می توانید از ترکیب مبل مربعی و نهارخوری 8نفره و دو فرش مربعی استفاده کنید که می تواند دو قسمت مجزا را در سالن شما به نمایش بگذارد. در صورت نیاز می‌توانید از صندلی‌های مهمان مبل‌های راحتی 9 نفره برای سرویس نهار خوری خود استفاده کنید. همچنین اگر مهمان سالخورده دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از کمک گرفتن از میز عسلی غذای او را بر روی مبل‌های راحتی سرو کنید. توجه کنید که برای داشتن مبلمان مربعی یا مستطیلی شکل می‌توانید برای مثال دو مبل سه یا دو نفره همراه با دو مبل تکی خریداری کرده و آن‌ها را روبروی هم قرار دهید.

میز نهارخوری گرد و مبل گرد

یکی از راه های داشتن دکوراسیون متفاوت استفاده از میزهای نهارخوری گرد است. برای اینکار با استفاده از یک فرش گرد در قسمت بالای اتاق می توانید از سرویس مبل راحتی گرد خود استفاده نمایید. اینکار به شما یک دکوراسیون متفاوت را می دهد. با لوستر های بزرگ در بالای نهارخوری و مبل می توانید ترکیب خود را تکمیل کنید. البته استفاده از فرش های مربعی بزرگ نیز می تواند در زمان چیدمان مورد استفاده قرار بگیرد.

چیدمان مبل و میز نهارخوری به شکل ال

اگر سالن منزل شما نیز به شکل ال طراحی شده است. می توانید با کمک این معماری زیبا یک دکوراسیون ناب را تجربه کنید. برای این منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم آن قسمت از اتاق که به در ورودی نزدیک‌تر است برای سرویس نهارخوری مورد استفاده قرار گرفته شده و در قسمت انتهایی که در اصل رفت آمد در آن کمتر است از سرویس مبلمان استفاده کنید. استفاده از کتابخانه نیز در انتهای سالن پذیرایی نیز ایده ی جالبی است.

مطالب مرتبط