نکاتی برای خرید جلومبلی و عسلی – بخش اول

نکاتی برای خرید جلومبلی و عسلی – بخش اول

نکاتی برای خرید جلومبلی و عسلی

نکاتی برای خرید جلومبلی و عسلی - بخش اولبرخی از افراد بر این باور هستند که آراستگی و زیبایی مبل‌ها اهمیت بیشتری نسبت به میز جلو مبلی دارد.
در صورتی که باید بگوییم عکس این قضیه ثابت است؛ زیرا زمانی که بر روی مبل می‌نشینید میز مقابل جلوی چشمان شما بوده و به صورت مداوم به آن توجه دارید. با این اوصاف ضمن اینکه باید به آراستگی و زیبایی مبل‌های خود توجه کنید، باید زیبایی و شکیل بودن میز مقابل را نیز در نظر داشته باشید.

مواردی که برای خرید بهترین میز جلو مبلی عسلی باید بدانید

برای خرید لوکس و لاکچری‌ترین میز جلو مبلی عسلی لازم و ضروری است که به فاکتورهای مهمی توجه داشته باشید. اگر نسبت به این فاکتورها آشنایی ندارید، هیچ‌گونه جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا ما این موارد مهم را برایتان شرح می‌دهیم. این فاکتورها عبارت‌اند از:

⦁ اندازه محیط

پیش از هر چیز بایستی بدانید که چه اندازه محیط دارید و از آن چه مقدار را به جلو مبلی و عسلی می­خواهید قرار دهید. برخی مدل از عسلی­ ها  وجود دارند که در کناره­ها به‌راحتی قرار می­گیرند. که‌ این سبک­ها برای منزل ­های نامرتب یا این که متراژ کم بسیار مطلوب می‌باشند. گهگاه سبک­های گران‌قیمت چشمگیر و وسوسه‌انگیز می‌باشند. البته دقت داشته باشید که چنانچه متناسب با فضای خویش خرید نکنید. نه‌فقط آن جلوه­ای که به دنبالش می‌باشید، به فضای منزل خویش نخواهید آورد، بلکه به‌زودی پشیمان می­گردید. این نکته صرفا برای فضاهای کوچکی که جلو مبلی بزرگ میگیرند صادق نیست، بلکه برای فضاهای بزرگی که مدل­های کوچک و جمع‌وجور را خریداری می­نمایند نیز صراحت دارد.

سفارش می­کنیم پیش از خرید قطعاً فضاهایی که می­خواهید به عسلی و یا این که جلومبلی اختصاص دهید، را اندازه‌گیری کرده و با دانایی خریداری نمائید. بعضی سبک از عسلی ­ها که به‌امروزه مد استو بسیار هم پرطرفدار می‌باشند مدل های تا شو میباشند. شما می­توانید آن­ها را کنار یکدیگر قرار داده و در کناره­ای مخفی فرمایید، و هر فرصت که نیاز به به کار گیری از آن­ها داشتید مورداستفاده قرار دهید. این سبک برای هر فضایی خصوصاً فضاهای معدود کاربردی میباشد.

⦁ توجه به شکل میز عسلی
برای خرید میز جلو مبلی عسلی در درجه اول باید به فرم منزل، مبل‌ها و سپس میز عسلی دقت کنید. چنانچه فضای محیط خانه شما کوچک است، بهتر است که از خرید میز گرد جلو مبلی خودداری کنید؛ زیرا این فرم از میزها خانه شما را کوچک‌تر از آنچه هست نشان می‌دهند و وجه زیبایی در منازل با محیط کوچک ندارد.
اگر مبل‌های شما حالت راحتی شکل داشته و بسیار رسمی نیستند، انواع میز عسلی جلو مبلی بیضی‌شکل برایتان مناسب خواهد بود و از طرفی جلوه ویژه‌ای به منازل شما می‌بخشد‌؛ بنابراین توصیه می‌کنیم توجه به فرم مبل‌ها را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنید‌‌.

⦁ توجه به رنگ میز جلو تختی
رنگ میز جلو مبلی عسلی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و باید همواره در کانون توجهات باشد. به‌عنوان‌مثال انواع میزهای عسلی که رنگ‌های روشن دارند، برای منازل کوچک و محیط‌هایی که ابعاد کوچکی دارند، مناسب بوده و از طرفی میزها با رنگ تیره‌تر برای محیط‌های بسیار بزرگ و جادار مناسب هستند. برای خرید میز جلو مبلی چوبی توجه به رنگ را جدی گرفته و هموار خوش‌رنگ‌ترین و شیک‌ترین میز جلو مبلی کلاسیک را برای منازل خود انتخاب کنید.
لازم به ذکر است که رنگ میز جلو مبلی باید با مبل‌ها و سایر لوازم منزل نیز همخوانی داشته باشد. استفاده از رنگ‌های مکمل با سرویس مبل، پرده‌ها و فرش‌ها می‌تواند زیبایی دکوراسیون منزل شما را دوچندان کرده و بر لوکس و مجلل بودن دکوراسیون منازل شما بیفزایند.

همانطور که اشاره کردیم رنگ از فاکتورهای بسیار مهم بوده و میزی که در تصویر مشاهده می‌کنید از رنگ پلی استر درجه یک به منظور رنگ آمیزی مورد استفاده قرار گرفته است. از طرفی رنگ بلوطی این میز با هر محیطی سازگار است. ابعاد این میز جلو مبلی عسلی۱۰۰*۱۰۰*۴۴ بوده و برای محیط‌های کوچک که در مورد قبل اشاره کردیم نیز مناسب است.

مطالب مرتبط