مبلمان استیل و راهنمای چیدمان آن – بخش اول

مبلمان استیل و راهنمای چیدمان آن – بخش اول

مبلمان استیل و راهنمای چیدمان آن – بخش اول

مبلمان استیل و راهنمای چیدمان آن - بخش اول

مبلمان استیل و راهنمای چیدمان آن

یکی از مهم ترین وسایلی که برای زیباسازی منزل ها استفاده می شود مبلمان است. با ما در مبلمان استیل و راهنمای چیدمان آن همراه باشید.

مبل ها از اجزای اصلی در تعیین زیبایی و نوع دکوراسیون هر خانه هستند. مبلمان استیل و راهنمای چیدمان آن چندان هم دشوار نیست. با وجود تنوع بسیار بالای مبل ها انتخاب برای افراد مشکل می شود. اما مبلمان سلطنتی یا همان استیل یکی از انواع مبل های مورد علاقه میان مردم است. این مبل ها برای دکوراسیون سالن های پذیرایی هستند. مبل های استیل از انواع مدل مبلمان پرطرفدار و محبوب در بازار می باشند. این مدل از مبلمان مناسب افرادی است که علاقه مند به دکوراسیون با سبک های کلاسیک هستند.

ظاهر و نوع طراحی مبل های استیل :

مبل های استیل با داشتن کنده کاری ها ، تاج های طرحدار و پایه های دارای نقش و نگار به نوعی دکوراسیون محیط خانه را از سادگی به سمت مجلل بودن می برند. دیگر وسایل های لوکس و مجلل خانه قطعا در کنار مبلمان استیل مورد توجه بیشتری قرار می گیرند. این مبلمان بیشتر جنبه دکوراتیو دارند. و چون در منزل کمتر مورد استفاده قرار می گیرند ، فاکتور راحتی در آن ها از درجه بالای اهمیت برخوردار نیست.

ظاهر و نوع طراحی تمامی مبل های سلطنتی به گونه ای است که می توان فقط با یک دست از آن ها کل دکوراسیون خانه را متحول کرد. کاربرد اصلی مبلمان سلطنتی در سالن پذیرایی و اغلب برای مراسم های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

مبل های استیل مناسب چه فضاهایی هستند ؟ 

مبل های استیل را می توان در هر خانه ای استفاده کرد. مبلمان استیل و راهنمای چیدمان آن به شما کمک می کند تا چیدمانی اصولی داشته باشید. ممکن است استفاده از اینگونه مبل ها از نظر ظاهری در خانه هایی بزرگتر با طراحی داخلی مجلل بیشتر به چشم بیاید. اما به طور معمول می توان مدل های متنوع مبل استیل را در هر خانه ای استفاده کرد. همچنین چیدمان و نحوه استفاده از مبل های استیل در خانه هایی با معماری داخلی ساده از موضوعات به شدت مهم است.

چیدمان این مبل ها در فضای سالن پذیرایی باعث می شود در یک چشم بهم زدن تمام فضای سالن شما تغییر کرده و خانه ای زیبا و مجلل به شما تقدیم شود.

نحوه قرار گیری مبل های استیل :

در نحوه قرار گرفتن این نوع از مبلمان باید دقت بسیاری داشت. زیرا هر چقدر هم که رنگ و طرح مبل شما زیبا باشد اما اگر به درستی دیزاین نشود نه تنها زیبایی خود را از دست داده بلکه فضا را ناهماهنگ خواهد کرد. پس هنگام طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی با مبل استیل باید حساسیت های لازم به خرج داده شود.

ست کردن مبل های استیل با دیگر وسایل :

ست کردن رنگ پارچه مبلمان استیل با دیگر وسایل در دکوراسیون سالن پذیرایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل بهتر است رنگ و طرح پارچه را به گونه ای انتخاب کنید که در دکوراسیون پذیرایی هارمونی رنگ ها ایجاد شود. در مقاله مبلمان استیل و راهنمای چیدمان آن پیشنهاد می شود از رنگ های مکمل و یا متضاد طبق رنگ بندی دیگر وسایل خانه استفاده کنید.

مطالب مرتبط