چه سبکی لوستر بخریم؟

در حال حاضر با مجلل و مدرن شدن طراحی های داخلی منازل؛ نیاز به وسایل تزئینی و مدرن بیش از گذشته احساس می شود. در میان این وسایل تزئینی، لوستر ها نقش ویژه تری را ایفا می کنند زیرا علاوه بر زیبایی و روح بخشیدن به فضا، با ایجاد نور متناسب اتاق نشیمن شرایط ایده آل تری را به جهت به نمایش گذاشتن نوع چیدمان و به رخ کشیدن زیبایی های آن می گردد. فراموش نکنید مبحث نور به شکلی جدی تری نسبت به سایر فاکتورها در طراحی داخلی مورد بررسی قرار می گیرند. توجه به نوع سبک لوستر در حین خرید اولین موردی است که به جهت یک خرید موفق مورد توجه قرار خواهد گرفت.

چه سبکی لوستر بخریم

در زمان انتخاب مدل و سبک لوستر ۲ مسئله مهم یعنی سبک طراحی داخلی و متراژ فضا مورد توجه قرار خواهند گرفت. برای مثال خانه هایی با متراژ پایین تر پذیرای لوستر های های اسپرت و با نور محدودتر می باشند در صورتی که در فضای های بزرگتر لوسترهای کلاسیک با ابعاد بزرگ تر و نور بیشتر بهتر جلوه نمایی خواهند کرد. البته توجه داشته باشید در انتخاب سبک لوستر، سبک آباژور های موجود در فضا را نیز نادیده نگیرید چرا که تناقض بیش از اندازه میان آباژور و لوستر ها می تواند سبب رقم خوردن تصویری ناخوشایند در نوع چیدمان فضا گردد.

لازم بذکر است که در هنگام خرید به نوع طیف رنگی لوستر نیز دقت کنید چرا که بهتر است لوستر از خانواده طیف رنگی انتخاب شود که با درصد بالایی از رنگ ها دارای هماهنگی می باشد چرا که در غیر اینصورت با هر بار تصمیم به تغییر طراحی داخلی و رنگ غالب در محیط مجبور به تغییر لوستر نیز می شوید که هدر رفت مالی بسیاری را به همراه خواهد داشت.

چه سبکی لوستر بخریم

به چه دلیل لوستر می خریم

توجه کنید برای انتخاب یک لوستر مناسب قبل از هر چیزی نیازمند تعیین هدف می باشید. معین کنید لوستر را با هدف روشنایی بخشیدن فضا یا افزایش جریان زیبایی و جذابیت بخشیدن به محیط خریداری می نمایید؛ یا به هر دو دلیل…. حال با استنباط به پاسخ می توانید یک انتخاب بی نقص از لحاظ سبکی و میزان نور دهی داشته باشید.

مطالب مرتبط