وال هنگ چیست؟

در دنیای امروز زمانی که در باب معماری و یا طراحی داخلی یک خانه صحبت می کنیم همه شرایط به یک قسمت منحصر نخواهد شد و تمامی قسمت ها را از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق خواب و حتی راهرو ها و سرویس های بهداشتی شامل می گردد. البته در اجرای طراحی داخلی هر قسمت طراح تمام سعی خود را بر آن می دارد که در ضمن ایجاد زیبایی در فضا از لحاظ به روز بودن محصولات تمامی ابعاد در نظر قرار خواهند گرفت. این روزها در طراحی سرویس بهداشتی بسیار واژه وال هنگ به گوشمان رسیده است.

 

وال هنگ چیست؟

وال هنگ از لحاظ لغوی به معنای آویزان شدن از دیوار بدون عدم تماس با زمین برای نگه داشتن آن است. که به شکل عمده تر برای تجهیزات و شیرآلاتی کاربرد دارد که به جهت قرار گیری در سرویس بهداشتی استفاده می شوند.

امروزه اغلب افراد تمایل دارند که خرید تجهیزات مورد نیاز را از خانواده وال هنگ ها انجام دهند. چرا که طراحی لوکس تر و امروزی تری را در سرویس های بهداشتی ایجاد خواهد کرد. و مزیت های متعددی را بهمراه خواهد داشت.

مزیت های وال هنگ

مزیت های وال هنگ

  • صرفه جویی در مصرف آب:

شیر های آب و سیفون های به کار رفته در وال هنگ ها از تکنولوژی بهره مند هستند که میزان مصرف آب را تا حدود ۳۰ درصد کاهش می دهند.

  • تمیز کردن وال هنگ ها با سهولت بیشتر:

این تجهیزات را بدون وجود پایه و قسمت های اضافی می توانید به سادگی نظافت کنید. و مانند سرویس های بهداشتی قدیمی درگیر پایه ها یا فلاش تانگ ها نخواهید شد.

  • قابلیت تنظیم ارتفاع:

با نصب تجهیزات در قالب وال هنگ ارتفاع توالت فرنگی، روشویی و … را به صورتی که راحت تر هستید تنظیم نمایید. مزیتی که در سرویس بهداشتی ها معمولی از آن محروم می باشید.

 

 

  • اشغال فضای کمتر:

طبیعت و با یک مشاهده ساده متوجه خواهید شد که تجهیزات تو کار به چه میزان عمده ای نسبت به سرویس بهداشتی های معمولی فضا محدودتری اشغال می کنند.

  • مقاومت بالا:

مقاومت وال هنگ ها وابسته به یک پایه نمی باشد  چرا که تمام دیوار پشتی را برای اتصال با خود دارا هستند. که سبب رقم خوردن یک مقاومت بی نظیر هم خواهد شد.

  • کاهش صدا:

به دلیل قرار داشتن لوله های آب و فلاش تانک در داخل دیوار، سر و صدای مرتبط به عبور آب تا میزان عمده ای کاهش‌و یا قطع خواهد شد.

مطالب مرتبط