چیدمان مبل ال

مبل ها قسمت مهمی از اتاق نشیمن به حساب می آیند. چرا که محیط مناسبی برای استراحت، تماشای تلوزیون و حتی دکوراسیون و تزئین به وجود می آورند. یکی از مهم ترین مسائل درطراحی داخلی، چیدمان مبل می باشد؛ که همیشه توسط طراحان داخلی مورد توجه قرار گرفته است. در این بین چیدمان مبل ال میتواند ظاهری بسیار زیبا به محیط شما ببخشد و فضای دل پذیری را ایجاد نمایند. یکی از دلایل محبوبیت مبل های ال این است که در هر محیط بزرگ و کوچکی به راحتی میتوان از آنها استفاده نمود و فضای انعطاف پذیری را به وجود آورد. در ادامه در این مطلب از آستیاژ همراه ما باشید تا در رابطه با چیدمان مبل ال گفتگو نماییم.

تقسیم فضا با مبل ال

اگر شما محیط کوچکی دارید و تمایل دارید یک خط نامرئی میان محیط غذا خوری و اتاق نشیمن ایجاد کنید. در این صورت با مبل ال به راحتی میتوانید این ایده را اجرا نمایید بدون آنکه نیازی به دیوار باشد. برای جذاب نمودن این ایده با قرار دادن یک میز کناری در پشت مبل کار را تمام کنید. شما میتوانید کتاب، عکس های خانوادگی، گلدان و… را بر روی این میز قرار دهید.

تقسیم فضا با مبل ال

چیدمان مبل ال در کنج

یک شیوه بسیار رایچ در نحوه چیدمان این مبل که به احتمال بسیار آن را دیده اید قرار دادن این مبل در کنج دیوار می باشد. اگر شما فضای کوچکی دارید و یا تمایل دارید یک فضای دنج ایجاد نمایید این نوع از کنار هم قرار دادن مبل ال برای شما مناسب ترین گزینه خواهد بود. مهم ترین مزیت این نوع چیدمان استفاده بهینه از فضای کنج می باشد.

نحوه کنار هم قرار دادن  مبل ال در نشیمن کوچک

اگر شما محیط کوچکی دارید در این صورت ما به شما توصیه می کنیم که مبل ال را در زیر پنچره قرار دهید. همچنین بهتر است در چنین فضا های از مدل های پایه دار این مبل استفاده نمایید.

نحوه چیدمان مبل ال در نشیمن کوچک

نکته

اگر شما مبل ال را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کرده اید در این صورت تنها کاری که بایستی انجام دهید چیدمان درست، انتخاب درست میز عسلی، کوسن، تابلو و…. می باشد؛ تا ترکیب درستی در دیزاین منزل خود بکار ببرید و جلوه ای زیبای ایجاد نمایید.

مطالب مرتبط