راهنمای خرید مبلمان منزل

مبلمان ها مهمترین جزئی هستند که عدم حضورشان در دکوراسیون داخلی هر خانه ای می تواند هر المانی را برای قرار گرفتن در جای مناسب دچار سردرگمی کند. مطمئنا مبلمان ها تنها و بر پایه یک هدف به عنوان مهمترین عضو به طراحی داخلی اتاق نشیمن منزل ما راه پیدا نکرده اند. تکامل زیبایی چیدمان، نشیمن گاه راحت تر نسبت به نشستن بر سطح زمین، پذیرایی مناسب و شایسته تر از میهمان ها؛ همه دلایل محکمی بشمار می آیند تا هر کسی را برای خرید مبلمان ترغیب کنند. اما فقط تصمیم گیری، برای طی کردن یک پروسه خرید موفق کافی نخواهد بود. چرا که در حال خرید یک کالا مهم هستیم که علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای خانه، در سلامتی ستون فقرات شما به جهت دارا بودن یک نشیمن گاه استاندارد و راحت نقش بسزایی دارد. پس دریافت یک راهنمایی جامع برای خرید مبل به شدت حائز اهمیت است.

 

 

راهنمای خرید مبلمان منزل

بدون تعارف بگوییم که با شرایط اقتصادی حال حاضر نمی توانیم هر از گاهی یکبار و یا با گذشت مدت کوتاهی دست به تغییر دکوراسیون با خرید اقلام جدید تر بزنیم. به ویژه مبلمان ها که نسبت به سایرین هزینه بیشتری را در می گیرند. پس نیاز است با توجه به برخی فاکتور های به هنگام خرید محتاط تر پیش برویم.

  • تناسب سایز مبلمان با فضا:

با دیدن یک مبلمان زیبا محو آن نشوید و از یاد نبرید که قرار است با متراژ پذیرایی شما دارای تناسب باشد. این عدم تناسب اولین مشکلی خواهد بود که در کوتاه ترین زمان شما را مجبور به تعویض مبلمان می کند.

 

تناسب سایز مبلمان با فضا:

 

  • راحتی مبلمان:

عدم راحتی و یک نشیمنگاه استاندار و راحت از مهمترین دلایلی بشمار می آید که ظرف مدت کوتاهی شما را به ستوه می آورد و با آزار در ستون فقراتتان مجبور به تعویض آن می گردید.

  • استفاده از متریال با کیفیت:

چوب راش، گردو و سفید بهترین متریال برای ساخت هر نوع و سبکی از مبلمان به حساب می آید که با قرار گرفتن در کنار فوم سرد با مرغوبیت درجه یک، ساختمان بی نقصی را رقم می زنند. توجه داشته باشید که کیفیت پارچه روکش مبلمان گزینه های متعددی چون لکه بری سریع، بافت فشرده به سبب طول عمر بالاتر و نیز دوخت مناسب را شامل می گردد‌.

  • تناسب مدل و رنگ:

مبلمانی را انتخاب کنید که علاوه بر تناسب کلی با طراحی داخلی از لحاظ سبکی، دارای رنگی ملایم و دلنشین باشد. مطمئن باشید مبلمان هایی با شکل و شمایل نامتعارف و طیف رنگی جیغ به سرعت دل شما را خواهد زد.

مطالب مرتبط