ترندهای مبل در سال 2022

با شروع سال نو میلادی با ایده های های زیادی در باب چیدمان یا طراحی داخلی در قالب هر فضایی آشنا شدیم؛ اما بازهم منتظر ایده هایی نو و خاص تر در سال ۲۰۲۲ بودیم. که در ترند های مبلمان با اصل کلی سادگی و راحتی و در عین حال زیبایی رو به رو گشتیم. در واقع انتخاب مبلمان مناسب برای اتاق نشیمن منزل یا دفتر کار و با هر فضای دیگری عملی دشوار به حساب می آید چرا که به عنوان اصلی ترین عنصر طراحی داخلی تمامیت چیدمان فضا را تحت تاثیر قرار می دهد. پس همراه ما باشید تا بفهمیم آنگونه که انتظار میرود ترندهای مبل در سال 2022 می توانند شرایط ایده آل تری را رقم بزنند یا خیر؟

 

 

رنگ محبوب مد مبل  ۲۰۲۲

طیف رنگی آبی، آبی نفتی، سبز و سبز زمردی و البته رنگ های دیگری چون بنفش، زرد خردلی، بورگاندی، صورتی و حتی سبزآبی هم جز رنگ های ترند شده مبل ۲۰۲۲ هستند. به نظر می آید بر اساس مجموعه طیفی رنگی معین شده؛ مبل ۲۰۲۲ مسیر موفقی را پیموده است.

  • سبک مینیمالیست

این سبک قسمت زیادی از ترند را به خود اختصاص داده است تا اینکه در سال ۲۰۲۲ تبدیل به یکی از ترندهای اصلی شد. مبلمان های مینیمال تناسب بسیاری با سبک مینیمال داشته و بر اصل سادگی و استفاده کاربردی از فضا اشاره دارد. به همین سبب می توان گفت زمانی می توانیم که انتخاب موفق از مبل مینیمال داشته باشیم که تمامی ابعاد سادگی را چون عدم روکش، عدم استفاده از کوسن ها و استفاده از رنگ های غالب خنثی و کمرنگ مد نظر قرار بدهیم.

  • مبل های لبه گرد

یکی از جذاب ترین ترند ها تغییر شکل مبلمان ها از حال های تیز به گرد و منحنی می باشد. تمام تلاش در این حیطه در مسیر رهایی از تمام استرس ها و رسیدن به آرامش است. کافیست با فکر آزاد بر روی یک مبلمان منحنی و راحت لم بدهید و لذت ببرید‌.

  • استفاده از فلزات

موادی همچون برنج، طلا، استیل و دیگر فلزات در سال ۲۰۲۲ به ترندی محبوب مبدل گردیدند. که با خطوط نازک و طلائی ظاهر مبل را تا میزان قابل توجهی تغییر می دهند.

رنگ محبوب ترندهای مبل در سال ۲۰۲۲

 

از دیگر ترندهای مبل در سال 2022 می توانیم به موارد دیگری اشاره نماییم:

  • مبلمان ساخته شده از مواد طبیعی
  • حفظ و پایداری محیط زیست
  • پارچه طرح دار در طراحی مبلمان

مطالب مرتبط