دکوراسیون پذیرایی با رنگ یاسی

دکوراسیون پذیرایی با رنگ یاسی

دکوراسیون با رنگ یاسی

دکوراسیون پذیرایی با رنگ یاسی

همه این موارد به نحوه‌ی استفاده از رنگ‌ها و تأثیرات روانشناختی و همچنین اثرات فرهنگی رنگ بستگی دارد. به همین دلیل است که درک تأثیرات روانشناختی که رنگ ممکن است روی یک فرد معمولی و همچنین اصول تئوری رنگ و معانی رنگ داشته باشد، مهم است.

برای رسیدن به دکوراسیونی زیبا شما باید بتوانید بین رنگ‌های مورد استفاده در دکوراسیون پذیرایی خود تعادل بصری ایجاد کنید.

رنگ بنفش یکی از سه رنگ ثانویه ای است که از ترکیب دو رنگ اصلی قرمز و آبی به دست می‌آید. یاسی یکی از طیف‌های مختلف رنگ بنفش به حساب می‌آید. رنگ یاسی نماد عشق و آرامش است. با استفاده از رنگ یاسی در دکوراسیون پذیرایی خود حسی از عشق و آرامش را به اعضای خانه ببخشید.

تاثیرات رنگ یاسی و بنفش بر بدن و روان

در روانشناسی رنگ، بنفش یک رنگ سلطنتی است. این رنگ به شما احساس خلاقیت می دهد. معنی رنگ بنفش به قدرت، اشراف، تجمل، خرد و معنویت متصل است. اما از استفاده بیش از حد ازاین رنگ در کوراسیون پذیرایی خود خودداری کنید زیرا باعث ایجاد نوعی احساس ناامیدی می شود. همیشه به یاد داشته باشید که ایجاد نوعی تعادل در هارمونی وو ریتم در دکوراسیون منزل خود از مهم‌ترین نکاتی است که باید رعایت کنید.

رنگ بنفش به ویژه سایه‌های روشن تر آن مانند رنگ یاسی، باعث آرامش روحی و روانی افراد شده و اعتماد به نفس و عزت نفس را در آن‌ها افزایش می دهد.

برای آشنایی با انواع کاغذ های دیواری برای پذیرایی به مقاله کاغذ دیواری پذیرایی بروید.ترکیب‌های رنگی مناسب با رنگ یاسی در دکوراسیون پذیرایی

رنگ‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با رنگ یاسی در دکوراسیون ترکیب کنید. تعدادی از آن‌ها شامل:

  • سفید
  • صورتی
  • بنفش
  • آبی
  • لیمویی

انتخاب ترکیب رنگ دکوراسیون پذیرایی خود را با دقت و با توجه به سبک دکوراسیون خود انجام دهید.

مطالب مرتبط