کاربرد حصیر در دکوراسیون

شاید در نگاه اول تعجب کنید ولیکن شما با بکارگیری حصیر میتوانید ایده های جذاب برای منزل خود خلق کنید‌. فقط کافی است سری به فضای مجازی بزنید تا محصولات  حصیری متنوعی را مشاهده نمایید. بکارگیری از لوازم حصیری نظیر پرده های حصیری، میز های حصیری، سبد های حصیری، آینه و قاب های حصیری، زیر انداز حصیری و…. میتواند بسیار کاربردی باشد. چنانچه که شما تمایل دارید تغییراتی در دکوراسیون خانه خود ایجاد نمایید و یا به دنبال ایده های ناب هستید. در ادامه تا را تا انتها همراهی کنید چرا که ما تمایل داریم یکی از همین ایده های ناب یعنی کاربرد حصیر در دکوراسیون را مورد بحث قرار دهیم.

کاربرد حصیر در دکوراسیون

انواع لوازم حصیری مورد استفاده در دکوراسیون کدام اند

اگر نگاهی به زمان های قدیم بی اندازید به خوبی میتوانید ردپای از حصیر را مشاهده کنید. امروزه نیز  حصیر به خوبی توانسته است نظرات اشخاص و طراحان داخلی بسیاری را به سمت خود جلب نماید. یکی از بهترین موارد استفاده از حصیر در گلدان ها می باشد. شما میتوانید گلدان های حصیری را در قسمت های از خانه خود قرار دهید. تصور کنید رنگ سبز گیاهان و حصیر ترکیب بسیار جذابی خواهد بود.

سبد های حصیری

سبد های حصیری در بازار در انواع متعدد از رنگ ها به فروش می رسند. که از آن در دکوراسیون منزل برای  نظم دهی و یا دکوری استفاده می شود. از مهم ترین مزیت این محصول میتوان به زیبایی آن در کنار قیمت مناسب اشاره نمود.

سبد های حصیری

پرده های حصیری

از موارد دیگر کاربرد  حصیر در دکوراسیون میتوان به پرده های حصیری اشاره نمود. شما میتواند  پرده های حصیری در بخش های از قبیل نورگیر، حمام، درب ورودی و‌….. بکار ببرید.

 

صندل های حصیری

از نگاه ما صندل های حصیری را میتوان بهترین مورد برای استفاده در دکوراسیون دانست. این محصول به نسبت  دیگر محصولات حصیری بسیار طرفدار داشته و بکار برده میشود. برای مثال شما میتوانید تحت عنوان مواردی از قبیل صندل غذا خوری، صندل های حیاط و… بکار ببرید.

آباژور های حصیری

به احتمال بسیار تا کنون آباژور های حصیری را مشاهده کرده اید و بدون شک به جذابیتی که در مکان مورد استفاده ایجاد می کند واقف هستید. شما میتوانید آباژور های حصیری را در طرح، اندازه و رنگ های مختلف در بازار بیابید‌.

موارد بیان شده تنها برخی از کاربرد حصیر در دکوراسیون می باشد.

 

مطالب مرتبط