نکاتی برای خرید جلومبلی و عسلی – بخش دوم

نکاتی برای خرید جلومبلی و عسلی – بخش دوم

نکاتی برای خرید جلومبلی و عسلی

نکاتی برای خرید جلومبلی و عسلی - بخش دوم⦁ ابعاد استاندارد میز جلو مبلی عسلی
امروزه مشاهده می‌کنیم که انواع میز جلو مبلی و عسلی در ابعاد و اندازه‌های مختلف و متفاوت موجود بوده و به فروش می‌رسند، اما ما متناسب با منزل خود باید چگونه میز جلو مبلی را خریداری کنیم؟
در مرحله اول لازم است به این نکته توجه داشته باشید که ارتفاع این قبیل از مبل‌ها باید ۵ سانتی‌متر بلندتر از محل نشستن مبل باشد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که قبل از خرید ارتفاع مبل خود را اندازه گرفته و به هنگام خرید به ارتفاع میز جلو مبلی عسلی نهایت دقت را داشته باشید.
پس از ارتفاع ابعاد و اندازه این قبیل از میزهای جلو مبلی اهمیت بسزایی دارد. استانداردترین اندازه میز جلو مبلی حدود ۴۰ تا ۵۰ سانتیمتر برای ارتفاع است و اندازه ابعاد آن نیز باید با ابعاد سرویس مبل همخوانی داشته باشند. به‌عنوان‌مثال نمی‌توانید میزی بزرگ‌تر از مبل خریداری کنید. از طرفی توصیه می‌کنیم به‌جای خرید چند مدل میز جلو مبلی کوچک یک میز جلو مبلی بزرگ خریداری کنید و برای مبل‌هایی که تک‌نفره و یا دونفره هستند، میز وسط مبل و میز جلو مبلی کوچک‌تر خریداری کنید.

به ابعاد میز عسلی موجود در تصویر با دقت نگاه کنید. ابعاد آن معادل با ۴۸*۴۵*۳۸ سانتی متر بوده و اندازه آن به شدت استاندارد است. برای اطلاع دقیق از ابعاد استاندارد، باید به ابعاد مبل‌ها نیز دقت داشته باشید.

⦁ توجه به جنس میز جلو مبلی عسلی
از دیگر عوامل بسیار مهم که برای خرید میز جلو مبلی عسلی باید آن را در نظر داشته باشید، جنس میز است. امروزه میزهای عسلی باتوجه‌به جنس‌های متفاوت، تنوع بسیار بالایی داشته و می‌توانیم به موارد زیر در این زمینه اشاره کنیم:
⦁ میز جلو مبلی استیل
⦁ میز جلو مبلی چوبی
⦁ میز جلو مبلی شیشه‌ای
⦁ میز جلو مبلی ام دی اف
⦁ میز جلو مبلی سنگی

انتخاب اینکه کدام جنس را برای میز جلو مبلی انتخاب کنید کاملاً سلیقه‌ای بوده و به شخص شما بستگی دارد اما پیشنهاد می‌کنیم که به هنگام خرید به جنس و مدل مبل‌های خود و سایر لوازم موجود در منزل نیز توجه داشته باشید.
به‌عنوان‌مثال طرح و رنگ برخی از مبل‌ها تنها با میز جلو مبلی کلاسیک شیشه‌ای هماهنگ و متناسب بوده و یا با سایر مبل‌های دیگر میز جلو مبلی mdf طرح چوب با رنگ خاص مناسب بوده و باید نهایت دقت را به این فاکتور مهم داشته باشید. ما در ادامه این مقاله برای اینکه بیشتر با انواع و جنس میز جلو مبلی آشنا شوید به بررسی برخی از مهم‌ترین موارد می‌پردازیم.

از آنجایی که میز موجود در تصویر دارای چندین رنگ بوده با هر محیطی سازگار است. این میز دارای ابعاد ۱۲۰*۷۲*۳۰ بوده و از جنس ام دی اف باکیفیت است که به واسطه رنگ پلی استر درجه یک رنگ آمیزی شده است.

⦁ رنگ جلو مبلی و عسلی

علاوه بر اینکه رنگ میزهای پذیرایی مبلمانی که خریداری می­ فرمایید می بایست با مبلمان شما هماهنگی داشته باشد. کیفیت رنگ نیز اهمیت دارد. میز شما بایستی به‌شکل یک دست رنگ گرفته و رنگ آن نیز با کیفیت باشد. در‌حالتی که رنگ پریدگی داشته و یا این که از رنگ خوبی به کار گرفته نشده باشد، از جلوه ظاهری عسلی و میز شما کم شده و آن‌طور که می بایست به دلتان نخواهد نشست.

به‌طور کلی برای خرید جلو مبلی و عسلی موردها زیادی را می بایست در توجه کرد و فقط هزینه ملاکی برای خرید شما نخواهد بود. مواردی که بالا گفته‌شده در کنار ذوق بی­نظیر شما شایسته ترین انتخاب­ ها را برایتان به‌دنبال داشته، و فضای نشیمن شمارا بسیار دل‌نشین خواهد کرد. از یاد بردن کوچک‌ترین نکته کلیه نتایج را دستخوش تغییر می­نماید.

مطالب مرتبط