چند ایده برای چیدمان مبل و نهارخوری در کنارهم – بخش دوم

چند ایده برای چیدمان مبل و نهارخوری در کنارهم – بخش دوم

چند ایده برای چیدمان مبل و نهارخوری در کنارهم

چند ایده برای چیدمان مبل و نهارخوری در کنارهمچیدمان مبل و نهارخوری در فضای نشیمن

اگر شما در نشیمن خود از میز نهارخوری استفاده می کنید به شما پیشنهاد میکنم از میز نهارخوری در نزدیک ترین فضا به آشپزخانه استفاده نمایید. اگر شما فضای کافی برای استفاده از میز نهارخوری را ندارید می توانید با استفاده از صندلی های بلند در مجاورت اپن بهره ببرید. می‌توانید برای آسایش بیشتر اعضای خانواده مبل‌ها را رو به تلویزیون و پشت به میز نهار خوری قرار بدهید. در مدل دیگر شما به راحتی می‌توانید مبل‌ها را به صورت نصفه رو به میز نهارخوری بچینید تا امکان گفتگو با اعضای خانواده در زمان چیدمان میز برای شما کار دشواری نباشد. همه این موارد بسته به معماری دکوراسیون داخلی منزل شما تغییر می‌کند.

استفاده از مبل ال و میز نهارخوری گرد

شما می توانید با استفاده از اشکال متفاوت مبل و میز نهارخوری دکوراسیون های خاص و فوق العاده ای را تجربه کنید. مبل ال و سرویس نهارخوری گرد زیبایی منحصر بفردی را به خانه ی شما منتقل می کنند. شما اگر در دسته افراد ساده زیست هستید توصیه می‌شود زیاد با لوازم دکوری محیط را شلوغ نکرده و راه را برای رفت و آمد در فضا محدود نکنید. حال اگر به چیدمان شلوغ علاقه مند هستید توصیه ما به شما رعایت کرد اصول فنگ شویی است که منبع انرژی محدود و بسته نشود.

شما می توانید در زمان خرید مبلمان و میز نهارخوری از رنگ های ضد استفاده نمایید. البته یکی از مزایای خرید مبل و میز نهارخوری ست استفاده از صندلی های آن در هنگام حضور مهمانهاست. استفاده از مبل و میز نهارخوری ست می تواند هارمونی را در فضا به خوبی برای شما ایجاد نماید. حال اگر تمایلی به ست بودن دو سرویس در کنار یک دیگر ندارید پیشنهاد دیگر ما شباهت رنگی دو سرویس است. به عنوان مثال اگر سرویس نهار خوری شما زرد است، ترجیحاً مبل شما سفید با کوسن‌های زرد باشد تا در نگاه اول زیاد تفاوت فاحشی در چیدمان مشاهده نشود.

 چیدمان مبل و نهارخوری با فضاسازی متفاوت

برای داشتن فضای مطلوب در زمان چیدمان می توانید مبل راحتی را جلوی تلویزیون قرار داده و بدون بستن فضا از سرویس نهارخوری در کنار دیوار استفاده کنید. روش دیگر چیدمان این است که شما مبل را روبروی میز و سرویس نهار خوری قرار دهید. راه کار سوم ما برای چیدمان پشت به پشت هم چیدن مبلمان و سرویس نهار خوری است. ایده های بسیاری در این راستا وجود دارد که همه به سبک معماری و فضای اتاق شما دارد.

توصیه برای چیدمان مبل و نهارخوری

یکی از اصلی ترین پیشنهادات چیدمان این دو سرویس در کنار یکدیگر جایگذاری صحیح آن ها در فضا است. در ابتدا توصیه می شود سرویس نهار خوری در جایی قرار داده شود که نزدیک ترین مکان به در ورودی باشد. به عنوان مثال چیدمان سرویس نهار خوری در بالای اتاق سبب می‌شود شما برای چیدن میز مدام از وسط اتاق در رفت و آمد باشد. پیشنهاد دیگر برای چیدمان این است در صورت تمایل از یک پارتیشن برای جدا سازی استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند در زمان چیدمان میز زیاد مزاحم مهمان‌ها نباشید و با کشیدن پارتیشن و قرار دادن آن در وسط اتاق می‌توانید پس از چیدن میز و اتمام کار آن را جمع کرده و مهمان‌های خود را به سر میز دعوت کنید.

چیدمان مبل و نهارخوری

چیدمان مبل و میز نهار خوری بسته به نیاز افراد متفاوت است. برخی از افراد به دلیل اینکه تعداد افراد بیشتری را برای صف غذا به منزل خود دعوت می‌کنند به میزهای نهارخوری بزرگتری نیاز دارند. به همین دلیل فضای بیشتری از اتاق را به میز نهار خوری اختصاص می دهند و متقابلاً فضای کمتری را به مبل راحتی در محیط اختصاص می دهند. برخی دیگر از خانواده‌ها به دلیل اینکه مهمانی‌های شب نشینی آن‌ها زیاد است نیاز به مبل راحتی با تعداد صندلی‌های بیشتری را ترجیح می‌دهند به همین منظور از نهار خوری‌های کوچک تنها برای مصارف شخصی خود بهره ببرند. از سوی دیگر بیشتر چیدمان‌های مبل راحتی و میز نهار خوری به سلیقه افراد بستگی دارد. هر کسی بسته به سلیقه و نیاز خود این دکورسیون را به انجام می رساند.

امیدواریم با کمک این مقاله بتوانید بهترین چیدمان را برای منزل خود پیدا کرده و ایجاد نمایید.

مطالب مرتبط