با ستون ها مزاحم در خانه چه کنیم؟

حتما در برخی خانه ها؛ ستون هایی را که مرکزیت منزل بویژه اتاق نشیمن را اشغال کرده اند را مشاهده نموده اید یا اینکه خودتان با یکی از آن ها درگیر هستید و نمی توانید تحت هیچ شرایطی از آن رهایی یابید.زیرا این ستون ها قسمت عمده ای از اسکلت ساختمان را به دوش می کشند. اما چه کنیم که از ظاهر ناخوشایند این ستون ها مزاحم و غیر کاربردی در خانه رهایی پیدا کنیم؟ مطمئنا نمی توانیم ستون را حذف کنیم؛ تنها با رنگ لعاب دادن و روح بخشیدن به آن می توانیم تصویری مطلوبی از آن را در کنار چیدمان ایجاد نماییم.

با ستون مزاحم در خانه چه کنیم؟

این ستون ها مزاحم ؛ بدون اینکه هیچ کاربردی داشته باشند، قسمت عمده ای از زیبایی خانه را به یغمای می برند. کافی است با این ستون های همیشگی با عدم قابلیت جابه جایی کمی دوستانه تر رفتار کنیم و با مورد توجه قرار دادن سبک حاکم در طراحی داخلی منزل شروع به تزئین و دیزاین ستون نماییم.

با ستون مزاحم در خانه چه کنیم؟

رنگ آمیزی ستون

توجه کنید که ستون در کدام قسمت منزل قرار دارد. طیف رنگی را به نحوی انتخاب نمایید که با نزدیک ترین دیوارها دارای یک هارمونی منظم باشد. دقت داشته باشید با ایجاد یک تضاد رنگی ناخوشایند، شرایط را حاد تر نکنید.

 پوشش ستون به واسطه ام دی اف

اگر دارای سبک کلاسیک می باشید ام دی اف های منبت کاری شده و اما در سبک های مدرن ام دی اف های ساده به جهت پوشش دادن ستون؛ تصمیمی منحصر بفرد بشمار می آید.

تزئین ستون به واسطه گیاهان

با پوشاندن ستون ها به واسطه گیاهان می توانید روحی زنده و پر از انرژی مثبت به فضا ببخشید. در این ترفند می توانید از گیاهان رونده تر استفاده کنید.

انجام گچ بری روی ستون

تزئین ستون ها به واسطه گچ بری بهترین و قدیمی ترین روش برای زیبا نمودن ستون است. به این شرط که یک طراحی متناسب با طراحی داخلی و رنگ هایی تیره تر نسبت به دیوارها را اجرا کنید.

اجرای نورپردازی بر روی ستون ها

با این کار سقف خانه بلند تر بنظر خواهد رسید و در نتیجه فضای دلبازتری جلوه نمایی خواهد کرد. به همین سبب توصیه می کنیم در زمان تزئین ستون به متراژ فضا نیز توجه نمایید.

اجرای نورپردازی بر روی ستون ها

مطالب مرتبط